Contest Sunsilk Malaysia Menangi RM20000

2014-08-22

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.
Contest Sunsilk Malaysia Menangi RM20000. Lumayan bukan bila tengok hadiah tersebut. Pada saya ini adalah antara contest yang paling besar hadiahnya yang pernah saya sertai untuk tahun 2014 ini yang dianjurkan oleh Sunsilk Malaysia. Jika sebelum ini saya ada juga sertai contest yang berlangsug pada bulan Ramadahan tempoh hari. Alhamdulillah menang no.3 kali ini nak kena cuba sertai pula contest yang dianjurkan oleh Sunsilk Malaysia.

Mana tahu ada rezeki boleh menang pula kali ini. Kata orang tuah ayam nampak di kaki. Tuah manusia siapa yang tahu. Pada saya semua ini bukan tuah. Dalam Islam ianya di panggil rezekikan. Jika ada rezeki kita tak ke mana, tetapi jika bukan rezeki kita, buat macam mana pun tak dapat juga. Boleh baca cerita tentang rezeki di sini -->> Konsep Rezeki (klik sini)

Macam mana nak sertainya Contest Sunsilk Malaysia?
Oleh kerana Contest Sunsilk Malaysia ini modelnya adalah gadis bertudung. Maka mereka telah memilih pelakon dan juga pengacara Heliza Helmi sebagai Duta mereka. Jadi anda akan lihat banyak gambar-gambar Heliza dalam contest tersebut.

Di sini saya nak berkongsi step by step atau cara-cara anda nak sertai Contest Sunsilk Malaysia ini. Tak sabar nak dapat RM20,000 yea. Macam ni caranya :-

1) Daftarkan maklumat di Sunsilk Malaysia
   Daftar disini.--->>> Sunsilk Malaysia

Daftar disini
2) Anda kena baca syarat yang ditetapkan oleh pihak Sunsilk Malaysia

Syarat-syarat 
3) Kongsi perjalanan anda dan menangi RM20,000

Kongsi perjalanan anda
4) Bila anda mula guna sunsilk? - Pilih tahun anda mula guna sunsilk. mudah sahaja kan?

Tahun mula guna?
5) Masukkan maklumat perbezaan dan perasaan anda sebelum dan selepas memakai tudung?

perbezaan dan perasaan
6) Masukkan aspirasi anda jika terpilih dan.... (yang ini panjang sikit ada boleh cerita)

aspirasi anda
7) Hantar penyertaan anda.

Hantar penyertaan
Ikuti arahan yang diberikan. Tunggu pengumuman pemenang dari pihak Sunsilk Malaysia.
Semoga anda dan saya berjaya. Bila dapat RM20 000 nanti jangan lupa kongsi dengan saya juga yea.

Contest ini adalah contoh Advertorial, Anda tulis review tentang sesuatu barangan, produk, perkhidmatan, dan lain-lain lagi. Kemudian pihak pemilik iklan akan membayar gaji atas upah yang telah dijanjikan sebelum ini. Boleh buat duit, Jika anda ada blog. Anda digalakan untuk menyertainya bagi menjana pendapatan sampingan.

Boleh sertainya dan menjana income disini --->> [+] AdvertorialMY [+]
Ramai dah blogger menyertainya.

ps: Salam takziah buat waris dan saudara-mara pesawat MH17. Baca panduan " Garis Panduan Hari Berkabung Malaysia 22 Ogos 2014 " hari ini di sini.

Share

6 comments:

  1. contest yang bagus untuk kita ikuti..mana tahu ada rezeki kat situ!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu. Jom sertainya. Mana tahu ada rezeki untuk raya haji pula. :-)

      Delete
  2. Selamat 'berjuang' mudah2an jd pemenang..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amin. Insyallah. SP pun ada peluang juga nak menang jika sertainya juga.

      Delete
  3. ape lagiii~ masuk leeee

    ReplyDelete
  4. pergh...nganga mulut tgook hadiah...good luck !! :)

    ReplyDelete

Terima kasih komen di sini.
PS: Diharap dapat menjaga tatasusila semasa memberi komen.
**Jangan tinggalkan link atau URL diruangan komen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2017 Pokok Manggis Depan Rumah
Distributed By My Blogger Themes | Design By Herdiansyah Hamzah| Oh Panduan