Kerja Dari Rumah 2014

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.
Kerja Dari Rumah 2014. Mail  bertanya saya, ada ker kerja yang sesuai jika nak buat kerja dari rumah. Saya tanya kenapa, sebenarnya Mail ni baik juga. Walaupun dia kadang-kadang macam tu, tetapi  hati dia baik. Dia kata nak carikan kerja untuk anak buah dia yang masih belum dapat kerja. Bukan apa, anak buah Mail ni kira anak manja sikit, emak dan ayah tak bagi pergi jauh dari rumah. Takut tak pandai nak jaga diri. Lagi pun perempuan. Macam-macam hal boleh jadi sekarang ini.

Kerja Dari Rumah 2014
Kerja Dari Rumah 2014
Bagi membantu Mail. Saya kata ada, saya kata boleh ajarkan dia buat kerja dari rumah dengan Portal Jobdirumah. Semuanya buat kerja dari rumah, tak perlu nak ke pejabat mahupun kilang. Buat dalam bilik pun boleh. Tak perlu nak pening dengan orang ramai. Cuma perlukan komputer, line internet dan masa kita. Lain-lain boleh diusahan jika nak buat kerja nanti. Memang mudah nak buat kerja sampingan macam ni.

Sebenarnya mudah sahaja buat kerja dari rumah dengan jobdirumah ini. Pertama sekali daftar dengan Portal Jobdirumah.---> Daftar Jobdirumah. (klik sini)

Kedua,selepas daftar pihak jobdirumah akan bagi panduan berupa video tutorial dan panduan bertulis macam mana nak buat kerja dalam Portal Jobdirumuh. Baca dan fahami betul-betul panduan dan juga video tersebut.

Ketiga, bila dah faham mula buat. Jika anda buat baru akan lagi faham. Sebabnya anda akan dapat belajar dari apa yang anda buat.

Keempat, lihat senarai kekosongan kerja yang dihantar setiap hari dalam email yang anda daftar dengan Jobdirumah tadi. Setiap hari jam 8pagi, pihak jobdirumah akan hantar email kepada anda. Dari email kerja kosong tersebut. Anda boleh pilih kerja yang sesuai dengan anda. Nasihat saya, mulakan dengan kerja yang mudah dahulu. Ini merupakan contoh kerja dalam Jobdirumah.(klik sini)

Bila dah pilih kerja, hantar permohonan. Cara-cara nak memohon kerja tersebut telah diterangkan melalui panduan dan video tutorial yang diberi oleh pihak jobdirumah kepada anda selepas anda daftar tadi.

Kelima, bila dah dapat kerja. Mulakan kerja anda dan buat dengan bersungguh-sunggguh. Buat sebaik mungkin, apabila kerja sudah siap. Hantar kerja tersebut kepada majikan yang bagi kerja kepada anda.

Keenam, bila dah hantar jika ada pembetulan, pihak majikan akan minta anda baiki kerja tersebut. Apabila semuanya dah ok dan pihak majikan berpuas hati dengan kerja yang anda buat. Anda akan diberikan bayaran.

Bila dah dapat bayaran, nak tambah pendapatan lagi. Mulakan balik cara-cara anda nak dapatkan kerja tadi bermula dari langkah tiga diatas.

Kepada anda yang berminat nak buat kerja dari rumah 2014. Saya sarankan anda sertai portal kerja jobdirumah ni. Insyallah dengan anda buat kerja dalam Portal kerja Jobdirumah ini. anda akan lebih banyak masa untuk berada di rumah dan menjana pendapatan dari rumah. Berminat? Boleh daftarnya sini. ---> Portal Online Jobdirumah. (klik sini)

4 Comments

  1. bestnya kalau x payah pergi pejabat

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu akak Nur. Boleh cuba. Memang seronok buat kerja di rumah sahaja. :-)

      Delete
  2. Ada blogger yg mmpu meraih 10k pendapatan sebulan..:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu. Saya pun ada buktinya.. Dah ramai yang berjaya buat kerja di rumah sahaja. Cuma kena istikamah. :-)

      Delete

Terima kasih komen di sini.
PS: Diharap dapat menjaga tatasusila semasa memberi komen.
**Jangan tinggalkan link atau URL diruangan komen.