CPUV Earning INTI 2015 Cycle 1 Degree Beserta Tips

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.
CPUV Earning INTI 2015 Cycle 1 Degree Berserta Tips. Alhamdulillah ni CPUV Earning kedua bulan ni, sebelum ni dapat yang Mah Sing. Harap-harap dapat lagi lepas ni. Terima kasih kepada pihak nuffnang yang sudi bagi CPUV Earning kepada blog saya ni. Rezeki buat duit dengan blog sentiasa ada jika kita berusaha kata orang.

CPUV Earning INTI 2015 Cycle 1 Degree Berserta Tips
CPUV Earning INTI 2015 Cycle 1 Degree Berserta Tips
Bagi kawan-kawan yang dapat juga CPUV Earning INTI 2015 Cycle 1 Degree ni saya ucapkan syabas dan tahniah. Kepada yang tak dapat jangan putus asa dan teruskan berusaha yea. Insyallah nanti ada juga rezeki untuk anda semua. Bagi yang masih belajar macam mana nak dapatkan CPUV Earning dari nuffnang ni. Saya ada kogsikan tipsnya dalam entri " Tips Nak Dapatkan CPUV Earning Nuffnang " ini. Anda boleh rujuk dan cuba buat mana yang rasa mudah nak buat. Insyallah lepas ni akan ada peluang untuk anda juga.

Saya masih ingat dulu masa mula-mula ada blog. Saya teruja bila tengok dari blog ada ramai antara kita yang boleh buat duit denganya. Mula-mula tak berapa percaya. Alhamdulilah bila saya dapat hasil dari blog. Saya pun rasa bersemangat untuk ada blog dan menjana pendapatan dari blog. Kata orang dari blog boleh buat kerja part time juga.

Dari blog boleh jana pendapatan sampingan. Saya banyak juga belajar buat duit dengan nuffnang ni dari sifu senyap saya " Hutan Kabut " Walaupun senyap aje blog dia. tetapi penuh ilmu dan pengajaran. Dia juga ada blog-blog lain. Yang ni saya tak boleh cerita.Kena tanya beliau sendiri. Biasalah kadang-kadang ramai aje orang yang pakar tidak menonjolkan diri. Kata orang " diam-diam ubi berisi ".

Baiklah, bagi anda yang bersemangat nak dapatkan duit dan jana pendapatan sambilan dengan blog ni. Saya galakkan  anda belajar dari perkogsian ilmu dengan mereka-mereka yang dah berjaya ni. Apa yang penting. Manfaatkan ilmu yang dikongsikan mereka dalam penulisan dan panduan buat duit dengan blog tersebut. Inyallah ada akan mendapat hasilnya.

1) Panduan Buat Duit Dengan Blog (klik sini)

2) Panduan " Bongkar Rahsia Menulis " (klik sini)

Kedua-duanya mempunyai nilai yang tersendiri. Tak salah laburkan modal untuk mendapatkan ilmu yang boleh manjana pendapatan kita.

Selamat berusaha kawan-kawan.

5 Comments

  1. Tahniah. Boleh cuba juga panduan buat blog dan penulisan hebat ni. TQ..

    ReplyDelete
  2. Bila dpt imbuhan senyum memanjanglah - puas dari apa yg dilaburkan menjadi realiti.

    ReplyDelete
  3. memang puas hatikan kalau ada cpuv yang melekat.

    ReplyDelete
  4. Hehehehe... teman pun dapat CPUV nie... tengah rancak berjogging...

    ReplyDelete

Terima kasih komen di sini.
PS: Diharap dapat menjaga tatasusila semasa memberi komen.
**Jangan tinggalkan link atau URL diruangan komen.