Nuffnang Disember Tak Merajuk

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.
Nuffnang Disember Tak Merajuk. Nampaknya cik nuffnang tak merajuk dengan blog ni. Ada lagi cpuv earning nuffnang yang masuk lepas pada hari tu. Masa yang lepas pun cik nuffnang tak merajuk. Cuma lambat masuk agaknya. Sibuk agaknya dekat hujung tahun macam ni.

 Nuffnang Disember Tak Merajuk
 Nuffnang Disember Tak Merajuk
Alhamdulillah kali ni masuk banyak juga cpuv earning nuffnang. Boleh tengok gambar saya letak kat atas tu.Rezeki dengan nuffnang masih ada. Hasil dari letak iklan mereka dalam blog. Boleh dikatakan setiap bulan ada aje cpuv earning nuffnang yang masuk. Terima kasih yea cik nuffnang.

Bagi anda yang berminat nak dapat hasil dari nuffnang. Boleh daftar nuffnang dan letakkan kod iklan mereka dalam blog anda. Insyallah jika rajin berusaha. Anda boleh dapat hasil dengan nuffnang ini.

Bagi yang belum dapat atau yang pernah dapat dan sekarang macam susah nak dapat. Boleh cuba baiki apa yang patut dalam blog anda. Mungkin kedudukan iklan nuffnang tak macam yang mereka nak boleh jadi juga penyebab iklan cpuv earning tak singgah atau dah tak nak singgah dalam blog anda.

Jika kedudukan 'lokasi' ini dah ok. Tapi masih tak dapat juga cpuv earning nuffnang masuk. Cuba naikan trafik blog anda. Jika dulu trafik sikit aje. Cuba usaha biar trafik blog jadi tinggi. Yang ni banyak benda kena tengok.

Tips Cara Nak Naikan Trafik Blog Mudah
1) Kena rajin update entri baru- cara ni mudah aje. Anda update aje entri blog selalu. Kalau boleh setiap jam ada entri baru yang dipublishkan boleh?
Hahaha.. Jika tak boleh tak apa. Buat entri setiap dua jam ada entri baru.

Biar betul setiap dua jam. Macam sama aje. Tak boleh. 

Ok cara terakhir cadangan saya. Cuba usahakan setiap hari update satu entri baru. Kalau tak boleh juga dan rasa macam sakit juga dengan cara tu. Anda kena buat cara lainlah.

Sebenarnya nak tulis entri baru setiap hari kadang-kadang jenuh juga nak fikirkan. Nak mengarangkan. Kering idea,jem separuh perenggang dan macam-macam lagi. Nak menulis entri yang bagus ni pun penting juga. Jika panjang berjela pun. Jika tak ada yang baca jadi sia-sia juga kan.

Saya juga macam anda juga kadang-kadang. Tapi itulah. Bila jadi blogger ni kena rajin menulis, cari idea baru agar ada modal nak mengarang entri. Jika rasa susah-susah saya  boleh tunjukan caranya. Anda belajar dengan sifu buat duit dengan menulis. Setiap bulan beliau dapat 4k-5k hanya dengan menulis blog. Nak tahu boleh ceduk ilmu dia disini--> Rahsia Penulis 4K.

2) Trafik Percuma- Cara ni ramai blogger guna. Cara yang agak mudah nak dapat trafik masuk setiap hari dengan banyaknya. Ada yang kata ianya tak berhasil. Saya rasa ianya berhasil. Dah dibuktikan oleh ramai mereka yang guna kaedah trafik percuma ini. Jika anda nak dapat trafik yang banyak masuk ke dalam blog anda setiap hari. Boleh guna kaedah Trafik Percuma (klik sini) ni yea.

Rasanya dua keadah ni jika anda buat insyallah anda akan dapat hasil yang diinginkan. Tak kiralah dari nuffnang, adsense, affiliate atau apa sahaja cara buat duit dari blog yang anda cuba. Nak dapat hasil dari pendapatan sampingan pun seronok.

Selamat berusaha!

20 Comments

  1. Wah...banyak berderet tu ha...bestnyaaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulilah masih ada rezeki bersama nuffnang. Boleh cuba tips di atas jika nak dapat hasil juga Amanda.

      Delete
  2. Replies
    1. Tak ada banyak akak. Ramai lagi yang dapat banyak pada saya.

      Delete
    2. ye ke.. alhamdulillah kan

      Delete
  3. Mak ai banyak tu!
    Kakak memang tak adalah nak buat satu hari satu pun kadang tak sempat

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada yang dapat buat kakak. Saya pun sama, kadang-kadang nak selamat buat entri auto publish bila kita set pada hari cuti nanti.

      Delete
  4. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  5. tahniah!. Moga blog terus maju.

    ReplyDelete
  6. Wah,bnyknye b'deret2 tu,tahniah ye..... Nmpknye nuff merajuk dgn cikna je la coz smpi skunk xprnh nmpk dh b'legar2 kat blog

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak apa. Cikna usaha lagi. Boleh guna tips di atas. Insyallah akan ada kesannya nanti.

      Delete
  7. saya dah merajuk dengan nuffnang walaupun sebelum ini dah ok juga hasil yang terkumpul..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yea ker. Boleh letak di blog lain jika ada. Saya masih ok nuffnang.

      Delete
  8. nuffnag merajuk dah dgn blog akak.jarang ada entry baru..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Insyallah boleh guna cara di atas jika nak tambah hasil akak.

      Delete
  9. Anonymous12.4.16

    Nice info

    ReplyDelete

Terima kasih komen di sini.
PS: Diharap dapat menjaga tatasusila semasa memberi komen.
**Jangan tinggalkan link atau URL diruangan komen.