JobdiRumah Bayaran Komisen Kali Ketujuh Dari Jobdirumah

2014-03-02

Assalamualaikum dan salam sejahtera.
JobdiRumah Bayaran Komisen Kali Ketujuh Dari Jobdirumah. Alhamdulillah dapat lagi rezeki dari jobdirumah. Jika diikutkan ini bayaran komisen kali ke tujuh saya terima. Jika kata tak suka tipulah kan, mesti saya suka bila dapat bayaran dari jobdirumah.

Rasa seronok juga buat jobdirumah, rezeki datang aje setakat ini. Terima kasih kepada Portal Jobdirumah saya ucapkan. Bagi yang belum sertai jobdirumah ini. Saya sarankan anda sertainya. Banyak peluang kerja kosong yang kita boleh buat melalui Portal Jobdirumah ini.

JobdiRumah Bayaran Komisen Kali Ketujuh Dari Jobdirumah, jobdirumah,
JobdiRumah Bayaran Komisen Kali Ketujuh Dari Jobdirumah
Seronok buat kerja sampingan macam ni. Disamping kita buat kerja harian biasa kita. Lepas tu buat kerja sambilan macam jobdirumah ni. Insyallah boleh tambah duit poket. Duit poket kerja sampingan tak ada macam duit makan gajikan. Jika kerja makan gaji, cukup bulan gaji masuk. Tapi duit kerja sampingan ini ikut kepada kadar kerajinan kita buat kerja. Jika buat lebih dapat lebih, buat kurang dapat kurang. Tapi biasanya jika ada masa kita akan buatkan.

Macam itu juga dengan buat kerja sampingan dalam jobdirumah ini. Kita daftar dan mohon kerja dalam jobdirumah. Dah dapat kerja buat kerja tersebut dan kita akan dapat bayaran. Bayaran bergantung kepada kerja yang dibuat. Kerja senang dapat kurang sikit bayaran. Kerja susah dapat banyak bayaran. Tapi sebenarnya tak tentu juga, ada aje kerja yang mudah-mudah dapat bayaran lumayan. Bergantung kepada rezeki kita.

Setakat saya buat jobdirumah. Saya pernah dapat bayaran RM100-RM500 untuk satu kerja. Ada ker? Ada..kadang-kadang kerja tersebut dapat lepas kita buat kerja yang harga rendah. Majikan yang kita buat kerja akan cari kita balik selepas berpuas hati dengan kerja sebelum ini yang kita buat. Jadi biasanya kerja tiga,keempat yang kita buat akan  bertambah harga upahnya. Bergantung kepada kerja juga.

Nasihat saya, jangan putus asa bila buat kerja dalam jobdirumah. Buat kerja yang mudah-mudah dahulu. Kebanyakkan kerja yang mahal akan datang bila kita buat kerja-kerja yang murah dahulu. Tak cuba, tak tahu. Bila dah cuba anda akan dapat hasil yang berganda-ganda.

Kepada yang belum sertai jobdirumah, saya sarankan anda sertainya. Dapatkan kerja sampingan anda dan tambah duit poket anda. Peluang buat duit kita mudah dan terbuka dengan Portal Jobdirumah.

Jika berminat. Anda boleh daftar di sini cepat-cepat.-->> Portal Jobdirumah. Banyak peluang kerja dalam jobdirumah. Inilah portal yang mambuka peluang kepada anda untuk menjana duit poket secara online. Selamat berusaha kawan-kawan.


Share

4 comments:

  1. contoh kerja yang anda telah buat ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleh tengok dalam jobdirumah yang saya bagi kat atas ni khairuddin. Tak kan nak bagitahu semua. Kena jaga juga "periuk nasi" kiter..hehehe.

      Delete
  2. tahniah, terus murah rezeki nyer yer

    ReplyDelete

Terima kasih komen di sini.
PS: Diharap dapat menjaga tatasusila semasa memberi komen.
**Jangan tinggalkan link atau URL diruangan komen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2017 Pokok Manggis Depan Rumah
Distributed By My Blogger Themes | Design By Herdiansyah Hamzah| Oh Panduan