Duit Bayaran Jobdirumah dan Komisen Masuk Lagi

2014-02-07

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera
Duit Bayaran Jobdirumah dan Komisen Masuk Lagi. Alhamdulillah semalam masuk dah hasil kerja sebelum ni. Boleh baca sini. Cepat juga Mrs S buat bayaran. Kira hantar sebelum ini ada yang minta dibaiki sikit-sikit. Saya dah baiki semua yang beliau minta tersebut. Mrs S berpuas hati. Lepas tu beliau kata nanti beliau akan SMS saya bila dah bayar. Alhamdulillah dapat SMS dari Mrs S, bayaran pun diterima dengan GEMBIRA. Syukur Alhamdulillah ada rezeki bulan ini.

Duit Bayaran Jobdirumah dan Komisen Masuk Lagi, budak gembira
Sukanya dia..
Rasanya ini kerja kedua yang Mrs S bagi kepada saya, bila  kali pertama saya hantar kerja yang mula-mula bayarannya cuma RM150 sahaja masa tu. Dapat kerja kedua ini naik lagi RM300 pula. Kerja ke-3 tak tahu lagi. Ada lagi akan menyusul katanya. Tengok nanti macam mana. Saya tunggu info daripada Mrs S. Tak sangka pula ada kerja yang akan menyusul lagi. Bila kita buat betul-betul, mereka akan cari kita lagi, sebabnya dah YAKIN dengan kebolehan kita. Kata orang buat kerja sehabis baik, bagi 101% insyallah akan jadi ok kerja tersebut.

Bila macam ni, rasa makin seronok buat kerja dalam Jobdirumah ini. Ada sahaja kerja yang dapat. Mula-mula rasa  susah juga. Tetapi bila ikut tips-tips serta panduan yang diberikan nampaknya tak sia-sia saya buat pelaburan pertama dalam Portal Jobdirumah ni. Berbaloi-baloi rasanya.

Duit Bayaran Jobdirumah dan Komisen Masuk Lagi, bayaran jobdirumah
Atas bayaran kerja yang bawah bayaran komisen..

Bagi kawan-kawan yang masih belum dapat kerja dalam jobdirumah, jangan berputus asa, cuba baca berkali-kali panduan yang diberikan dan tengok betul-betul tutorial video yang pihak jobdirumah bagi. Insyallah jika ikut dan buat betul-betul akan dapat kerja yang kita inginkan.

Saya pun mula-mula rasa susah juga. Tapi bila dah nampak jalan yang betul, Alhamdulillah mudah rupanya nak buat semua ni. Cuma perlukan FOKUS dan Kesungguhan kita. Jika rajin dan fokus atas kerja tersebut.Insyaallah boleh dapat punya.

Bagi yang belum sertai Program Jobdirumah ini lagi. Saya sarankan kawan-kawan sertainya. Saya biasa buat kerja-kerja tersebut pada hari minggu dan waktu malam bila dah selesai kerja-kerja lain. Insyallah banyak peluang kerja yang terdapat dalam Portal jobdirumah ini. Menurut mereka, ada 10 000 kerja kosong yang boleh dibuat dari rumah kita. Cuma atas kerajinan kita nak atau tak nak.

Jika berminat, boleh daftar cepat-cepat di sini--->> Pendaftaran Jobdirumah

Pendaftaran masih lagi dibuka.Selamat berusaha kawan-kawan. Jobdirumah boleh dijadikan tempat mencari kerja sampingan di rumah. Salam Jumaat. ;-)

Share

28 comments:

  1. alhamdulillah. rezeki tue. ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih. boleh cuba jobdirumah ini Fyna. Banyak kekosongan kerja ada dalam ni.

      Delete
  2. wah seronoknya kak.. camne nak dpt job kat jobdirumah ni kak.. ajarlah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang seronok akak. daftar nanti akak akan dapat panduan dan video tutorial daripada pihak jobdirumah.

      Delete
  3. Masih belum dapat kerja yg sesuai... byk yg kita tak faham ... yg ni pilih job yg mana satu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cari kerja yang mudah-mudah dulu akak. Cuba baca panduan yang diberikan dan ikut video yang di berikan. saya mula-mula lambat juga dapat. dah dapat,bertalu-talu dapat job.

      Delete
  4. bestnyer bila dah dapat hasil

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang best akak. Banyak ada kerja dalam ni akak. Jom daftar.. :-)

      Delete
  5. Byk tu...knor mlm tidur awal...mmg dh tenat dh tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleh mula dengan kerja yang senang dulu Knor. Ada aje kerja yang tak perlu masa panjang.

      Delete
  6. menarik!!! Tapi tentu memerlukan usaha yang tinggi kan... Tahniah..usaha tangga kejayaan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang menarik bila kita dah dapat hasilnya bro Hanif. Mula kerja yang mudah dulu dalam jobdirumah.

      Delete
  7. bukan semua orang mampu buat ni...silap gaya sesen pun x dapat..tahniah sebab kena gaya..hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ikut panduan yang jobdirumah bagi dalam tutorial selepas daftar dapat insyallah. Panduannya lengkap bro JS.

      Delete
  8. Salam, untungnya ada gaji, best

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kena rajin bila buat jobdirumah. Insyallah boleh dapat lebih dari saya dapat.

      Delete
  9. Teringin juga nak sertai, tapi banyak komitmen lain..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleh sertai Tuan Shaiful. Ada aje kerja yang masanya pendek sahaja. Boleh pilih ikut kesesuaian kita.

      Delete
  10. kalau rajin dan fokus memang boleh nampak hasilnya kan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu Puteri. Boleh cuba jika nak dapat pandapatan sampingan juga.

      Delete
  11. wah masyuk tuuuu..alhamdulillah...side income yg lumayan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah, tapi masih sedikit nak bandingkan dengan mereka yang dah lama buat jobdirumah. Boleh cuba juga akak Yumida. Banyak kerja dalam jobdirumah ni untuk tambah pendapatan sampingan.

      Delete
  12. teruja juga bila dapat komisen ni:-))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleh cuba jobdirumah akak. Nanti akak dapat pada saya jika rajin berusaha.

      Delete
  13. Replies
    1. Terima kaih nad. bolej sertai jobdirumah untuk menambahakan pendapatan sampingan.

      Delete
  14. Sya dftr jdr pki link affiliate sya sdri...knp komisen xmsok2 dah dkt sebulan sya dftr

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yang ni kena tanya pihak jdr macam mana. Rasa saya tak boleh daftar guna link sendiri.

      Delete

Terima kasih komen di sini.
PS: Diharap dapat menjaga tatasusila semasa memberi komen.
**Jangan tinggalkan link atau URL diruangan komen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2017 Pokok Manggis Depan Rumah
Distributed By My Blogger Themes | Design By Herdiansyah Hamzah| Oh Panduan