Dapat Tugasan Review Blog AdvertorialMy

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.
Dapat Tugasan Review Blog AdvertorialMy. Alhamdulillah rezeki dari berblog sentiasa ada. Walaupun tak dapat setiap jam, dapat hari-hari pun jadilah. Jika nak dapat setiap jam, nanti kalut pula nak jaga. Dapat kadang-kadang macam ni jadilah. Boleh buat bekalan mana-mana yang perlu. Alhamdulillah kali ini dapat dari pengiklan yang nak minta saya buat review produk mereka diblog saya. Kali ni dapat tugasan review blog dari  AdvertorialMy.

Dapat Tugasan Review Blog AdvertorialMy
Dapat Tugasan Review Blog AdvertorialMy


Sebelum ini ada dapat masa hari raya puasa hari tu. Dah selesai dah. Kali ini dapat lagi. Memang kena sabar buat duit dengan blog ini. Nak dapat hari-hari susah sikit, namun jika kena dengan caranya, boleh aje nak dapat hari-hari. Yang ini kena cerita lain kali.

Kepada anda yang belum tahu lagi AdvertorialMy ini. Ia adalah portal 'orang tengah' yang membantu blogger dan pihak pengiklan. Pengiklan yang ingin mengiklankan barangan atau produk mereka dengan penulisan review dari blogger akan mencari blogger untuk membuat tugasan tersebut.

Pengiklan boleh mendapatkan senarai blogger di dalam AdvertorialMy. Bagi melayakkan blogger tersenarai di dalam portal AdvertorialMy ini. Blogger hendaklah membuat pendaftaran sekali seumur hidup dengan sedikit bayaran. Bila dah daftar, blogger tersebut dengan sendirinya akan tersenarai di dalam senaria blogger AdvertorialMy.

Pihak pengiklan yang ingin mendapatkan khidmat blogger bagi tujuan penulisan review ini, mereka boleh berhubung dan mambuat tawaran harga dengan pihak blogger yang mereka rasa sesuai. Semua maklumat HP, email blogger boleh di dapati di dalam AdvertorialMy ini.

Sebarang hasil keuntungan yang di perolehi oleh blogger dari tugasan review blog tersebut tidak akan diambil walau satu sen pun oleh pihak AdvertorialMy. Duit hasil tersebut dimiliki oleh blogger sepenuhnya. Memang berbaloi jika blogger menyertai AdvertorialMy ini. Dengan hanya sekali daftar, blogger akan dapat hasil yang berterusan.

Sekali dapat tugasan review tersebut. Dah balik modal masa daftar hari tu. Dapat tugasan kedua dan seterusanya dah untung banyak dah. Jika murah rezeki anda, hasil pertama dapat modal daftar tadi dengan untung berganda-ganda lagi. Saya dapat macam ni masa mula-mula hari tu. Memang boleh jana pendapatan sampingan dengan blog.

Jika anda anda blog, dan berminat nak sertai AdvertorialMy ini. Anda boleh daftarkan blog anda disini--->> Daftar AdvertorialMy

Setelah daftar, masukkan maklumat diri dah blog anda juga. Nantikan tugasan seperti yang saya dapat di atas setelah anda membuat pendaftaran dengan AdvertorialMy.

Memang seronok dapat hasil dari penulisan review dengan AdvertorialMy ini. Tawaran kerja review semakin banyak. Jangan lepaskan peluang buat duit dengan AdvertorialMy ini. Daftarlah sekarang di sini-->>  Daftar AdvertorialMy

Selamat maju jaya kawan-kawan.

14 Comments

  1. info yang baik , kak ana belum lagi ada keberanian nak mendaftar walaupun ada keinginan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak apa. Nanti dah sedia boleh join. Tengah banyak kerja sekarang. Rugi tak join akak jika berminat.

      Delete
  2. x berkesempatan lagi akk nk buat ..insyaallah leh try jgk nnt.alhamdulillh rezeki tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleh join jika berkesempatan. Boleh tambah pendapatan dari blog review.

      Delete
  3. Rajin sungguh dan memang berbaloilah hasilnya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang berbaloi jika nak buat duit dari blog akak.

      Delete
  4. Yg ni saya mmg blom pernah cuba lagi.
    Tq atas perkongsian info.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sama-sama. Jika nak tambah pendapatan dengan buat review dari blog. Boleh sertainya Miss. Tengah ada kerja banyak sekarang ni.

      Delete
  5. Bila kita rajin berusaha, dan kemudian dapat hasilnya.. puasnya rasa.. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu Aiza.. Boleh cuba juga dapat duit dari tugasan review blog ini.

      Delete
  6. Sis pun dah daftar ... memang seronok kan bila dapat job walaupun bukan tiap2 hari

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yea, betul tu. Sekali dapat job, rasa berbaloi dari dapat yang lain-lain kan. Masyuk.

      Delete
  7. Ohhh mcm menarik tu PM....mcm nak cuba register lee...

    ReplyDelete

Terima kasih komen di sini.
PS: Diharap dapat menjaga tatasusila semasa memberi komen.
**Jangan tinggalkan link atau URL diruangan komen.