Dapat 2 Tugasan Dengan AdvertorialMY November

2015-11-25

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera
Dapat 2 Tugasan Dengan AdvertorialMY November. Alhamdulillah hasil dari menulis blog. Kali ni dapat dua jemputan dari advertiser atau mudah cakap usahawan yang nak mengiklankan produk mereka di dalam blog saya.

Prosesnya di dalam tahap akhir. Jadi seperti biasa saya kena buat review produk tersebut dan nanti akan dimasukkan di dalam blog ini atau blog saya yang lain. Nampaknya akhir tahun macam ni ramai pula yang nak mengiklankan produk perniagaan mereka. Tak pun mereka baru jumpa cara ini dalam AdvertorialMY jadi mereka pun buat kaedah pengiklan penulisan review dari blogger tanah air.

Dapat Tugasan Dengan AdvertorialMY November
Dapat Tugasan Dengan AdvertorialMY November-pertama
Dapat Tugasan Dengan AdvertorialMY November
Dapat Tugasan Dengan AdvertorialMY November-kedua
Di atas ini saya sertakan print screen yang saya ambil dari email yang saya daftar dalam AdvertorialMY. Satu produk barangan kesihatan dan satu lagi produk orang perempuan. Pada saya kedua-dua produk ini ada potensi tersendiri dan boleh maju jika kena dengan promosi yang dibuat.

Kesan Penulisan Review Advertorial Kepada Usahawan
Dari sini nampaknya ramai juga dikalangan usahawan yang mula menjadikan blogger sebagai tempat mereka memperkenalkan produk mereka. Pada saya ini merupakan langkah yang bijak mereka lakukan. Ini kerana setiap entri yang ditulis akan berkekalan selagi sesebuah blog tersebut wujud.

Melalui penulisan review ini juga produk mereka dapat diiklankan keseluruh dunia. Bukan setakat di Malaysia sahaja. Malah ke mana-mana sahaja. Cari ini mereka akan dapat apabila pengguna membuat carian berkenaan produk tersebut di dalam ejin carian google atau yahoo dan entri penulisan review tersebut akan dapat dicari sekiranya blogger tersebut memasukkan elemen penulisan SEO dalam entri yang ditulis. Hasilnya produk mereka akan dikenali dan biasanya daripada bacaan entri review tersebut. Pengguna akan melakukan pembelian.

Biasanya hujung tahun macam ni, ramai dikalangan pengiklan yang nak melakukan jualan penghabisan stok tahunan. Jadi peluang blogger nak dapat duit dengan melakukan entri penulisan review amat cerah.

Dengan adanya laman AdvertorialMY. Peluang blogger menjadi penulis review bagi sesuatu produk jadi mudah. Ini kerana pihak pengiklan akan mencari blogger bagi melakukan penulisan review. Dan di negara kita cara mudah untuk para pengiklan nak dapatkan kumpulan blogger yang ramai dan bersedia untuk membuat penulisan review hanya terdapat di dalam laman web AdvertorialMY.

Peluang Blogger Jana Duit Dari Blog
Jika anda seorang blogger sama ada blogger barulama atau pelajar universiti dan ingin mendapatkan peluang membuat atau dijemput unutk menulis review produk. Caranya mudah sahaja, blogger hanya perlu daftar blog mereka di dalam AdvertorialMY dan tunggu email yang akan anda dapat seperti dua email perkongsian saya diatas.

Setelah persetujuan dijalinkan. Blogger menulis review atau meletakan iklan benner dan mendapat pulangan seperti yang dipersetujui antara blogger dan pihak pengiklan. Apa yang menariknya, pihak AdvertorialMY  tidak akan ambil satu sen pun hasil daripada kerja yang diperolehi oleh blogger tersebut. Semua duit hasil penulisan milik blogger 100%.

Jadi, kepada anda para blogger yang rasa nak dapat duit hasil dari penulisan review. Anda boleh daftarkan blog anda di sini --->> Daftar AdvertorialMY. (klik sini)

Selamat menjana pendapatan dan buat duit dengan AdvertorialMY kawan-kawan. Cepat daftar, sekarang ramai pengiklan yang nak cari blogger menulis dengan bayaran yang berpatutan. Mana tahu peluang anda dapat macam saya juga. Semua kerja ini saya buat dari rumah sahaja bila berkelapangan.

Berminat? Daftar di sini yea-->> Daftar AdvertorialMY ( klik sini )

Jom jana duit dengan blog!

Kongsikan entri ini dengan kawan-kawan anda di media sosial juga. Terima kasih.
Share

23 comments:

  1. Assalammualaikum... pokok2u,

    moga sentiasa ada rezeki buat anda... review produk dari[ada pokok2u terbaik... sebab itu pengiklanan suka..

    mselim3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih mselim. Boleh cuba juga jika nak dapat tugasan macam ni. Banyak peluang untuk blogger sertai advertorial ni.

      Delete
  2. Alhamdulillah, semoga terus dimurahkan rezeki yer...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih. Boleh cuba juga farah.

      Delete
  3. Replies
    1. alhamdulillah. bolah cuba juga akak. Banyak tawaram kerja dalam ni sekarang.

      Delete
  4. Salam.. alhamdulillah & tahniah ade je rezeki yg menyinggah yer

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulilah. Adalah sikit-sikit akak, hasil dari blog. Boleh cuba juga KA. Banyak peluang menulis review sekarang ni ada dalam ni.

      Delete
  5. Alhamdullilah...rezeki tu...
    Mungkin saya nak guna khidmat anda, utk produk isteri saya...mungkin 2016 nanti...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah doc. Boleh aje. Saya terima dengan hati yang terbuka. Nanti apa-apa boleh bagitahu. Terima kasih.

      Delete
  6. tahniah dari kaknoor
    rezeki lah tu jgn di tolak

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah. Terima kasih Kaknoor. Nanti boleh cuba juga join benda ni akak.

      Delete
  7. tahniah, Alhamdulillah :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih akan Anajingga. Boleh daftar blog akak dalam ni juga. Insyallah nanti akan dapat tawarannya dari para pengiklan.

      Delete
  8. Nice info. Tp ada effect tak dgn kita punya nuffnang? Kot2 dah tak glitterati lg.

    *Congrats ye.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih. Setakat ni nuffnang masih ok. Boleh cuba juga Miss Mirror. Tengah banyak peluang sekarang ni.

      Delete
  9. Tahniah buat anda berjaya dapat job daripada AdvertorialMy. Semoga lebih murah rezeki lagi buat anda. Insha Allah....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih. Semasa kegawatan ekonomi perlu ada hasil pendapatan tambahan. Boleh tampung duit belanja. Boleh cuba advertorial ni juga tuan. Ramai blogger buat ni.

      Delete
  10. Murah rezeki...
    Sy nk regis aritu tp xleh msk xtau knape

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih. anies. Tak dapat mungkin server mereka ada masalah Sekarang dah ok. Boleh cuba daftar balik. Banyak peluanga menunggu setakat ini.

      Delete
  11. Dah register PM.....so nak buat apa lepas ni?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Akak boleh hantar email kepada saya disini ( adhaniaga@gmail.com )
      Nanti saya ajar akak langkahnya.

      Delete
  12. Semoga bertmbh2 murah rezeki

    ReplyDelete

Terima kasih komen di sini.
PS: Diharap dapat menjaga tatasusila semasa memberi komen.
**Jangan tinggalkan link atau URL diruangan komen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2017 Pokok Manggis Depan Rumah
Distributed By My Blogger Themes | Design By Herdiansyah Hamzah| Oh Panduan