Dapat Lagi RM15 dengan 8Share

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.
Dapat Lagi RM15 dengan 8Share. Alhamdulillah hari ni dapat lagi RM15 hasil dari buat duit dengan 8Share. Banyak ker RM15 tu. haha, sebenarnya tak adalah banyak pun. Cuma bolehlah buat beli apa-apa yang patut. Siapa mudah-mudah nak bagi duit percuma kan?

Dapat Lagi RM15 dengan 8Share
Dapat Lagi RM15 dengan 8Share

Seronok ker buat duit dengan 8share?
Yea jawapan saya. Seronoklah juga, sebabnya kita tak perlu buat apa sangat. Kongsikan iklan-iklan 8share tersebut dalam facebook, twitter, Google Plus dan macam-macam lagi laman sosial yang ada dan kita tunggu hasilnya. Jika ada yang sudi baca iklan perkongsian kita. Mereka buka iklan tersebut insyallah dapatlah hasilnya. Tak ada banyak pun RM0.20 aje. Biarkan facebook dan laman sosial yang tadi tu buat kerja. Kita tunggu dan lihat hasilnya sahaja. Dah cukup RM50. Dah boleh cash out 8Share kita. Mudahkan? Jika berminat anda pun boleh juga nak buat macam yang saya dapat ni. Daftar PERCUMA dengan 8share disini--->> Daftar 8share Percuma

Ada syarat-syarat ker nak buat duit dengan 8share ni?
MESTI ADA, mana-mana program buat duit semuanya ada syarat. Syarat ni sebenarnya di adakan supaya kita yang menjadi ahli tak rosakkan nama baik mereka. Betul tak?

Jika mereka tak buat syarat-syarat ni, takut nanti ada yang salah gunakan benda percuma macam ni. Apa yang saya tahu, syarat yang paling kena jaga adalah.. Jangan Klik sendiri iklan atau minta kawan-kawan klikkan iklan kita. Bahaya tu. Kalau dapat tangkap, akaun kita kena sekat. Duit yang kita dah dapat tu tak akan dapat balik. Rugi ooo.. buat penat saje.

Itu antara syarat-syarat yang saya selalu jaga dan tekankan jika anda nak sertai 8share ni. Yang lain-lain macam biasa seperti jangan buat SPAM dan apa-apa yang sama waktu dengannya. Saya pernah tengok ada blogger yang buat giveway ker segman macam tu. Lepas tu dalam segmen yang dia buat tu siapa bagi link iklan 8share  dan minta orang yang sertai segmen tersebut klik iklan tu.

Memang cari pasai buat macam tu. Jika pihak 8share tahu. Mesti kena punya. Seharusnya kita sebagai blogger kena jaga etika juga. Jangan buat macam tu. 8share pun nak buat bisnes juga. Nanti cemar nama baik mereka, kita semua yang dah jadi ahli tak dapat nak buat duit dengan 8share ini. Sepatutnya kita sama-sama jaga. Jangan buat sesuatu yang boleh memudaratkan diri dan orang lain.

Baiklah, dah melalut ke lain pula. Bagi anda yang nak sertai cara buat duit dengan 8share ini. Anda boleh sertainya. Apabila anda sertai 8share ni.Nanti mereka akan ajar cara macam mana supaya perkongsian yang anda buat tu selamat dan anda pun dapat buat duit sampingan melalui 8share ni. Bila daftar, pihak 8share akan terus bagi hadiah kat anda dengan RM1 terus dikreditkan ke dalam akaun anda. Usahakan lagi dapat RM49. Anda dah boleh nak cash out. Berminat anda boleh join percuma disini--> Daftar 8Share Percuma

Dah dapat hasilnya nanti. Jangan lupa belanja orang yang tersayang yea. Nak belanja saya pun boleh. Belanja saya makan burger Mail ni yea. Baiklah sertai 8share hari ini dan mula menjana duit dari rumah. Best buat kerja dari rumah. -->> Daftar Percuma 8Share ( klik sini)

Selamat maju jaya kawan-kawan.

17 Comments

  1. Alhamdulillah rezeki, semoga terus dimurahkan rezeki yer...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih. Boleh cuba juga Farah. Daftar percuma aje.

      Delete
  2. wow, byk juga tu, hasil menjala

    ReplyDelete
    Replies
    1. Menjala sambil minun teh ni Knor. Jom sertai juga kalau nak merasa hasil menjala 8share akak.

      Delete
  3. Terima kasih. Boleh cuba juga Akak Nur.

    ReplyDelete
  4. wah seronoknya dapat duit... mmm... bila nak belanja :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang seronok. Boleh cuba juga bro Izni :-)

      Delete
  5. Kalau ada peluang masyukkkk apa salahnya mencubakan PMDR

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu. mencuba dengan 8shere insyallah boleh buat duit.

      Delete
  6. Banyak tu, klu sehari rm15, sebulan dah 400 lebih..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu. Kena cuba, baru dapat duit 8share ni,

      Delete
  7. wahh..banyak juga tu rm 15.. sape nak bagi kan.. lama2 jagi bukit.. :)

    ReplyDelete
  8. memang nak kena cuba ni, Memang rm15 sehari rasa sikit, tapi kalau kumpulkan...huuuu mewah tu. Lepas utk bayar duit minyak kereta dan tol heheheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sebab tu saya sertai 8share ni asnida. Jom sertainya juga. Percuma aje. Lepas daftar terus dapat RM1 pertama mereka bagi.

      Delete
    2. dah start ,,, baru start hari ni, tak sabar tunggu resultnya

      Delete
    3. Alhamdulillah.Baguslah macam tu. Insyallah nanti akan dapat hasilnya. Teruskan usaha asnida yea.

      Delete

Terima kasih komen di sini.
PS: Diharap dapat menjaga tatasusila semasa memberi komen.
**Jangan tinggalkan link atau URL diruangan komen.