CPUV Nuffnang Maggi Royale dan Peluang Blogger Baru

2014-12-25

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.
CPUV Nuffnang Maggi Royale dan Peluang Blogger Baru. Alhamdulillah dapat lagi CPUV Earning Nuffnang. Kali ni dapat dari Maggie Royale. Terima kasih kepada pihak nuffnang dan pihak Maggi Royale yang sudi beriklan di dalam blog saya. Jika anda nak tahu apa kisah di sebalik Maggi Royale ni. Anda boleh tengok iklanya yang masih manari-nari dalam blog saya.

CPUV Nuffnang Maggi Royale
Tahun 2014 akan meninggalkan kita hanya beberapa hari lagi. Macam mana dengan hasil pendapatan dengan blog tahun ni bersama nuffnang kawan-kawan. Mesti ada yang dapat banyak dan ada juga yang dapat sikit. Bergantung kepada rezeki dan usaha masing-masing. Saya tahun ni dapat cash out sekali. Alhamdulillah, ada rezeki dengan nuffnang ni lagi.

Bagi anda yang belum pernah merasa dapat CPUV Earning Nuffnang. Anda boleh lihat perkongsian tips yang saya tulis tentang CPUV Earning Nuffnang ni. Ikut panduan tersebut dan cuba buat satu-satu langkahnya. Insyallah peluang akan ada juga untuk anda nak dapat CPUV Earning Nuffnang. Boleh baca ceritanya disini " Tips Nak Dapatkan CPUV Earning Nuffnang ".  Perkongsian tips tersebut saya dapat hasil pengalaman sedikit sebanyak setelah beberapa tahun bersama nuffnang.

Harapnya tahun 2015 dapat banyak lagi hasil dengan nuffnang ni. Mana tahu lepas ni dapat ribu-ribu pula. Nanti boleh jadi macam blogger-blogger hebat yang dah lama dengan nuffnang juga. Setiap bulan dapat ribu-ribu dengan nuffnang. Ada ker yang dapat ribu-ribu gamaknya dengan nuffnang ni. Jika ada tahniah saya ucapkan. Saya masih belajar dalam selok belok buat duit dengan blog nuffnang ni. Bagi yang belum dapat teruskan usaha.

Sememangnya banyak peluang yang boleh anda perolehi dengan blog. Disamping dapat menjana pendapatan sampingan anda juga dapat menambahkan rakan taulan di alam maya. Sebenarnya dengan blog juga anda akan dapat peluang membuat penulisan review produk. Anda menulis tentang produk dan perkhidmatan yang diminta. Manakala pihak pengiklan akan bayar hasil penulisan review anda. Jika anda nak dapat peluang menulis review dan dibayar antara RM100-RM350 untuk satu-satu penulisan review. Saya galakan anda sertai Advertorial.my.

Caranya mudah sahaja, daftarkan blog anda dalam Advertorial.my. Kemudian ceritakan sedikit sebanyak tentang blog anda. Masukkan juga maklumat blog dan no hp, email anda untuk memudahkan pihak 'pengiklan' menghubungi anda untuk  penulisan review nanti. Saya pun dah join Advertorial.my ni dan dah dapat beberapa kerja review daripada pihak pengiklan yang berminat. Penulisan tersebut nanti akan dibayar.

Buat duit dengan menulis review
Jangan  lepaskan peluang keemasan untuk menjadi penulis review dengan upah sehingga RM300. Dapat dua atau tiga job sebulan dah memadai. Jika dapat lebih lagi itu rezeki masing-masing. Selamat berusaha dan mulakan langkah bijak anda dengan mendaftarkan blog anda dalam Advertorial.my. Sebenarnya dah ramai blogger baru yang dapat hasil dengannya.

Dah dapat tugasan dalam Advertorial.my nanti boleh  belanja insan tersayang juga. Selamat menjana pendapatan part time dengan blog anda. Jika berminat anda boleh daftar dan dapatkan kerja menulis review disini-->> Pendaftaran Advertorial.my

Terusakan usaha dan jangan putus asa. Allah SWT sentiasa memberi kepada sesiapa yang berusaha.

Share

22 comments:

  1. Konsisten admin blog ni dengan Nuffnang ye. Saya doakan admin akan berjaya dengan kerjaya menjana pendapatan dengan Nuffnang.

    Dengan kejayaan tersebut, dapat membuktikan, apa sahaja kaedah dan model perniagaan internet yang dilakukan dengan bersungguh-sungguh akan memberikan pulangan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya dapat sikit-sikit aje. Ramai lagi yang dapat banyak tuan. Berkongsi nanti kawan-kawan boleh cuba mana yang berkenan.

      Delete
  2. Assalamualaikum..
    Semoga berjaya dengan penulisan review..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih. Boleh cuba juga Lz jika nak dapat penulisan review ni.

      Delete
  3. Saya punya setahun x smpai pun rm500 hasil dari nuffnang :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak apa. Boleh usaha lagi. Boleh cuba hasil dari yang lain juga. ;-)

      Delete
  4. tahniah cik manggis..selalu dpt iklan dari nuffnang

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih.Masih ada rezeki lagi dengan nuffnag ni akak.

      Delete
  5. Buat masa ni dah dapat CPUV dari Nuffnang cuma tak pernah cash out lagi :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Insyallah nanti dah cukup boleh cash out.

      Delete
  6. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  7. Banyak cara boleh diaplikasi pada yg gigih dan rajin

    Dari kakak moga 2015 akan memberi lebih kebaikan buat kita semua.

    ReplyDelete
  8. Salam Tahun Baru 2015.

    ReplyDelete
  9. majuk ngn nuffnang. fyna punya dah bertukar status non-glittery. lepas tukar theme blog. huhu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak apa. Boleh cuba iklan lain pula. Macam-macam ada sekarang ni.

      Delete
  10. Salam perkenalan :)
    Banyak ilmu sy nak cedok kat sini.
    Mohon dihalalkan ye :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleh aje. Kalau lagi bagus, kredit kan nama blog ni juga. Terima kasih.

      Delete
  11. Tahniah sekali lagi pokok manggis...

    ReplyDelete
  12. Harap tahun 2015 nie, Nuffnang bagi lebih banyak CPUV untuk blog nie...

    ReplyDelete

Terima kasih komen di sini.
PS: Diharap dapat menjaga tatasusila semasa memberi komen.
**Jangan tinggalkan link atau URL diruangan komen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2017 Pokok Manggis Depan Rumah
Distributed By My Blogger Themes | Design By Herdiansyah Hamzah| Oh Panduan