Jobdirumah Rezeki Tanpa Diduga

2014-01-28

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.
Jobdirumah rezeki tanpa diduga. Rezeki Jobdirumah awal tahun 2014 boleh saya banggakan. Dapat kerja seterusnya melalui jobdirumah. Kali ini datangnya daripada kenalan atas kerja yang saya buat sebelum ini. Betullah jika kita buat kerja dengan cemerlang dan memenuhi hati "majikan" kita. Tak mustahil mereka akan datang cari atau rekemenkan orang lain untuk kita. Terima kasih yea Mrs S. Dah siap  nanti saya akan update proses seterusnya.

jobdirumah, Jobdirumah Rezeki Tanpa Diduga,
Saya terima dengan hati yang berbunga kerja baru tu.. 

Kali ini dapat buat "kerja" berkaitan kemahiran yang saya ada. Kawan Mrs.S nak bayar RM300. Berbaloi juga. Kerjanya saya target dalam 7-8 hari insyallah siap. Jika buat betul-betul satu dua hari pun boleh siap, tetapi sebab nak buat dengan terbaik dan cemerlang saya minta 7-8 hari. Boleh rehat-rehat sikit. Tak ada nak mengadap benda tu 24jam kan. Saya pun ada juga komitmen lain yang perlu dibuat. Dengan kerja harian dan keluarga kena pandai bagi masa untuk siapkan kerja-kerja dari jobdirumah.

Mengenai jobdirumah
Bagi yang belum tahu tentang jobdirumah, saya nak cerita sedikit sebanyak apa yang saya tahu dan dapat dari jobdirumah sejak menyertai Program jobdirumah. Jobdirumah adalah laman web yang memberi peluang kepada kita untuk menjana pendapatan walaupun kita berada dirumah. Kira mudah cakap. Kita berpeluang MENJANA PENDAPATAN walaupun tidak pergi kerja di pejabat atau pun mana-mana kedai. Caranya begini:-

1) Daftar dengan Program Jobdirumah disini

2) Lepas daftar anda akan diberi panduan dan video tutorial macam mana nak dapat kerja dari pihak majikan melalui laman web Jobdirumah.
.
3) Anda kena mohon kerja yang dihantar setiap hari ke email anda. Baca dengan tetiti kerja yang ingin dipohon. Anda dinasihatkan memohon kerja yang senang dahulu dan yang mampu anda buat sahaja. Bila dah mahir boleh buat kerja-kerja lain.

4) Bila dah dapat kerja, buat kerja tersebut dan hantar kepada pihak "majikan" yang anda dapat tadi. Buat sebaik mungkin, jika mereka berpuas hati dengan kerja anda mereka akan cari anda lagi untuk kerja akan datang. Alhamdulillah rezeki lagi.

5) Apabila pihak majikan telah berpuas hati dengan kerja yang anda hantar. Anda akan dibayar atas kerja tersebut. Bayaran bergantung kepada jumlah yang mereka janjikan sebelum ini dan lain-lain lagi.

Sedikit tips bagi buat kerja jobdirumah

-Apabila anda dapat panduan yang diberikan oleh pihak jobdirumah. Baca beberapa kali keseluruhan panduan dan fahami betul-betul video tutorial yang diberikan.

-Buat kerja sehabis baik.

Berminat menambah pendapatan dengan jobdirumah. Daftar dengan segera di sini.
-->> Daftar Jobdirumah.

Semoga berjaya kawan-kawan menjana duit secara online.

Share

17 comments:

  1. tahniah...banyak juga tuu
    kalau dlm bahasa melayu...teringin juga nak cuba..kalau bahasa inggeris...oh ! my ingglish...hiihhi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih. Kerjanya dalam bahasa Melayu sahaja. Boleh cuba Akak Izan, kerja semakin banyak dalam jobdirumah. Macam-macam boleh pilih.

      Delete
  2. Rezeki thun baru..alhmdulillh..klu rajin mana2 cabang rezeki tu ada kn.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kena rajin berusaha untuk dapat rezeki dari jobdirumah lagi.

      Delete
  3. Apa yg penting kena ada kemahuan dah rajin..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu Kakzakie. Rajin berusaha insyallah ada peluang lagi dengan jobdirumah ini.

      Delete
  4. usaha yang berterusan pasti akan membuahkan hasil kan :)

    ReplyDelete
  5. masyukkk tuuu mak.,

    ReplyDelete
  6. wah mmg murah rezeki yer !

    ReplyDelete
  7. Tumpang happy
    Alhamdulilah

    ReplyDelete
  8. ramai dah berjaya dgn jobdirumah nih, silalah cuba

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu En.Admin. Ramai yang berjaya dengan jobdirumah. Buat tambahkan pendapatan sampingan dengan jobdirumah ini.

      Delete
  9. Alhamdulillah...tahniah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah. Terima kasih Bunda. Boleh cuba juga jobdirumah ni Bunda.

      Delete
  10. Tahniah dapat habuan dari jobdirumah!, memang best dapat duit dengan menulis. Berbaloi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih Bro Shubhi. Boleh cuba jobdirumah untuk tambahkan rezeki juga.

      Delete
  11. Seronok dapat buat kerja di rumah... Kalau masa mengizinkan, teman pun nak mencubanya...

    ReplyDelete

Terima kasih komen di sini.
PS: Diharap dapat menjaga tatasusila semasa memberi komen.
**Jangan tinggalkan link atau URL diruangan komen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2017 Pokok Manggis Depan Rumah
Distributed By My Blogger Themes | Design By Herdiansyah Hamzah| Oh Panduan