Dapat Tugasan Review Blog Dari AdvertorialMY lagi

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.
Dapat Tugasan Review Blog Dari AdvertorialMY lagi. Alhamdulillah dapat rezeki lagi. Rezeki dari Allah SWT melalui penulisan review blog. Jika ada yang perasan betul lah tu. Tapi jika tak perasan pun tak apa. Saya jarang letak tugasan review blog yang saya buat dalam blog ini dengan lebel Advertorial. Kenapa? Rahsia..yang ni. Nak bagi kejutan kata orang.

Dapat Tugasan Review Blog Dari AdvertorialMY lagi, Review Blog,
Dapat Tugasan Review Blog Dari AdvertorialMY lagi
Baiklah, saya nak kongsi tugasan yang saya dapat ni. Rasanya ada juga rakan blogger lain yang dapat tugasan review ni. Tahniah dan Alhamdulillah, tak sia-sia sertai AdvertorialMY ni kan? Lepas join setakat ni pendapatan hasil dari AdvertorialMY saya dah cecah 4 angka lebih. Tak ada banyak jika nak dibandingkan dengan rakan-rakan blogger yang lain. Bagi blogger yang hebat-hebat jika di luar negara. Mereka boleh dapat untuk satu tugasan review blog lebih dari 4 angka untuk satu penulisan review. Di Malaysia saya kurang pasti. Mungkin ada bergantung kepada palanggan yang nak guna khidmat blogger tersebutkan.

Kepada rakan-rakan blogger baru mahupun lama yang masih lagi belum join AdvertorialMY ni saya galakkan anda sertainya. Pendaftaran masih lagi dibuka sampai sekarang. Anda hanya perlu ada blog dan tahu mengarang. Macam yang kita tulis dalam blog sekarang ni. Ada blogger yang boleh tulis skima macam buat karangan sekolah, ada juga yang boleh tulis macam cerita dalam TV dan ada juga yang boleh tulis macam cerita novel. Apa pun bentuk penulisan yang anda lakarkan. Jika anda ada blog dan tahu menulis dah layak nak join AdvertorialMY  ni. Mudah bukan? Buat kerja di rumah pun boleh macam ni.

Nak sertai AdvertorialMY dan dapat jemputan untuk menulis AdvertorialMY dari pengiklan amatlah mudah. Lepas daftar dengan sedikit bayaran (bayaran ni sekali seumur hidup aje setakat ni). Blogger kena masukkan maklumat anda seperti yang diminta agar mudah pihak pengiklan nak hubungi anda selepas ini jika mereka nak minta anda buat penulisan review tentang perkhidmatan atau barangan mereka. Anda tak perlu nak cari pengiklan. Pengiklan yang akan hubungi anda.

Seronok sebenarnya dapat tugasan menulis review macam ni. Dapat jana pendapatan sampingan dengan blog dan disebalik tu juga dapat tolong rakan-rakan dari perniagaan lain melalui penulisan review yang kita buat. Kita dapat upah dan mereka dapat hasil bila ada yang berminat dengan produk yang mereka pasarkan. Macam saya selalu cerita konsep dia jika dalam bahasa kita " situasi menang-menang ".

Apa yang seronok bila sertai AdvertorialMY ni juga. Kita blogger hanya perlu daftar sekali sahaja. Sebulan sekali mereka akan minta anda renew balik maklumat blog anda dalam laman web mereka. Mungkin anda nak update cerita baru tentang blog anda, semuanya boleh dibuat pada masa tersebut. Lepas updata mungkin akan ada lagi pihak pengiklan yang berminat nak minta anda buat penulisan review tentang produk mereka.

Bayaran tugasan review yang anda buat tersebut akan menjadi milik anda sepenuhnya. Mereka pihak AdvertorialMY  tak akan ambil satu sen pun hasil dari pendapatan yang blogger dapat tadi. Mereka hanya berfungsi sebagai ' orang tengah ' bagi pihak anda dan pihak pengiklan.

Untung ker rugi anda boleh nilai sendiri. Bayar hanya sekali dan anda dapat untung berterusan bila ada pihak pengiklan yang nak minta anda buat penulisan review tersebut. Mestilah untung kan?

Bagi yang berminat nak join AdvertorialMY  ni. Boleh join dengan penuh kasih sayang dengan mendaftarkan blog anda di sini--->> Daftar AdvertorialMY.(klik sini)

Dah dapat tugasan dengan AdvertorialMY nanti jangan lupa belanja insan tersayang juga. Selamat maju jaya kawan-kawan. Daftar cepat-cepat AdvertorialMY. Sekarang ni banyak aje pihak pengiklan yang nak cari blogger untuk buat penulisan review bagi produk mereka.

16 Comments

  1. alhamdulillah
    makin banyak info jana pendptan kat sini..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleh cuba akak. Ramai yang dapat hasil dengan tugasan review blog ni.

      Delete
  2. Banyk cara jana pendapatan di blog rupanya ye..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu. Cuma bergantung kepada kita nak atau tak nak. Boleh cuba sertai juga akak. Insyallah boleh tambah pendapatan.

      Delete
  3. tahniah,, anie tak pandai nak buat review,, masih dalam fasa belajar lagi hihi,, semoga maju jaya,,

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih. Boleh cuba akak. Biasanya pihak peniklan akan bagi sumber dan apa benda yang nak dimasukkan dalam review kita. Jadi kita karang ikut apa yang mereka bagi. Insyallah boleh aja tambah pendapatan.

      Delete
  4. wah besnya PMDR... kalau gini le pendapatnya bisa akak benti kerja gini loh... hahahahah apa pun tahniah yer dik

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih. Boleh cuba juga akak Mayang. Insyallah sekejap aje balik modal.

      Delete
  5. dari thn lepas nak daftar tapi asyik menangguh saja . insha Allah hujung bulan ni ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kerja banyak sekarang ni untuk blogger buat review entri. Daftar segera nak dapat kerja yang lumayan.

      Delete
  6. fuiyooo makin hebatt!!pheewittt

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak ada hebat. Masih belajar-belajar semua ni. Bagus sertai AdvertorialMY ni. Banyak peluang buat duit online sekarang.

      Delete
  7. wah.. syoknya.. income melatop.. mohon tunjuk ajar bole?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleh akak. Sertai AdvertorialMY sekarang. insyallah akan ada yang berminat minta akak buat review dalam blog mereka.

      Delete
  8. singgah jumaat sambil klik eklan nuffnang

    ReplyDelete
  9. tq for info....baru tahu pasal ni...berminat jugak nak cuba..

    ReplyDelete

Terima kasih komen di sini.
PS: Diharap dapat menjaga tatasusila semasa memberi komen.
**Jangan tinggalkan link atau URL diruangan komen.