Belajar Buat Duit Dengan Affiliate

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.
Belajar Buat Duit Dengan Affiliate. Salam Jumaat saya ucapkan. Hari Jumaat hari yang penuh keberkatan. Hari ini digalakkan kita semua membaca surah Al-Kahfi. Antara fadilatnya Allah S.W.T akan ampunkan dosa kita dari hari Jumaat ini hingga hari Jumaat akan datang. Baiknya Allah S.W.T kepada kita hamba-hambanya yang banyak berdosa ini.

Hari ini saya nak berkongsi cara buat duit melalui Program Affiliate. Sebelum ini saya ada cerita maksud lebih kurang perniagaan Affiliate dalam entry jana RM800-RM1000 secara part time disini.
Kira mudah cerita Affiliate ini, anda dapat komisen hasil dari jualan barangan orang lain dan mereka bagi anda komisen dari jualan tersebut. Jika blog anda mesra dengan teknik SEO. Maka peluang untuk buat duit dengan affiliate sememangnya terbuka luas.

Rajin dan Usaha, tangga kejayaan.
Bagaimana Cara Mudah Nak Jual barangan Affiliate
Cara mudah nak jual barangan Affiliate ini sebenarnya banyak cara. Antara cara yang boleh digunakan:-

Jual Affiliate Dalam Blog
Jika anda ada blog dan selalu update blog anda. Dalam entry blog yang anda update tersebut masukkan cerita tentang barangan atau produk tersebut. Jika ada kawan-kawan yang berminat nak dapatkan produk tersebut dan membelinya. Anda akan dapat komisen dari pembelian tadi. Mudahkan?

Jual Affiliate Dalam Media Sosial.
Media sosial ini saya rasa ramai yang ada. Anda boleh promosikan dalam facebook, twiter dan macam-macam media sosial lagi.Konsepnya sama juga, anda promosikan barangan tersebut dalam media sosial anda. Jika ada yang beli barangan tersebut anda akan dapat  hasil dari jualannya.

Macam Mana Nak Memulakkan Program Affiliate ini.
Pasti ramai yang berminat nak belajar cara buat duit melalui Program Affiliate ini. Saya nak kongsikan cara untuk anda belajar buat duit melalui Program Affiliate ini. Ianya PERCUMA. Program ini diajar oleh seorang tokoh program affiliate tanah air yang dah berjaya menjana wang ribuan ringgit dengan program affiliate tersebut.

Bagi menyertainya, anda boleh dapatkan link penyartaan anda di sini. Webinar Affiliate Percuma. Caranya anda kena daftarkan diri dan pilih masa yang anda nak dengar perkongsian cara nak buat duit melalui program Affiliate ini. Anda boleh dengar melalui PC dan laptop anda di rumah. Tak perlu menghadiri kelas atau pun terpaksa mengeluarkan belanja yang besar. Ingat ianya secara PERCUMA. Jangan lepaskan peluang keemasan ini.

 Semoga perkongsian ini dapat membantu anda dalam menjana duit melalui Program Affiliate. Jika betul caranya banyak dapat buat duit dengan program Affiliate ini. Jom sertainya disini-->> Webinar Affiliate Percuma.

Bagi anda yang dah sertai dan ingin serius menjana pendapatan melalui progaram affiliate ini. Saya sarankan anda dapatkan tips melalaui " Panduan Affiliate Simple " ini. Di dalamnya terdapat cara dan tips yang berkesan bagi anda yang nak belajar buat duit dengan program affiliate. Tak salah laburkan modal untuk pulangan yang berganda. Belajar ilmu yang berguna untuk memajukan diri. Bertindak SEKARANG untuk pulangan anda.

Selamat berusaha dan maju jaya!!

18 Comments

  1. Macam berminat pulak yg ini:-))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jika nak belajar buat duit dengan affiliate ni. Bagus sertainya. Lagi pun ianya PERCUMA. :-) Tak perlu keluarkan duit.

      Delete
    2. This comment has been removed by a blog administrator.

      Delete
  2. selamat petang drop here
    pagi tadi bz sangat

    ReplyDelete
  3. Anonymous7.3.14

    tq berkongsi sama yer, vry gd one !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sama-sama KA. Boleh cuba jika berminat KA. Percuma.

      Delete
  4. Bagus program nie,tp takut nak join sbb x leh nak beri komitmen penuh.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleh dengar dulu penerangan yang nak di berikan. Ianya percuma. Rugi tak dengar benda percuma. Saya belajar daripada sini juga.

      Delete
  5. kena cuba baru tahu, tak cuba pasti tak berjaya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu en.admin. Rugi tak dengar benda percuma tentang affiliate ini.

      Delete
  6. Ye lah kan...bg pd sesiapa yg berminat...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Knor tak cuba ker? Banyak boleh belajar jika betul-betul nak buat duit dari affiliate.

      Delete
  7. selalu dgr pasal ni... :)

    ReplyDelete
  8. puteri pernah menyertai webinar tu, memang banyak info berguna yang kita boleh perolehi darinya :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu puteri. saya setuju jika nak belajar buat dut dari affiliate ini.

      Delete
  9. peluang dapat ilmu free dari webminar rugi dilepaskan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu. Percuma, manfaatkan supaya dapat belajar buat duit kan denai hati :-).

      Delete

Terima kasih komen di sini.
PS: Diharap dapat menjaga tatasusila semasa memberi komen.
**Jangan tinggalkan link atau URL diruangan komen.