Blogku Di Baca di Norway

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera
Blogku Di Baca di Norway. Haha..datang dari Norway pembaca luar negara kali ni. Entah apa yang dia minat dan dibaca serta di tenung dalam blog ni saya pun tak perasan sangat. Dia nak datang Malaysia agaknya mai baca blog saya ni.

Blogku Di Baca di Norway
Blogku Di Baca di Norway
Apa pun terima kasih dan selamat datang saya ucapkan. Dia ada tinggal komen juga. Tak apa, saya tak print screen komennya. Komen sapaan kerana dia baca blog saya. Terima kasih encik/cik dari Norway.

Apa Yang Menarik Sehingga Orang Norway Baca Blog Saya.
Saya tak nak cerita entri mana yang dia baca atas beberapa sebab. Cuma apa yang saya dapat lihat, kemampuan blog ni sampai ada pembaca dari luar negara baca blog ini juga. Satu pencapaian yang saya suka. I like It.

Saya juga dapat lihat, bahawa kemampuan blog ini dapat menarik minat pembaca dari luar negara. Yang ni bagus untuk iklan AdvertorialMY. Iklan berbentuk review produk ataupun perkhidmatan dari mana-mana advertiser yang ingin mengiklankan produk mereka di dalam blog ini.

Peluang untuk memperkenalkan produk mereka boleh dilakukan di dalam medium blog ini. Dengan saya menulis entri berbentuk penulisan review dan hasilnya akan diperolehi oleh mereka pihak advertiser.

Apa yang mereka dapat adalah, produk mereka akan dapat dipromosikan kepada umum. Pengguna atau pembeli yang belum tahu tentang produk mahupun perkhidmatan usahawan tersebut akan dapat mengetahui daripada entri penulisan yang saya buat.

Ada banyak juga advertiser yang telah menggunakan perkhdimatan penulisan review dari blog ini. Kesannya perniagaan mereka meningkat keuntunganya. Produk dan perkhidmat mereka lebih dikenali sekarang ini berbanding dahulu yang membawa kepada hasil dan kepercayaan orang ramai kepada produk dan perkhidmatan yang mereka sediakan.

AdvertorialMY
Antara jemputan penulisan review dari advertiser yang lepas
AdvertorialMY
Antara Jemputan penulisan review dari advertiser yang lepas

Tak terkecuali mereka juga dapat meletakan jenama mereka di carian muka depan enjin carian seperti google dan yahoo. Jika berada di muka depan enjin carian ini. Hasilnya kita boleh lihat sendiri, akan berbondong-bondong pengguna yang akan mendapatkan dan membeli produk mereka. Saya dan advertiser kira win win situation kata orang puteh.

Oklah, bagi yang nak menggunakan khidmat penulisan review saya, boleh ke website AdvertorialMY ini atau boleh meninggalkan pesanan di blog atau di facebook saya. Bagi blogger yang ingin mendapatkan peluang membuat penulisan berbentuk review produk juga. Boleh daftarkan blog anda di AdvertorialMY untuk para blogger.

Selamat berusaha, salam kejayaan.

15 Comments

  1. Replies
    1. Jauh juga. Dia datang mencari idea agaknya.

      Delete
  2. Replies
    1. Jauh-jauh. Tak sempat nak pegi sana lagi, dia dah datang.

      Delete
  3. jauh tetamunya...tahniah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih. Tetamu tu nak datanag sini kot.

      Delete
  4. wah hebat hebat. jauh betul tu.

    ReplyDelete
  5. Tahniah PMDR kerana mampu menrik pembaca dari luar negara... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih kakcik. Masih berusaha saya dalam dunia blog ni.

      Delete
  6. Syabas!
    Mesti adalah yg menarik dimata pembaca Norway itu kalau tak mana mungkin dia akan singgah dan baca kan.

    ReplyDelete
  7. Anonymous27.11.15

    Salam... blog yag bagus & hebat mmg dibaca dan dicari oleh sesiapa sje syabas & tahniah !

    ReplyDelete
  8. X lama lg smpi ke kutub utara tuuuu ;)

    ReplyDelete
  9. Tahniah ye PM.....nampaknya semakin maju dah tu.... Tak lama lagi bukan org Norway jer baca tau , seluruh dunia dikenali. Mak tumpang bangga hokay!!!

    ReplyDelete
  10. Hebat tu... Dah taraf world class...

    ReplyDelete

Terima kasih komen di sini.
PS: Diharap dapat menjaga tatasusila semasa memberi komen.
**Jangan tinggalkan link atau URL diruangan komen.