Produk Sihat dan Anggun Pilihan Ramai

2015-01-16

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.
Produk Sihat dan Anggun Pilihan Ramai. Hari ni saya nak berkongsi dengan pembaca semua tentang salah satu produk kesihatan dan kecantikan yang mula mendapat tempat dihati rakyat Malaysia. Produk yang saya maksudkan adalah produk keluaran " Sihat dan Anggun " yang merupak hasil keluaran bumiputera yang bermutu.

Setiap produk yang dihasilkan adalah selamat, halal dan berkesan. Kebanyakan produk ini telah melalui kajian dan pembangunan secara saintifik dan bioteknologi oleh para pakar saintis institusi penyelidikan tempatan untuk memastikan ia berkesan dan selamat kepada pengguna serta bebas dari kesan sampingan. Hasrat mereka adalah untuk memasarkan produk kosmetik halal dan selamat kepada masyarakat agar produk ini dapat membantu para pengguna yang memerlukanya.

Warisan Puteri Sireh Emas – Pencuci Wanita No 1 Malaysia

Puteri Sireh Emas – Pencuci Wanita No 1 Malaysia
Puteri Sireh Emas – Pencuci Wanita No 1 Malaysia
Khasiat daun sireh telah digunakan oleh para wanita sejak zaman dahulu lagi, sireh telah menjadi pembersih mahkota wanita kerana percaya salah satu cara untuk menaikkan seri wajah ialah dengan menggunakan daun sirih. Kini cara yang lebih mudah dimana sireh diekstrakkan dengan menggunakan teknik moden sesuai dengan cara hidup masa kini.

Pencuci wanita Warisan Puteri adalah produk keluaran Sireh Emas Marketing Sdn Bhd ini adalah sangat berkesan dan amat digemari oleh kaum wanita oleh itu telah menjadi produk pilihan nombor 1 wanita di malaysia sejak tahun 2002.

Warisan Puteri Sireh Emas adalah pelopor kepada pengeluar pencuci-pencuci wanita yang lain berasaskan sireh di Malaysia.

Ia di formulasi dengan menggunakan bahan Astrigen, ekstrak sireh, manjakani, pati sari bunga harum dan antiseptik untuk memberi lebih rasa keselesaan serta kesegaran berpanjangan.

Membantu menyelesaikan pelbagai masalah bahagian sulit wanita. Produk ini telah menjadi kepercayaan kaum wanita sehingga ke hari ini. Ramai wanita menyukai produk ini antara sebabnya ialah ia memberi bau wangian yang harum dan segar, menyejukkan selepas digunakan, rasa sungguh selesa dan bersih.

Warisan Puteri Sireh Emas adalah produk penjagaan kesihatan kaum wanita berasaskan sireh sejak berkurun lamanya. Antara kebaikan-kebaikan dari pencuci wanita Warisan Puteri ini adalah ia dapat  mengurangkan bau, ia dapat membantu mengurangkan keputihan dan juga mengahalang dari pembiakan fungus di bahagian sulit wanita.

Produk ini juga memberi lebih keselesaan dan kesegaran buat masa yang panjang. Ianya juga membantu menguatkan otot-otot vagina serta membantu melancarkan peredaran darah. Dengan ini ia dapat menambahkan lagi keyakinan diri dan kelihatan anggun dan konfiden sepanjang masa.


XANZWHITE – Krim Pencerah Kulit No 1 Malaysia


XANZWHITE – Krim Pencerah Kulit No 1 Malaysi
Produk yang berkualiti lagi selamat dipasaran telah dihasikan oleh kumpulan para saintis, pakar penyelidik dan jurutera dari SIRIM Berhad telah berjaya menghasilkan siri produk penjagaan kecantikan daripada kajian saintifik menggunakan kaedah bioteknologi yang canggih dan moden.

Tercetusnya satu inovasi dalam industri kecantikan negara gabungan dari kosmetik dan farmaseutikal. Penemuan ini pertama kalinya diperkenalkan di Malaysia setelah sekian lama berada dalam proses penyelidikan dan kajian.

Setelah beberapa tahun produk dikaji secara klinikal dan penuh teliti terhasilah Xanzwhite Cosmeceuticals™ ini yang bagaikan permata berharga oleh para saintis dan juga SIRIM Berhad. Projek kebangsaan di bawah Program Produk Semulajadi ini dibiayai sepenuhnya oleh Kementerian Sains, Teknologi dan Inovasi (MOSTI). Bersandarkan kekuatan hasil penemuan saintifik, produk yang mengandungi Bioaktif Xanzwhite TL041 telah dipatenkan di Malaysia dan Indonesia.

