Dapat Tugasan Advertorial.my Januari 2015

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.
Dapat Tugasan Advertorial.my Januari 2015. Alhamdulillah rezeki awal tahun 2015. Dapat lagi tugasan untuk review produk dengan Advertorial.my. Walaupun tak banyak macam blogger-blogger otai. Dapat macam yang dapat ni pun dah puas hati. Kata orang balik modal hasil dari menulis review produk tersebut.

Dapat Tugasan Advertorial.my Januari 2015

Baiklah bagi yang belum tahu, saya nak cerita sedikit tentang Advertorial.my ni. Mana tahu kawan-kawan yang berminat nak buat tugasan review produk atau perkhidmatan ni pun boleh buat kerja macam ni. Memang masyuk buat duit dengan Advertorial.my ni.

Caranya begini. Mula-mula daftar blog anda di dalam Advertorial.my ni. Lepas daftar masukkan maklumat tentang blog anda. Macam berapa purata jumlah pelawat harian, bulanan mahupun tahunan, email dah no telefon anda. Ceritakan juga kelebihan yang ada pada blog anda. Nanti bila anda masukkan semua maklumat ini. Mudah untuk pihak 'pengiklan' nak bagi kerja menulis review kepada anda. Peluang ini dah ramai yang dimanfaatkan oleh blogger baru mahupun lama.

Bila dah masukkan maklumat tersebut. Anda cuma perlu tunggu bila sampai masa untuk anda, pihak pengiklan akan cari anda untuk anda membuat penulisan review di dalam blog anda. Bila dapat tugasan tersebut.Anda akan menulis tugasan review tersebut dan anda akan DIBAYAR atas apa yang anda tulis tersebut. Saya dapat tugasan pertama dengan Advertorial.my beberapa bulan lepas.

Bayaran pada saya jika blog anda biasa-biasa sahaja, saya nasihatkan anda jangan buat bayaran yang mahal. Cukup sekadar nak balik modal masa anda daftar dengan Advertorial.my ni. Bila dah balik modal nanti anda dah boleh untung kiranya untuk kerja-kerja yang seterusnya.

Jika anda berminat nak dapat duit hasil dari menulis review produk macam saya dapat ni. Saya sarankan anda boleh join Advertorial.my ni. Anda cuma perlu daftar dan membuat sedikit pembayaran pendaftaran sekali seumur hidup.

Tak rugi laburkan modal dan daftar blog anda dalam Advertorial.my ni. Dapat 3-4 kerja setiap bulan dah boleh jadikan sumber pendapatan sampingan dan buat kerja dari rumah dengan blog anda. Ramai juga yang dapat tugasan review produk macam ni. Anda bila lagi? Daftarlah segera. Pihak pengiklan tengah mencari blogger untuk menulis entri review. Gunakan peluang keemasan ini dengan sebaiknya. Daftarlah segera selagi pendaftarannya masih lagi dibuka.Berminat anda boleh daftar disini--->> Daftar Advertorial.my.

Selamat maju jaya kawan-kawan. Dapat tugasan review nanti jangan lupa belanja orang-orang yang tersayang juga.

17 Comments

  1. Replies
    1. Terima kasih Akak Nur. Boleh cuba juga jika nak dapat tugasan dalam ni. Insyallah berhasil.

      Delete
  2. Assalamualaikum PMDR
    mcm best jerkn..
    bgus sgt tpi knor ni tk ada msa nk buat itu ini.
    teruskn tau jika sumber pndapatan sampingan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Best bila dapat tugasan dari pengiklan akak. Dapat 2-3 kali setiap bulan dah masyuk. Ramai aje yang dapat lebih cuma tak cerita. Boleh sertia juga akak.

      Delete
  3. Assalammualaikum...

    semoga berjaya dengan adventorial nie k..

    mselim3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih Mohd Selim. Boleh cuba juga jika nak dapat tugasan dalam ni.

      Delete
  4. Allah..menariknya..nampak ramai share psl advertorial ni tp sy masih lom register..nampak gayanya kna join cecepat...rugi kalo tunggu lama2...tq sharing!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sama-sama. Memang berbaloi join benda ni syida. Lepas daftar insyallah akan ada pengiklan yang nak minta kita buat review produk mereka. Kadang-kadang 1 post entri dah balik modah pendaftaran.

      Delete
  5. Menarik sekali sebuah usaha untuk jana pendapatan dari rumah semoga sukses

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih. Memang menarik untuk para bloggeryang nak dapatkan pendapatan tambahan.

      Delete
  6. Anonymous22.1.15

    Maaf lama x singgah ke sini. Tapi blog ni tetap di hati KA. wah rezeki murah tu !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih sudi singgah sini Akak Kesuma. Tak apa jika sibuk. Ada masa boleh datang lagi.

      Delete
  7. assalamualikum, macam best jugak ni tapi kaknoor macam tak reti sngt lah haha...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalakumusalam. Memang best kaknor. Jika ada blog, saya sarankan akak daftar dan sertainya. Insyallah akan dapat hasilnya. mudah sahaja nak buat entri KakNoor.

      Delete
  8. hehehehehe... all the best... masa tak mengizinkan teman nak ikut serta...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleh cuba dan daaptkan hasilnay dulu. Ramai blogger yang dah dapat hasil dari sertai advertorialmy..

      Delete
  9. goodluck...
    jemputsinggah ke blog anakmami

    ReplyDelete

Terima kasih komen di sini.
PS: Diharap dapat menjaga tatasusila semasa memberi komen.
**Jangan tinggalkan link atau URL diruangan komen.