Dapat Lagi RM5.60 dengan 8Share

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.
Dapat Lagi RM5.60 dengan 8Share. Selamat Hari Raya AidilAdha saya ucapkan buat semua kawan-kawan. Semoga kehadiran Hari Raya AidilAdha memberi seribu makna buat kita semua. Alhamdulillah balik daripada raya ni banyak benda nak dibuat. Ada juga lagi hutang entri yang tidak di buat. Insyallah buat perlahan-lahan mana yang perlu. Hari ni buka 8share tengok hasil buat duit dengan 8share. Alhamdulillah hari ni dapat lagi RM5.60 dengan 8Share. Bolehlah buat bekal kumpul banyak-banyak guna untuk bayar bil mana-mana yang patut.

Dapat Lagi RM5.60 dengan 8Share, 8share
Dapat Lagi RM5.60 dengan 8Share
Kesan kanaikan minyak pun rasa tak habis lagikan. Rasanya kena buat misi macam ni. Hasil dari pendapatan sampingan ni guna untuk bayar minyak. Boleh ker macam tu? Kalau dapat banyak boleh rasanya. Tapi jika dapat sedikit tak dapatlah nak guna untuk bayar minyak kereta dan motor. Kira ni misi tak mustahilkan. Baru rasa bersemangat sikit nak buat kerja dari rumah.

Tidak susah nak dapat duit hasil dari 8share ni. Kita kena kongsikan iklan yang terdapat dalam 8share dalam blog mahupun media sosial macam facebook,twitter dan lain-lain lagi yang ada sekarang ni. Berkongsi tau dan jangan sekali-kali buat spam yea. Nanti tak pasai-pasai salah cara anda berkongsi akaun 8share anda kena sekat pula.

Nak sertai 8share ni mudah aje. Anda kena daftar macam benda-benda lain juga. Masukkan maklumat anda dan lepas akaun anda lulus, anda boleh mulakan perkongsian anda dan mula menjana pendapatan dengan 8share ni. Jika anda berminat nak dapat hasl dari 8share macam saya dapat ni juga. Anda boleh sertainya dengan membuat pendaftaran yea. Boleh daftar disini--->> Daftar Percuma 8Share (klik sini)

Lupa pula nak cerita, jika anda ingin mendaftar, pendaftaran 8share ni PERCUMA aje. Tak perlu bayar apa-apa. Hanya daftar dan selepas anda berdaftar pihak 8Share akan bagi terus RM1.00 kepada anda. Bestkan. Mereka topup terus dalam akaun kita lepas daftar tadi. Bila dah cukup RM50 anda boleh cash out 8share ni macam yang saya dapat ni. Saya tak nak keluarkan lagi 8share ni. Simpan nak bagi banyak lagi.

Jika anda belum daftar dan berminat nak buat duit dengan 8share ni. Anda boleh daftar disini yea.-->> Daftar 8share Percuma. (klik sini)

Seronok juga buat kerja sampingan macam ni. Insyallah boleh tampung perbelanjaan harian kita yang semakin meningkat.

8 Comments

  1. Berbaloi memang kalau rajin apa lagi memang betul kenaikan harga minyak membuat ramai tertekan sebab bukan minyak aje naik harga tapi nasi lemak - roti canai pun sama juga..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu Kakak. Minyak naik, semua naik kan..

      Delete
  2. Anonymous9.10.14

    alhamdulillah, murah rezeki yer, sikit2 lama2 membukit juga kan !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu KA. Harap-harap lepas ni dapat banyak lagi. Terima kasih.

      Delete
  3. alhamdulillah ... sikit2 lama2 jadi bukit.

    ReplyDelete
  4. dah lama akk tak berkempen untuk 8share...duit xgerak...

    ReplyDelete
  5. Fuh laju, ada tips tak macam mana nak bagi earning ni naik cepat sikit

    ReplyDelete

Terima kasih komen di sini.
PS: Diharap dapat menjaga tatasusila semasa memberi komen.
**Jangan tinggalkan link atau URL diruangan komen.