Kerja Di Rumah Untuk Penganggur

2015-10-02

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera
Kerja Di Rumah Untuk Penganggur. Kisahnya macam ni, borak-borak masa makan. Mail tanya saya, ada ker kerja di rumah untuk penganggur. Saya pun jadi pelik, kenapa Mail tanya macam tu. Bila tanya-tanya tahulah ceritanya. Dia nak carikan kerja untuk anak buah dia yang sedang menganggur di rumah. Baik Mail ada sahaja orang yang dia ingin bantu.

Baguslah macam tu. Tak ada nanti orang kata duduk di rumah tak buat apa, tanam anggur aje. Nak sedapkan hati Mail, Saya kata ada aje kerja di rumah untuk penganggur. Tak susah janji kena rajin buat kerja.
Kerja Di Rumah Untuk Penganggur, Penganggur,
Kerja Di Rumah Untuk Penganggur
Saya bagitahu Mail kerja di rumah untuk penganggur macam anak buah dia tu ada. Sementara nak cari kerja lain, boleh buat kerja tersebut. Macam biasa, kerja yang saya cadangkan adalah kerja dalam Portal Jobdirumah. Ramai aje kawan-kawan yang lain yang saya nasihatkan untuk sertai Jobdirumah ini jika nak tambahkan pendapatan sampingan.

Kerjanya mudah sahaja. Perkara pertama kena ada internet di rumah. Jika tak ada boleh aje pergi cybercafe untuk buat kerja dalam portal Jobdirumah tersebut. Bagi yang nak sertai jobdirumah. Caranya adalah dengan mendaftarkan diri dalam portal tersebut. Jika nak tahu serba sedikit. Saya akan terangkan di sini secara ringkas.

1) Daftar dalam Portal Jobdirumah-->> Daftar Jobdirumah.

2) Selepas daftar dengan sedikit bayaran. Anda akan diberi panduan bertulis dan video cara kerja nak dapatkan kerja dan segala proses dalam portal jobdirumah. Baca dan lihat sehingga faham. Jika tak faham boleh baca dan tengok lagi.

3) Setiap hari pihak jobdirumah akan hantar email kerja kosong ke email pendaftaran anda. Mohon kerja tersebut. Saya nasihatkan anda buat kerja yang mudah dulu. Bila dah biasa, baru buat kerja yang agak mencabar. Ada hampir 10 ribu kerja kosong dalam jobdirumah setipa hari. Anda boleh pilih. Anda boleh tengok contoh kerja jobdirumah ini.

4) Bila dah dapat kerja atau tugasan, buat kerja tersebut sebaik mungkin. Bagi 120% komitmen atas kerja tersebut. Bila dah siap, hantar kerja tersebut.

5) Dah hantar, dapatkan bayaran. Jika mereka minta ubah. Anda baiki dan setelah itu mereka akan bagi bayaran. Bila dah dapat duit, boleh mula langkah no tiga semula untuk dapatkan kerja baru. Mudah bukan?

Sebenarnya ianya tak ada mudah sangat, baru-baru anda akan rasa susah juga. Tapi bila dah biasa, yang susah akan rasa senang. Kena selalu asah bakat dan skill anda tentang apa-apa kerja yang terdapat di dalam jobdirumah ini. Nanti semuanya anda boleh buat.

Nasihat saya, baca dan lihat dengan teliti setelah anda dapat panduan beserta video yang pihak jobdirumah bagi. Buat kerja yang anda mampu buat walaupun bayarannya agak rendah. Bila dah ok baru buat kerja yang bayarannya mahal-mahal.

Sememangnya banyak kerja-kerja dalam jobdirumah yang mudah serta mahal bayarannya. Kena pandai cari. Yang ni akan diberitahu dalam panduan tersebut. Ramai aje orang yang buat kerja dalam jobdirumah ini.

Kerja-kerja yang terdapat dalam portal jobdirumah ini telah membantu ramai orang. Ada dikalangan pelajar universiti yang buat jobdirumah. Tidak terkecuali mereka-mereka yang buat selepas waktu pejabat. Ada juga yang buat kerja part time sabtu dan ahad.

Bagi anak buat Mail tadi. Memang saya cadangkan dia buat kerja dalam jobdirumah ini. Alhamdulilah ianya berhasil. Walaupun ianya adalah kerja di rumah untuk penganggur. Tetapi ramai aje yang sedang buat kerja sambilan dalam jobdirumah yang dah ada kerja tetap. Semuanya mempunyai satu matlamat, nak tambah pendapatan.

Kepada anda yang berminat nak buat jobdirumah boleh sertainya. Pandaftaran bagi jobdirumah boleh buat di sini-->> Daftar Jobdirumah.

Selamat menjana pendapatan dengan jobdirumah. Jangan lepaskan peluang yang ada.
Share

11 comments:

  1. Kerja tu macam buat kerja2 pejabat ke PMDR

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada macam-macam kerja. Boleh pilih dah buat mana-mana kerja yang kita tahu. Lepas siap kerja dapat bayaran. Mudah. Dah ramai yang dapat hasil dari jobdirumah.

      Delete
  2. Bgus...yg nk.kerja dr rmh lgi best..tk pyh bersesak2 di luar...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu. Tak perlu bersesak dengan orang ramai. Sementara cari kerja ramai aje mereka yang buat kerja di rumah dengan jobdirumah.

      Delete
  3. Kakak pernah tunjuk blog ini sebenarnya pada anak kakak masa cuti sem tempohari tapi. Rasa kakak lepas habis diploma nak sambung degree ada cuti panjang dia boleh buat ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleh buat untuk tambah pendapatan yang ada. Ramai yang dah berjaya dapat hasil dengan jobdirumah.

      Delete
  4. Assalammualaikum... pokok2u,

    bagus ada affiliate jondirumah nie,.. dapat menambah sumber pendapatan. Dengan keadaan minyak naik dan kejatuhan RM nie.. kena cari sumber pendapatan pasif ..

    mselim3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu mselim dengan keadaan minyak yang tak menentu dan kejatuhan RM. Macam-macam perkara boleh berlaku. Buat kerja di rumah, semua orang boleh buat. Rajin berusaha. Insyallah akan dapat hasilnya.

      Delete
  5. sekarang byk benda dah dipermudahkan. cuma nak dgn tak nak je. kalau mls mmg x dapek laa nak nolong. tp kalu serius nk bgn kn ekonomi sendiri, there's a chance for grab!

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu. Penganggur pun boleh buat kerja dari rumah dan jana pendapatan.

      Delete
  6. Sekurang-kurangnya ada pilihan...

    ReplyDelete

Terima kasih komen di sini.
PS: Diharap dapat menjaga tatasusila semasa memberi komen.
**Jangan tinggalkan link atau URL diruangan komen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2017 Pokok Manggis Depan Rumah
Distributed By My Blogger Themes | Design By Herdiansyah Hamzah| Oh Panduan