Kerja Sambilan 2014

2014-05-05

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.
Kerja Sambilan 2014. Buat kerja sambilan dah macam satu peluang yang boleh menambahkan punca pendapatan sampingan. Bila difikirkan tentang perbelanjaan harian yang semakin meningkat dah rasa macam perlu pula buat kerja sambilan 2014 ini. Bagi mereka yang dah ada pendapatan yang dah mencukupi tak berapa perlu nak buat kerja sambilan 2014. Tetapi bagi yang mempunyai pendapatan yang biasa-biasa sahaja pastinya perlu untuk meneruskan kehidupan yang semakin meningkat. Kerja sambilan 2014 yang saya maksudkan adalah buat kerja dari Portal Jobdirumah.

Kerja Sambilan 2014, kerja sambilan, jobdirumah
Kerja Sambilan 2014
Kenapa Buat Kerja Sambilan 2014?
Ada yang bertanya saya, kenapa saya suka buat kerja sambilan 2014 ini? Jawapan saya mudah sahaja. Sebab kerja sambilan 2014 ini boleh bantu saya jana pendapatan sampingan. Pendapatan sampingan ini tidaklah banyak seperti apa yang saya dapat dari kerja tetap saya, namun pendapatan sampingan ini boleh bantu saya meringankan sedikit sebanyak perbelanjaan harian saya.

Jika tak guna pun boleh buat simpanan hasil dari pendapatan kerja sambilan 2014 ini. Boleh guna untuk bayar hutang-hutang yang ada. Hutang belajar dengan PTPTN masih ada lagi. Jadi boleh gunakan hasil pendapatan kerja sambilan 2014 ini untuk melangsaikan hutang belajar dengan PTPTN.

Macam Mana Nak Terima Bayaran Dari Kerja Sambilan 2014?
Nak terima bayaran mudah sahaja. Jawapannya anda kena buat KERJA. Caranya macam ini :-

1) Masuk dalam Portal Jobdirumah dan buat Pendaftaran dengan sedikit bayaran sekali seumur hidup. Daftar disini ---> Pendaftaran Jobdirumah.

2) Setelah berdaftar, anda akan diberikan tutorial bertulis dan video cara-cara nak dapatkan kerja dalam Portal jobdirumah. Anda juga akan diberikan username dan password untuk anda login ke dalam Portal Jobdirumah.

3) Setiap pagi anda akan menerima email dari Portal Jobdirumah tentang kekosongan kerja yang boleh anda dapatkan untuk anda buat kerja tersebut.

4) Pilih kerja yang anda tahu buat dan anda kena mohon kerja tersebut. Pada saya, permulaannya anda buat kerja yang mudah terlebih dahulu. Bila dan mahir dengan cara kerja dalam portal jobdirumah boleh mohon kerja-kerja yang sukar sedikit. Insyallah kerja sukar bayarannya MAHAL sedikit.

5) Boleh mohon banyak kerja, asalkan anda rasa anda mampu untuk buat kerja tersebut. Jika tak mampu nak buat kerja banyak, buat sedikit-sedikit dahulu.

6) Setelah berjaya mohon kerja tersebut. Mulakan buat kerja. Buat kerja sehabis baik. Buat terbaik supaya majikan akan cari anda lagi untuk kerja yang seterusnya.

7) Bila dan siap buat kerja, hantar kerja tersebut dan jika tidak ada pembetulan atas kerja yang anda buat. Anda akan terima bayarannya.

8) Bayaran bergantung kepada majikan anda. Jika buat kerja dari luar negara anda mungkin akan dibayar dalam bentuk dollar(USD). Jika majikan dari dalam negara, anda akan dapat bayaran dalam bentuk RM.

Untung sebenarnya buat kerja melalui portal jobdirumah ini. Banyak peluang kerja sambilan 2014 yang boleh anda cuba buat dan dapatkan hasil daripada kerja-kerja tersebut. Jika rajin buat anda akan dapat. Jika tak rajin sebaliknya jawapan saya.

Katakan anda dapat untuk satu kerja USD40. Jika dapat dalam 5 kerja. Anda dah dapat USD200. Tukar kepad RM dapat sekitar RM653.30 jika tukaran sekarang USD1 bersamaan RM3.27. Banyak bukan. Bolehlah nak tampung perbelanjaan yang sekin meningkat saban hari. Jika nak selamat, kita kena buat sesuatu daripada kita mengeluh dan buat macam-macam perkara yang tak mungkin akan datangkan perubahan. Baik anda buat kerja sambilan untuk tampung semua itu.

Jika ada belum mendaftarkan diri anda lagi dengan Portal Jobdirumah. Saya sarankan anda daftar cepat-cepat. Insyallah anda akan dapat pulangan yang lumayan hasil daripada pengeluran sedikit modal yang anda keluarkan. Berminat daftar dengan cepat-cepat disini.--->> Pendaftaran Jobdirumah.

Portal Jobdirumah telah didaftarkan dengan Persatuan Usahawan Internet Malaysia (PUIM). Insyallah setakat hari ini belum pernah ada kes lagi yang mengatakan portal jobdirumah tak betul. Saya sendiri telah mendapat banyak hasil dari buat kerja dalam Portal Jobdirumah ini. Daftar segera dan dapatkan duit poket hasil dari buat kerja sambilan bersama portal jobdirumah ini. Daftar disini--->> Pendaftaran Jobdirumah.

Selamat berusaha dan menjana pendapatan tambahan dengan jobdirumah kawan-kawan.

Share

20 comments:

  1. good moning
    singgah pagi isnin

    ReplyDelete
  2. byk info kat sini..nti knor pelan2 baca ye..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Berkongsi info kerja sambilan 2014. Harap dapat membantu mereka-mereka yang nak cari kerja sambilan 2014 ini.

      Delete
  3. baguh nih, kena sungguh2 jgn cakar ayam jer.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu Admin.Kena bersungguh insyallah dapat buat kerja sambilan 2014 dengan mendapat hasil yang diinginkan.

      Delete
  4. Replies
    1. Boleh cube kerja sambilan 2014 ini Akak KA.

      Delete
  5. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  6. Siapa pun boleh asal aje ada kemahuan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu akak. Boleh buat duit untuk kerja sambilan2014 ini.

      Delete
  7. sambilan pun masyuk nih

    ReplyDelete
    Replies
    1. Menjadi buat kerja sambilan 2014 dengan jobdirumah ini admin..

      Delete
  8. Masih belum daftar, masa tak cukup waktu pagi tapi kakpb akan Cuba juga.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada masa lagi. Boleh daftar dan dapatkan kerja sambilan dengan jobdirumah ini akak.

      Delete
  9. Replies
    1. Boleh buat kerja sambilan 2014. Insyallah puas hati.

      Delete
  10. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  11. inshaallah nanti nk try.hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleh cuba buat kerja sambilan 2014 ini lin. Insyallah berhasil nanti :-)

      Delete

Terima kasih komen di sini.
PS: Diharap dapat menjaga tatasusila semasa memberi komen.
**Jangan tinggalkan link atau URL diruangan komen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2017 Pokok Manggis Depan Rumah
Distributed By My Blogger Themes | Design By Herdiansyah Hamzah| Oh Panduan