Macam Mana Nak Maju Dengan 8Share?

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.
Macam mana nak maju dengan 8share? Semalam Mail tanya saya. Macam mana beliau nak maju dengan cara buat duit dengan 8share ni. Mulanya saya ingat dia nak tanya apa. Beriya-ria ajak saya mimum rupanya nak tanya benda ni. Nak maju 8share jae, Kawan baik nak tak nak saya cerita. Demi mancapai hasrat hati nak belajar bisnes burger dengan Mail.

Macam mana nak maju dengan 8share
Macam mana nak maju dengan 8share
Bagi kawan-kawan belum tahu. Cara buat duit dengan 8share ni dari Malaysia. Ianya akan bayar kepada kita bila dalam akaun kita ada lebih RM50. Macam yang saya dapat tu. Sekarang dah cukup RM50. Cuma saya masih tunggu lagi. Nak bagi banyak sikit. Nanti nak ambil juga dalam masa terdekat ni. Sebab dah capai target.

Bagi yang belum sertai, anda boleh daftar secara PERCUMA. Selepas daftar 8share akan masukkan terus RM1 dalam akaun anda. anda cuma usahakan dapat RM49 untuk cukupkan RM50. Dah cukup boleh cash out 8share ni. Berminat!! Boleh daftar PERCUMA di sini-->> Daftar PERCUMA 8share

Baiklah untuk soalan Mail, Saya nak jawap ringkas aje. Caranya kena share dengan cara yang betul. Terutamanya dalam facebook atau dalam media sosial yang lain. Share dan ceritakan sedikit sebanyak tantang perkara yaang anda kongsikan tersebut. Jadi bila ada yang berminat nak tahu, mereka akan klik dan anda akan dapat hasil apabila mereka membaca apa yang anda share tersebut. Mudah bukan?

Sekejap aje nak dapat hasil 8share ni. Apa-apa pun kena rajin. Kalau tak rajin tak bergeraklah akaun anda. Tapi tak susah jika kita buat dengan cara yang betul. Saya galakkan anda sertai 8share ni. Bagi menambahkan punca pendapatan sampingan kita semua. Tak perlu bayar apa-apa daftar dan mula kongsikan perkara tersebut. Insyallah boleh jadikan kerja sambilan yang menguntungkan dengan 8share ni. Daftar cepat-cepat yea, -->> Pendaftaran 8share PERCUMA

ps: Kepada calon-calon Peperiksaan Online Pegawai Tadbir Diplomatik. Anda dah boleh dapatkan panduan tersebut. Jualan telah dibuka untuk mendapatkan buku Panduan Peperiksaan Online Pegawai Tadbir Diplomatik M41 (klik sini) yang bakal berlangsung pada 1 November ini.

Selamat maju jaya!!

9 Comments

  1. Bestnyaaa.. Saya pun suka 8share...tapi takde la mantap mcm awak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Insyallah nanti Rai pun boleh maju juga nanti.

      Delete
  2. Tahniah .... kak mia belum cukup nak cash out lg ... nak kena lebih rajin lagi lah nampaknya :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Insyallah nanti rajin promosi dapat cash out akak.

      Delete
  3. besnyer.... akak nyer tak gerak2 pn dari rm4.90... hahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak apa. Nanti dah selalu promosi insyallah gerak akak.

      Delete
  4. Kalau rajin dan sabar memang lumayan 8Share ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleh tambah duit poket kan Tuan SP. Boleh cuba juga kepada yang belum cuba jika nak buat pendapatan tambahan dengan 8share ni.

      Delete

Terima kasih komen di sini.
PS: Diharap dapat menjaga tatasusila semasa memberi komen.
**Jangan tinggalkan link atau URL diruangan komen.