Buat Kerja Dari Rumah Kena Ada Target

2016-01-28

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.
Buat Kerja Dari Rumah Kena Ada Target. Yea target. Jika nak eja mudah aje. TARGET maksud dia pun mungkin mudah juga untuk kita fahami. Target ni macam sasaran kita, jika maksud luas sikit apa cita-cita atau hasrat kita kepada benda tersebut. Harap boleh faham.
Buat Kerja Dari Rumah Kena Ada Target
Semangat Nak Tambah Pendapatan Diri dan Keluarga
Sejak ekonomi tak berapa ok ni, ramai yang mula berusaha nak buat kerja dari rumah. Semuanya kerana nak tambah pendapatan diri mahupun keluarga. Dalam FB, dalam instagram macam-macam yang kita iklankan. Supaya ada harapan di situ untuk menambahkan pendapatan.

Bagus ada usaha sebegini, namun kadang-kadang usaha yang dibuat macam ikut-ikut aje. Orang buat kita pun nak buat, sudahnya orang dapat hasil, kita tak dapat hasil. Kenapa jadi macam ni?

Mudah cakap sebab kita buat kerja dari rumah tak ada target. Kadang target ada tapi usaha pula tak seberapa. Jadi hasilnya kita boleh agak sendiri. Ianya tak jadi seperti yang diharapkan. Sebab tulah nak buat kerja di rumah kena ada target yang kuat.

Buat Kerja Dari Rumah Kena Ada Target
Bagi anda yang nak buat kerja di rumah dengan Portal Jobdirumah pun begitu juga. Sememangnya ramai yang dah akui buat kerja dari portal kerja online ni dapat memberi pulangan yang baik.

Kebanyakkan kerja yang terdapat di dalam portal jobdirumah ni boleh dibuat dimana-mana sahaja dan pada waktu bila pun. Semuanya bergantung kepada kita. Jika rajin buat kerja insyallah hasilnya pun berganda.

Apa yang bestnya, kebanyakkan kerja dalam jobdirumah ni dibayar dalam bentuk USD. Jadi jika kita buat kira-kira matematik sikit tambah, darab, bahagi dengan duit Ringgit Malaysia memang boleh untung banyak. Katalah duit RM kita sekarang ditukar dengan USD1 dapat RM4.25  macam tu. Jika satu kerja dibayar dengan 300 USD jawapnya kita akan dapat lebih kurang RM1275 untuk satu kerja. Ini contoh kerja yang saya pernah buat entri tentangnya. Boleh tengok disini-->> Contoh Kerja Jobdirumah

Contoh Kerja Yang Jobdirumah Tawarkan
Contoh Kerja Yang Jobdirumah Tawarkan 
Jika dapat 3 kerja macam ni RM1275 darab 3. Kita akan dapat RM3825. Banyak tak?
Mestilah banyak kan. Itulah sedikit sebanyak apa yang saya nak kongsikan dengan target yang perlu ada bila buat jika nak terus mendapat hasil dari kerja dalam jobdirumah ini.

Buat kerja dalam 3 tugasan aje, boleh dapat RM3825. Bagi anda yang teliti mungkin boleh dapat cari lagi kerja yang bayarannya mahal. Jadi dengan keadaan mata wang negara kita sekarang. Tak mustahil nak dapat hasil yang banyak dengan buat kerja dalam portal jobdirumah ni. Cubalah!

Mulakan Dengan Kerja yang Mudah Sebagai Kerja Kedua Anda
Bagi yang nak cuba buat kerja dalam Portal Jobdirumah ini sebagai kerja kedua. Anda boleh mulakan dengan kerja yang mudah dulu. Banyak kerja-kerja yang terdapat dalam jobdirumah. Bila dah sertai baca  sampai faham panduan yang diberikan serta tengok baik-baik panduan video yang diberikan juga. Insyallah nak buat kerja dalam ni tak akan jadi masalah.

