Kerja Online Tambah Pendapatan

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.
Kerja online tambah pendapatan. Betul ker ada orang buat kerja online dan dapat menghasilkan pendapatan. Kata orang sekarang, melalui buat kerja online dapat tambah pendapatan sendiri. Jika benar bagaimana nak dapatkan hasilnya bukan? Kira macam buat kerja sambilan di rumah boleh tambah duit.

Ini adalah beberapa persoalan yang bermain di dalam fikiran saya bila saya mula nak buat kerja online dan menambahkan pendapatan keluarga. Mula-mula macam tak masuk akal pun ada. Macam-macam persoalan bermain dalam fikiran saya pada masa tersebut. Tetapi setelah melibatkan diri dengan kerja online dapat tambah pendapatan ini rasa memang berbaloi. Bila dapat hasil dari kerja tersebut memang puas hati. Alhamdulillah rezeki dengan dunia online bertambah.

Kerja Online Tambah Pendapatan, jobdirumah
Kerja Online Tambah Pendapatan- ikon jutawan online (kosmo)
Adakah anda sedang mencari kerja online bagi menambahkan pendapatan keluarga? Jika yea saya juga sama seperti anda suatu masa dulu. Alhamdulillah bila buat kerja online di rumah sememangnya seronok. Anda hanya perlu bekerja dari rumah. Tidak perlu pergi ke pejabat dan menempuh jalan yang sentiasa sesak atau "makan jem tanpa roti". Tidak perlu juga nak melayan kerenah birokerasi di pejabat. Semuanya bergantung kepada diri kita sendiri untuk menghasilkan pendapatan. Bagi memudahkan anda nak buat kerja online ini saya cadangkan anda menyertai Portal online kerja kosong di Malaysia iaitu Portal Jobdirumah.

Macam Mana Portal Jobdirumah ini Berfungsi?
Portal Jobdirumah ini adalah laman web yang berdaftar dengan Persatuan Usahawan Internet Malaysia (PUIM). ianya adalah sah di sisi undang-undang. Jika mereka tipu tindakan undang-undang boleh di kenakan ke atas mereka.

Langkah-langkah Untuk Mendaftar Jobdirumah?
1) Daftar dengan Portal Jobdirumah untuk mendapatkan username dan password anda. Daftar disini--->> Pendaftaran Jobdirumah.

2) Setelah berdaftar anda akan diberikan tutorial panduan dan video macam mana nak dapatkan kerja kosong dalam portal jobdirumah.

3) Setiap pagi anda akan mendapat email daripada pihak jobdirumah tentang kekosongan kerja yang terdapat dalam portal jobdirumah untuk anda mendapatkannya. Dianggarkan terdapat 10 000 kekosongan kerja online setiap hari. Dapat 2-3 kerja satu hari sudah memadai untuk permulaan ini.

4) Buat permohonan untuk kerja yang anda rasa mampu buat dahulu untuk permulaan ini. Bila dah mahir boleh buat kerja-kerja lain pula. Jangan gelojoh. Biasakan diri anda dengan cara kerja dalam Portal jobdirumah dahulu.

5) Bila dah dapat kerja. Buat kerja sehabis baik dan hantar kerja yang telah siap seperti yang dikehendaki oleh pihak "majikan" yang anda buat kerja tersebut. Jika anda buat kerja dengan baik. Tak mustahil pihak majikan akan mencari anda lagi untuk kerja-kerja akan datang. Insyallah bayaran juga akan bertambah besar.

6) Anda akan menerima bayaran setelah kerja selesai. Bila dah dapat bayaran ucapkan SYABAS untuk diri anda kerana telah berjaya mendapat hasil daripada buat kerja online bagi menambahkan pandapatan.

Ramai yang telah berjaya menjana pendapatan online dengan Portal Jobdirumah ini. Jika anda berminat untuk mencari pendapatan sampingan di dunia online. Saya sarankan anda menyertai Portal Kerja Jobdirumah di sini.--->>Daftar Jobdirumah.

Selamat berusaha dan menjana duit secara online dengan Portal Jobdirumah.

10 Comments

  1. buat tambah2 pendaptn sedia ada...still xjoin2 lg..huwaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleh tambah pendapatan dengan kerja online ini akak.

      Delete
  2. Assalammualaikum...

    gambar jutawan internet kat page .. insaallah pokok manggis depan rumah pun boleh jadi jutawan.. janji x pernah kenal jemu. Insaallah boleh jaya. usaha,doa dan takawal.. yer tak? Seronok bab2 tambah pendapatan nie..

    mselim3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amin. Terima kasih. Saya tak masih belajar juga lagi mencari kerja online untuk menambahkan pendapatan sampingan.

      Delete
  3. Apa yg penting kena ada usaha dan rajin semua tak mustahil..

    ReplyDelete
  4. Anonymous7.4.14

    betul mcm kata kak zakie tu !

    ReplyDelete
  5. trgin nk try tp xwt2 lg.uhuhu

    ReplyDelete
  6. cuba dulu baru tau.. tak cuba tak tahu nih

    ReplyDelete
  7. assalamualaikum. boleh bgtau saya mcm mana bnde ni berfungsi? saya dah daftar. tapi saya masih x faham cara penggunaannya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleh lihat panduan yang diberikan oleh jobdirumah selepas anda daftar. Ianya lengkap.

      Delete

Terima kasih komen di sini.
PS: Diharap dapat menjaga tatasusila semasa memberi komen.
**Jangan tinggalkan link atau URL diruangan komen.