Jutawan Remaja Aset 72 Juta Dengan Saham

2014-12-19

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.
Jutawan Remaja Aset 72 Juta Dengan Saham. Bukan mudah nak senang dan bukan susah juga nak berjaya. Inilah ucapan yang pada saya sesuai dengan usaha anak muda ini. Memiliki aset peribadi sebanyak 72 juta di usia yang masih muda amat mambanggakan. Jika kena caranya, siapa sahaja mampu mencapai semua ini jika mempunyai semangat untuk terus berjaya dalam kehidupan.

Jutawan Remaja Aset 72 Juta Dengan Saham
Jutawan Remaja Aset 72 Juta Dengan Saham
Ingin berjaya dalam usaha membuat pelaburan dalam bidang Saham. Dapatkan Panduan Sistem Saham. Dapatakn panduan berguna ini untuk pelaburan masa depan anda. Bersama membaiki taraf ekonomi dengan cara yang hebat.

Anda nak tahu kisahnya, boleh baca kisah beliau dibawah ini. Rupanya ada lagi cara yang mudah untuk berjaya tanpa perlu bekerja makan gaji. Hanya bekerja dari rumah. Insyallah jika tahu caranya, memang boleh dapat semua ni.

Remaja miliki aset peribadi 72 juta hasil usaha sendiri
"
AMERIKA SYARIKAT, - Percayakah anda seorang remaja yang bukan berasal dari keluarga yang kaya, sudah memiliki aset bernilai 72 juta ketika usianya baru mencecah 17 tahun?

Mohammed Islam, seorang pelajar yang menetap di Queens, New York, mula berkecimpung dalam pelaburan saham ketika dia berusia 9 tahun. 

Dia bermain saham berupa dagangan minyak dan emas yang bermula pada modal yang kecil.

Mohammed Islam turut memberitahu sebuah majalah, dia menggunakan masa rehatnya untuk bermain saham berkenaan."
Sumber

Hebat bukan? Berusia 17 tahun dan ada aset harta sebanyak 72 juta. Anak-anak muda tempat kita diusia seperti ini banyak yang berada di jalanan lepak dan menghabiskan masa dengan perkara yang kurang berfaedah.Hasilnya macam-macam boleh tengok.

Jika nak berjaya dan mencuba aktiviti perniagaan dengan saham ni. Saya cadangkan anda mandapatkan Panduan Sistem Saham sebagai panduan. Belajarlah selok belok perniagaan saham ini jika anda juga mempunyai hasrat dan bercita-cita bekerja sendiri di rumah.

Dizaman yang semakin mencabar ni, dan dengan kos sara hidup yang semakin meningkat memang kena jika belajar dan mendalami ilmu saham ni. Ramai antara kita yang dah mula belajar tentang pelaburan saham. Ini kerana, dalam proses berniaga dengan saham ni, kita juga perlu menjaga batasan agama. Jangan main seronok aje nak laburkan saham dan nak beli saham. Kena jaga juga tentang soal agama, bagi menjaga sumber rezeki yang kita perolehi hasil daripada perniagaan saham yang kita jalankan.



Selamat berusaha dan mempelajari Sistem Saham kawan-kawan.

Share

24 comments:

  1. mmm... hebat... mesti ibu bapanya juga seorang yang hebat sehingga dapat mendidik anak mereka dengan cemerlang...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sama-sama hebat mereka ni agaknya. Kena belajar main saham ni.

      Delete
    2. Modal besar kalau nak main saham nie...

      Delete
    3. Tak juga. Mula main yang biasa. Jangan labur banyak terus. Belajar dari panduan di atas. Insyallah banyak membantu.

      Delete
  2. Replies
    1. Boleh cuba juga Kak Nor belajar main saham.

      Delete
  3. Hui! memang hebatlah usia dgn aset tak setanding!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu Kakak. Usianya masih muda. Pandai dia buat saham.

      Delete
  4. WOW HEBATNYA.. MMG SUKA SISTEM BEKERJA DI RUMAH.. RUMAHTANGGA TERJAGA KARIER PUN BERJAYA... HAHAAHAHAH DAH LAMA BERANGAN TAPI KAT MESIA MMG SUSAH SKET..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleh buat. Ramai yang berjaya dengan saham ni walaupun bekerja lain. Bagi yang kerja di rumah lagi mudah. Boleh baca panduan di atas. Ada diceritakan semuanya.

      Delete
  5. nampak muka mcm orang Melayu...
    nak jadi jutawan kena usaha yang bersungguh-sungguh dan kena caranya..tqvm.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada perasan juga.

      Betul tu tuan, nak berjaya kena usaha sungguh-sungguh sampai berjaya.

      Delete
  6. Anak-anak akan menjadi seperti apa yang dicorakkan oleh mak ayahnya.

    Mungkin mak ayahnya tak main saham, tetapi anaknya didedahkan dengan kelebihan menjalankan perniagaan.

    Tetapi kita di Malaysia tidak begitu.Sebab paling mudah,ibu ayah kita sendiri bukan dari kalangan peniaga,jadi anak-anak pun tak didedahkan dengan perniagaan.

    Padahal Rasulullah yang menjadi contoh ikutan kita itupun merupakan seorang peniaga yang berjaya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pendedah macam ni biasanya berlaku bila mereka belajar.
      Rasulullah SAW berniaga sebelum dilantaik jadi Rasul. Bila dah jadi Rasul, Baginda buat dakwah. Ajak manusia beriman pada Allah SWT.

      Delete
  7. gen y memang bijak. cara dia berfikir tak macam generasi sebelumnya. dia tau nak generate duit dgn cara mudah. zaman kita dulu, usaha kuat, simpan. nak labur tak berani..heeee

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kena belajar dengan yang bijak jika nak maju dalam bidang saham ni. Boleh cuba belajar daripada panduan kat atas ni. Semuanya diceritakan.

      Delete
  8. Kalau kena caranya, nak cari duit takla susah. Tapi pastikan halal.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu. Kena belajar dengan yang tahu insyallah selamat.

      Delete
  9. hebat banget,,terinspirsi cuma bingung mesti gimana

    ReplyDelete
    Replies
    1. Belajar dari mereka yang mahir dalm bidang saham antara kunci utama untuk berjaya dalam bidang saham..

      Delete
  10. Keren artikelnya, terima kasih atas infonya gan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sama-sama. Boleh buat saham juga nak jadi jutawan.

      Delete

Terima kasih komen di sini.
PS: Diharap dapat menjaga tatasusila semasa memberi komen.
**Jangan tinggalkan link atau URL diruangan komen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2017 Pokok Manggis Depan Rumah
Distributed By My Blogger Themes | Design By Herdiansyah Hamzah| Oh Panduan