Untuk  menguji keberkesanan produk ini, ujian Praklinikal dan ujian makmal telah dilakukan secara in vivo dan in vitro terhadap sukarelawan yang terdiri daripada pelbagai latarbelakang berbeza dari segi usia, jenis kulit, jantina dan juga pekerjaan. Melalui ujian praklinikal dan ujian makmal yang dilakukan terhadap kulit mereka didapati memberikan keputusan positif yang cemerlang dengan penggunaan Xanzwhite Cosmeceuticals™, di mana lebih 95% daripada mereka memberikan keputusan yang sangat dikehendaki. Selebihnya memberikan keputusan yang dianggap baik tetapi tidak mencapai kehendak kajian disebabkan kesalahan cara penggunaan dan kesan ubat-ubatan yang diambil atas faktor masalah kesihatan yang serius.

Keunikan Xanzwhite ini yang membezakannya daripada produk sedia ada di pasaran adalah melalui penemuan kaedah KOSMESEUTIKAL iaitu gabungan kosmetik dan farmaseutikal dalam mencerahkan kulit ianya juga bertindak hebat dengan cara yang selamat iaitu merencat aktiviti enzim tyrosinase yang menghasilkan melanin.

Melanin merupakan bahan aktif pada kulit yang terhasil akibat pendedahan kepada cahaya yang berlebihan dan ini menentukan kecerahan kulit seseorang. Perubahan demi perubahan kepada struktur kulit dapat dilihat dan dirasa selepas satu minggu penggunaan, kesan terbaik dapat dilihat biasanya pada minggu ke enam.

Pembentukan kulit yang lebih lembut, tekstur yang seragam, tone warna lebih cerah, pori-pori lebih halus dan tegang adalah diantara hasil dari keberkesanan Kosmeseutikal XanzWhite™. Namun demikian tempoh sebenar keberkesanan adalah amat bergantung kepada jenis kulit pengguna dan juga kaedah pemakaian produk ini.

Penyediaan produk ini adalah secara semulajadi berasaskan air, bebas minyak, warna tiruan, alcohol, bahan kimia dan bahan-bahan daripada haiwan. Tiada kesan tindakbalas sampingan bagi penggunaan Kosmeseutikal XanzWhite™. Ia bebas dari hidrokuinon, sulfur dan juga bahan hasil fermentasi yang beracun dan memudaratkan kulit.
  • Berkesan untuk mencerahkan kulit
  • Memperbaiki struktur dan warna kulit yang kusam dan tidak sekata
  • Perlindungi sinaran UV dan radikal bebas
  • Menjadikan kulit halus, sihat dan subur
  • Anti keradangan
  • Mengatasi masalah hiper-pigmentasi seperti melasma, jeragat dan tompok gelap
  • Mengekalkan kelembapan dan kesegaran kulit..
Antara Anugerah yang Diterima Oleh Syarikat


Anugerah Yang Diterima..
Bagi anda yang minat nak dapatakan barangan jualan dari Sihat dan Anggun ini, Anda boleh rujuk maklumatnya di sini:

Laman Web :(1) Sihat dan Anggun 
                     (2) Sireh dan Emas

No Telefon: 018 2106625
email : pelangihias[@]gmail.com

Share

20 comments:

  1. wow macam teruja jer nak guna..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleh dapatkannya Akak KM. Insyallah puas hati..

      Delete
  2. byk khasiatnya ya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu. Banyak khasiatnya. Boleh cuba Lin..

      Delete
  3. best jugak ni boleh try

    ReplyDelete
  4. banyak juga khasiat produk ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang banyak. Boleh cuba juga Amanina.

      Delete
  5. Semakin banyak produk-produk sebegini yang dikeluarkan oleh bumiputra.

    Satu senario yang baik kerana ianya akan memberikan banyak pilihan kepada pengguna, selain pengguna tidak ada rasa ragu-ragu akan status halalnya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu. Pengguna boleh memilih mengikut apa yang terbaik ditawarkan oleh pengeluarkan. Produk anggun sihat terbaik.

      Delete
  6. Produk2 cmnie dh byk kat pasaran tp kena ikut kesuaian jugak kan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu. Mana yang bagus boleh cuba kan.

      Delete
  7. bes produk sireh emas ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu Mayang. Boleh cuba produk sireh emas ini. Insyallah ada kesannya.

      Delete
  8. Kalau mengikut tradisi kita daun sireh memang banyak kegunaan. Tak mustahil bila dikommersialkan akan lebih bermanfaat dan boleh menjadi lebih global..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu Kakak. Memang daun sireh banyak kegunaannya dan mempunyai khasiat yang tersendiri. Cuma jarang yang mengetahuinya.

      Delete
  9. tq, mmg cukup menarik ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang manarik produk ni. Boleh cuba.

      Delete
  10. Bagus. Banyak sudah produk bumiputera di pasaran...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu. Lagi mudah untuk mereke yang nak guna kaedah cara yang diyakini kehalalannya.

      Delete

Terima kasih komen di sini.
PS: Diharap dapat menjaga tatasusila semasa memberi komen.
**Jangan tinggalkan link atau URL diruangan komen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2017 Pokok Manggis Depan Rumah
Distributed By My Blogger Themes | Design By Herdiansyah Hamzah| Oh Panduan