Macam mana nak dapat bayaran dari Ashadee

2015-01-23

Assalamualaikum dan salam Sejahtera.
Macam mana nak dapat bayaran dari Ashadee. Hari ni saya nak cerita macam mana nak dapat bayaran dari Ashadee. Ashadee tahu tak? bagi yang dah biasa dapat bayaran hasil daripada Ashadee mesti dah tahu kan. Tapi bagi yang belum dapat saya nak cerita lebih kurang apa itu Ashadee mengikut apa yang saya fahamlah.

Ashadee ni satu sistem yang dibuat oleh orang Malaysia kita. Dia lebih kepada sistem affiliate untuk jual ebook kebanyakanya. Bagi yang nak dapat bayaran dari Ashadee ni. Anda kena daftar dan jadi ahli. Pendaftarannya PERCUMA SAHAJA.

Bila anda dapat jual apa-apa produk daalm Ashadee ni. Mereka akan bagi komesin atas apa yang anda jual tadi. Produknya ada macam-macam dan anda boleh pilih mengikut apa yang ada rasa laris dipasaran.

Macam mana nak dapat bayaran dari Ashadee
Ashadee juga ada menyediakan kelas online PERCUMA bagi anda yang berminat nak belajar dan jana pendapatan sampingan dengan mereka. Kelasnya terbuka kepada sesiapa sahaja yang berminat nak buat duit online. Bagi anda yang berminat dan nak merasa hasil buat duit online dengan Ashadee saya galakkan anda belajar dari kelas PERCUMA yang pihak Ashadee  bagi. Saya dulu pun masa mula-mula join pun belajar dari kelas PERCUMA ini juga.

Jika anda berminat nak, Daftar cepat di sini -->> Kelas Percuma Online Ashadee

Kelas ini sebenarnya terhad. Siapa yang cepat, dia yang dapat. Jika terlepas tarikh tersebut kena tunggu tarikh yang akan datang.

Sebenarnya buat duit di internet ni dah ramai yang berjaya. Bagi yang biasa tak ada masalah. Namun bagi yang belum tahu apa-apa tentang bisnes internet di dalam Ashadee, di sinilah tempatnya. Sekiranya anda betul-betul serius dengan bisnes intranet. Anda kena rajin belajar dan berusaha. Kata orang usaha tangga kejayaan.

Jika anda nak belajar dengan lebih mendalam lagi tentang cara buat duit dengan affiliate ni. Saya sarankan anda belajar dari " Mesin Komisen " .Insyallah dengan belajar akan ada kesan untuk pengetahuan anda dan akan ada hasil komesin yang bakal anda perolehi tidak lama lagi.

Selamat maju jaya!!

Share

7 comments:

  1. Kakak ni tak rajin dan malas nak menelusuri itu semua itu yg kosong tak berhasil.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak apa. Kakak dah dapat banyak dari sember-sumber lain.

      Delete
  2. wow..berpinar mataku ini...

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh cuba insyallah tak berpinar.

      Delete
  3. Pokok pangkalnya ialah usaha yang datang dari dalam diri dan ianya dilakukan dengan bersungguh-sungguh.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu tuan. Boleh cuba juga jika bermiinat nak dapat bayaran dengan Ashadee ni.

      Delete
  4. minat tu ada tapi takut tak der comitmen untuk melakukannya...seronok tengok orang lain berjaya...syabas...

    ReplyDelete

Terima kasih komen di sini.
PS: Diharap dapat menjaga tatasusila semasa memberi komen.
**Jangan tinggalkan link atau URL diruangan komen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2017 Pokok Manggis Depan Rumah
Distributed By My Blogger Themes | Design By Herdiansyah Hamzah| Oh Panduan