Cara Jana Pendapatan Tambahan

2014-09-21

Cara Jana Pendapatan Tambahan.Macam cepat pula rasanya masa berlalu. Baru aje rasa cerita azam tahun baru dan macam-macam tentang tahun baru,alik-alik sekarang dah masuk bulan September. Lagi tiga bulan masuk tahun baru 2015. Pantas masa sekarang ni. Tiga bulan buka lama pun kan. Pejam celek pejam celek dah habis sembilan bulan.

Bulan sembilan ini biasanya akan ada pembentangan bajet negara untuk tahun depan. Tak tahu lagi barang apa yang naik dan barang apa yang turun. Cuma yang dah dapat kita rasa sekarang, harga barang memang naik. Paling ketara masa lepas raya hari tu. Banyak barang yang biasa saya beli harga barangnya naik dan berbeza daripada biasa. kenapa yea?

Nak salah kan siapa yea? Fikir-fikir tak balik tak kemana masalah tersebut. Baik cari cara nak jana pendapatan tambahan. Ada ker? Mesti ada. Saya nak kongsikan anda  tentang peluang perniagaan atau pun cara jana pendapatan tambahan. Cara jana pendapatan tambahan ini dah lama saya buat, hasilnya amat memusakan. Sebenarnya saya buat jobdirumah.

Testimoni Pelanggan Jobdirumah
Cara Jana Pendapatan Tambahan yang lumayan?
Macam mana caranya nak jana pendapatan tambahan ni sebenarnya. Siapa tak suka kan bila dapat jana pendapatan tambahan. Pada saya sekarang ni memang perlu semua ini. Baiklah saya cerita cara-caranya?

1)Caranya macam ni, anda kena daftar dengan Portal Kerja Online Jobdirumah---> Daftar Jobdirumah (klik sini)

2) Lepas daftar, pihak jobdirumah akan bagi anda ID dan juga password yang anda daftar tadi kepada anda. Mereka juga akan bagi panduan bertulis dan video tutorial macam mana nak dapatkan kerja dalam portal jobdirumah. Baca panduan tersebut sampai faham.

3) Setiap hari pihak jobdirumah aka hantar email kekosongan kerja kepada anda. Banyak kerja kosong ada dalam portal kerja jobdirumah ni. Bukan setakat 100, 300, 500, 1000 kerja kosong ada dalam ni. Malah hampir 10 000 kekosongan kerja kosong yang ada dalam portal jobdirumah setiap hari. Banyak kan? Nak tengok contoh kerja kosong tersebut. Anda boleh baca kisah yang saya cerita ini-->> Contoh kerja dalam Jobdirumah (klik sini)

4) Bila dah dapat senarai kerja dari email anda tu, boleh pilih kerja mana yang anda rasa sesuai. Bagusnya pilih kerja yang senang. Sambil-sambil anda biasakan diri dengan jobdirumah.

5) Bila dah dapat kerja, buat kerja sehabis baik. Bila dah siap hantar kerja yang anda buat tersebut dan terima bayaran.

Jika anda nak buat kerja baru, anda boleh mohon balik ikut langkah 3-5 di atas.

Nasihat buat anda yang buat jobdirumah

1) Bila dah dapat panduan dan tutorial video dari jobdirumah lepas daftar tu. Saya nasihatkan anda baca dan cuba fahami panduan tersebut.

2) Mulakan dengan buat kerja-kerja yang mudah terlebih dahulu. Bila dah biasa baru buat kerja yang agak susah sedikit.

3) Buat kerja dengan sebaik mungkin. Jika kerja yang anda buat bagus. Tak mustahil majikan akan cari dan bagi kerja lain pula kepada anda sebab dia dan kenal hasil kerja anda.

4) Mohon kerja berdasarkan kebolehan anda. Jangan ambil kerja banyak. Takut nanti anda tak 'menang tangan' nak buat kerja dalam satu-satu masa.

5) Bila dah dapat gaji atau upah anda, jangan lupa belanja insan tersayang yang selalu tolong anda. Macam ibu bapa, adik beradik dan sahabat anda.

Adakah anda berminat nak buat kerja dalam jobdirumah. Jika berminat nak buat dan jana duit dari jobdirumah. Anda boleh daftar di sini.--> Daftar Jobdirumah (klik sini)

Selamat berusaha dan selamat maju jaya.

Share

10 comments:

  1. Menarik juga buat kerja macam ni..

    ReplyDelete
  2. eh sama la... saya pun buat jobdirumah jugak. Bolehlah buat tampung2 beli barang

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu. Memang menarik buat jobdirumah kan :-))

      Delete
  3. kak masih tertanya2, apa kerja yang dimaksudkan. kena klik juga nanti

    ReplyDelete
    Replies
    1. Macam-macam kerja ada Kak Anim. Ada internet boleh buat kerja dalam jobdirumah ni. Boleh tengok dalam entri " Contoh kerja dalam Jobdirumah " kat atas dalam entri saya ni.

      Delete
  4. macam-macam cara ada sekarang, yang penting buat dengan bersunggun2, insyaAllah berhasil

    ReplyDelete
  5. Kena faham betul2 dan mulakan dgn mengutip pengalaman. Jgn tamak... InsyaAllah boleh berjaya.

    ReplyDelete
  6. Semuanya terpulang pada diri sendiri nak ke tak aje..

    ReplyDelete
  7. Dah ramai juga yg join ni kan... kalau yg betul2 berminat memang dpt menjana pendapatan walaupun hanya duk rumah.. :)

    ReplyDelete

Terima kasih komen di sini.
PS: Diharap dapat menjaga tatasusila semasa memberi komen.
**Jangan tinggalkan link atau URL diruangan komen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2017 Pokok Manggis Depan Rumah
Distributed By My Blogger Themes | Design By Herdiansyah Hamzah| Oh Panduan