Cari Duit Sampingan 2014

2014-10-06

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.
Cari Duit Sampingan 2014. Rasanya macam perlu aje cari duit sampingan pada tahun 2014 ni. Walaupun sebelum-sebelum ni buat slow-slow aje. Bila nak hujung-hujung tahun macam ni macam nak kena kayuh laju sikit. Bukan apa, semalam kan kita semua dah dapat berita baru. Minyak sumber keperluan kenderaan kita nak bergerak kemana-mana dah naik 20 sen lagi. Nak salahkan siapa. Saya tak nak cakap apa-apa. Cuma kita boleh pejam mata dan teruskan kehidupan sahaja. Jagan marah, ini semua kehendak Allah SWT. Allah yang buat segalanya. Setiap perkara yang berlaku hari ini adalah di dalam ketentuaan Allah SWT.

Cari Duit Sampingan 2014
Cari Duit Sampingan 2014
Berbalik kepada cari duit sampingan 2014. Kenapa kena buat kerja sampingan ni yea? jawapan saya mudah saja, untuk menampung perbelanjaan yang semakin meningkat. Lepas minyak naik ni, rasanya banyak barang keperluan yang akan naik sama. Alasanya mestilah sebab barang-barang tersebut semuanya memerlukan minyak untuk bergerak. Tak perlu nak cerita sebab lain lagi. Kerana pastinya senarinya juga akan jadi makin panjangkan.

Baiklah, bagi anda yang nak cari duit sampingan 2014 ini, Saya cadangkan anda buat kerja dengan portal kerja jobdirumah. Kerja yang terdapat dalam jobdirumah ini membolehkan anda buat kerja dari rumah. Yea, bekerja dari rumah dan menjana pendapatan sampingan. Walaupun ada sudah mempunyai kerja tetap. Anda akan mampu lagi bekerja dari rumah apabila anda buat kerja dengan jobdirumah. Jika anda bekerja sendiri lagi senang nak buat kerja dalam jobdirumah ni.

Macam Mana Cara Nak Cari Duit Sampingan 2014 Dengan Jobdirumah?

Caranya mudah sahaja, caranya macam ni.

Pertama anda kena daftar dengan Portal Jobdirumah, Pendaftaran sekali semur hidup. Anda boleh daftar disini--> Daftar Jobdirumah (klik sini)

Kedua, lepas daftar anda akan diberi panduan dan video tutorial macam mana nak buat kerja dan dapatkan kerja dengan dalam portal jobdirumah ni. Baca dan tengok betul-betul panduan tersebut. Baca sampai faham yea.

Ketiga, setiap hari pihak jobdirumah akan hantar email kekosongan kerja dalam email anda. Macam-macam peluang kerja yang ada. Anda boleh pilih kerja yang anda rasa mampu unuk buat.

Keempat, dah dapat kerja anda kena buat dengan sebaiknya. Kalau boleh buat kerja 120%. Boleh ker? Maksudnya buat kerja dengan sebaik mungkin. Jika kerja yang anda baik. Tak mustahil majikan akan cari anda lagi untuk buat kerja seterusnya. Saya sendiri banyak dapat kerja macam ni.

Kelima, dah siap kerja hantar dan terima bayaran. Bila dah dapat "gaji" tu jangan lupa belanja orang tersayang juga yea. Boleh belanja mak ayah dan juga isteri serta anak-anak bagi yang dah kawin.

Ulang langkah yang ketiga di atas untuk memohon kerja-kerja lain yea.

Sedikit pesanan buat anda yang buat jobdirumah.
1) Buat kerja yang anda mampu buat sahaja.
2) Baca sampai anda faham paduan dan video tutorial yang pihak jobdirumah bagi selepas anda daftar.
3) Jangan tamak mohon banyak kerja dalam satu-satu masa. Takut kerja yang dapat tidak terbuat.
4) Dah dapat hasil. Jangan lupa berkongsi rezeki anda dengan yang tersayang.

Baiklah, selamat menjana pendapatan sampingan dengan jobdirumah. Berminat anda boleh daftar cepat-cepat di sini---> Daftar Jobdirumah (klik sini).

Insyallah dengan cari duit sampingan 2014 ini, anda akan dapat menampung perbelanjaan harian yang semakin meningkat. Selamat berusaha.

Share

12 comments:

  1. Kena kerja keras lg nampaknya 2014 ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nak kena usaha lebih sikit lagi ni kan SP.

      Delete
  2. kena banyak lagi buat kerja la jawabnya tahun ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu. Kena buat kerja sampingan lagi.

      Delete
  3. Semua harga barang akan naik tak lama lagi...walau restoran seMalaysia janji harga takkan naik tapi sikit2 demi sedikit, harga makanan dan minuman akan naik nanti...tunggu jelah...

    Jika kita pandai buat part time tak apelah...kalau harap duit gaji semata2 memang tak cukup..ditambah dengan persekolahan anak2 dan isi rumah yang semakin bertambah...em...rasanya memang kene buat kerja sampingan yang halal...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu. Memang kena buat kerja sampingan jika nak tambah pendapatan keluarga.

      Delete
  4. Duit sampingan ni perlu tp kerja sampingan tu mcm xtrbuat ja.huhu kku xbuat kerja smpingan cmna nak dpt duit smpingan kn.huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu. Memng perlu dua-dua kan Hana.

      Delete
  5. takde alasan tak nak buat kerja parttime dirumah..kalau nak tingkatkan pendapatan keluarga..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu. Kena buat mana yang rasa sesuai,insyallah nanti boleh tambah pendapatan.

      Delete
  6. Apa macam performanace job di rumah tahun 2014 nie... ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Performanace job di rumah tahun 2014 memang terbaik. Banyak kerja-kerja yang lagi ok tahun 2015 ni. Jom sertainya jika nak buat duit sampingan yang menguntungkan.

      Delete

Terima kasih komen di sini.
PS: Diharap dapat menjaga tatasusila semasa memberi komen.
**Jangan tinggalkan link atau URL diruangan komen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2017 Pokok Manggis Depan Rumah
Distributed By My Blogger Themes | Design By Herdiansyah Hamzah| Oh Panduan