Bila dah faham baru boleh mohon kerja yang pihak jobdirumah bagi kepada anda selepas berdaftar. Setiap hari pihak jobdirumah akan hantar email kerja yang boleh anda minta untuk dibuat. Nasihat saya bagi yang baru nak cuba jobdirumah ni, mulakan dengan kerja yang mudah. Bila dah mahir, dah ada banyak skill terpendam anda yang hebat. Boleh buat kerja-kerja yang mencabar yang akan dibayar dengan bayaran yang lebih mahal pula. Tak mustahil jika nak dapat bayaran sebanyak gaji kerja pertama anda sekarang ni jika rajin berusaha.

Lakukan Perubahan Demi Kemajuaan Diri
Semuanya bergantung kepada diri kita. Bagi yang nak berusaha menambahkan pendapat diri dan keluarga, pada saya jobdirumah adalah platform online yang terbaik. Dapatkan panduan jobdirumah dan mula menjana pendapatan sampingan untuk diri anda.

Ramai yang dah berjaya dengan jobdirumah. Jika anda berminat nak dapat duit secara online. Boleh dapatkan Panduan Jobdirumah 2016 di sini.

Banyak peluang kerja menarik awal tahun yang boleh dibuat. Selamat maju jaya kawan-kawan.

Jom buat kerja.
Share

17 comments:

  1. Bila awak terangkan tu mcm senang jer kerjanya PM, tp mcm lum ada confident pulak nak try.Takut tak boleh buat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bila buat dengan ada target insyallah buat sikit pun menjadi.

      Delete
  2. Cuma buat macam itu aje pun dah beribu dptnya - syok betul ni
    Kakak dah teruja pulak hihi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bila buat dengan adanya perancangan dan target. Tak perlu buat banyak-banyak pun ok. Dapat dalam 3-4 kerja pun dah ok. Tak ada nak terkejar sangat. Boleh cuba akak.

      Delete
  3. betul tu macam kena ada targetlah, kalau tak susah juga nak achieve

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yea. Jika kita buat kerja dari rumah dengan perancangan yang baik akan membuahkan hasil yang lumayan. Boleh cuba akak.

      Delete
  4. betul tu,kalau pndptn kerja di rumah lg bnyak dri makn gji..blh la bhnti & fokus dgn pndptn dr rumh..duit nak gi keje pun blh jimat..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu. Ramai juga yang buat kerja dari rumah secara full time. Belajar dan buat usaha. Insyallah lama-lama akan ada hasilnya.

      Delete
  5. Btul tu..bt kije yg mudah2 dlu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yea. Buat yang mudah dulu. Bila dah biasa boleh cuba yang susah juga. Bayarannya juga lumayan. Boleh cuba juga Jie.

      Delete
  6. bak kata menteri, kena buat due kerja hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ramai juga yang cuba nak ikut saranan pak menteri ni. Ada yang berjaya dapat hasil dari kerja-kerja secara online ni. Jobdirumah salah satu cara. Boleh cuba juga Fizi.

      Delete
  7. kena bersungguh-sungguh kalau nak berjaya ..
    jangan hangat hangat tahi ayam.. ehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu. Jika rajin berusha insyallah boleh dapat hasil DT

      Delete
  8. Man jadda wajadaa..siapa yang berusaha,insyaallah boleh berjaya. Nothing Impossible!=)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu. Jika buat dengan cara dan panduan yang betul. Insyallah semuanya tak jadi masalah. Boleh sertai jobdirumah akak jika nak tambah pendapatan.

      Delete
  9. dengan ekonomi malaysia yang semakin teruk skang ni..memang ramai yang usaha ceri kerja dari rumah..

    ReplyDelete

Terima kasih komen di sini.
PS: Diharap dapat menjaga tatasusila semasa memberi komen.
**Jangan tinggalkan link atau URL diruangan komen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2017 Pokok Manggis Depan Rumah
Distributed By My Blogger Themes | Design By Herdiansyah Hamzah| Oh Panduan