Dapat RM28 dengan 8share

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.
Dapat RM28 dengan 8share. Alhamdulillah masih ada lagi rezeki dari Allah SWT dengan 8share. Join 8share ini mula-mula nak suka-suka aje. Sebab jika nak kira nilai yang dapat agak kecil iaitu RM0.20 atau 20sen. Kumpul-kumpul alhamdulillah kali ni dapat RM28. Dah lepas minyak moto untuk beberapa hari ulang alik pergi kerja.

Dapat RM28 dengan 8share
Dapat RM28 dengan 8share
Masa mula saya sertai 8share ini memang nak suka-suka aje sertai 8share ni. Nak tengok berhasil tak saya buat duit dengan 8share. Saya fikir mesti lambat nak dapat hasil dari klik-klik macam ni. Tapi bila dah cuba jangkaan saya silap. Selepas saya sertai mereka terus bagi RM1 masuk dalam akaun saya. Nak dapat 20 sen pertama pun cepat juga. Lepas sertai saya cuba sharekan perkara yang mereka bagi. Dalam beberapa minit sahaja saya dapat 20 sen pertama. Begitu juga dengan 20sen kedua. Tak lama. Tak percaya anda bolah cuba sendiri--> Daftar 8Share Percuma (klik sini)

Nak dapat hasil dari 8share ini lagi mudah saya rasa. Dengan hanya berkongsikan link yang anda perolehi dari 8share  dan apabila link tersebut di klik dan dibaca atau dilihat isi kandungannya. Insayllah anda akan beroleh komesin sebanyak 20 sen. Begitulah seterusnya jika ada klik dari akaun 8share yang dikongsikan.

Cara Nak Kongsikan Link 8Share Anda
Cara paling senang dan dapat klik dari 8share adalah dengan melakukan perkongsian sebaik mungkin. Caranya mudah sahaja. Ambil link yang ingin dikongsikan dengan rakan-rakan anda. Anda ceritakan tentang perkara tersebut secara kasar. Setelah itu bagitahu juga sekiranya ingin mengetahui dengan lebih menarik lagi. Sila rujuk link yang diberikan.

Apabila rakan anda klik link tersebut. Anda akan beroleh setiap komisen kebiasannya 20 sen bagi setiap klik. Jadi jika perkongsian anda menarik ramai peminat. Anda akan beroleh lebih banyak 20 sennya. Senang ajekan. Kongsikan link yang diperolehi sebanyak mungkin bagi membolehkan anda menjana pendapatan sampingan dengan 8share ini.

Bila dah cukup RM50 dalam akaun 8share anda, anda boleh cash outkan pendapatan kerja sambilan anda dengan 8share ini dan dapatlah hasilnya. Biasanya saya sendiri cash out dengan pihak 8share memasukan terus ke dalam akaun bank saya. Memang seronok buat duit dengan blog ini.

Jika rajin cepat aje nak dapat RM50 kawan-kawan. Bagi anda yang dapat saya ucapkan syabas dan tahniah. Bagi yang belum sertai 8share  saya galakan anda sertainya. Pendaftarannya PERCUMA dan setelah mendaftar mereka akan bagi terus RM1 pertama dalam akaun 8share  anda. Anda kongsi banyak-banyak perkongsain tersebut dan bila mencecah RM50 dan boleh cash out.

Bagi yang belum sertai jangan lepaskan peluang ini. Daftarlah secara PERCUMA 8share  hari ini dan mulakan perkongsian anda dan dapatkan hasilnya. Anda boleh daftar 8share PERCUMA disini.

8 Comments

  1. Jadi kakak dah klik tadi tu secara langsung dah dapatlah menjana income ye..
    Bagus tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak dapat akak. Saya tak ada letakkan link 8share dalam entri ini. Kena daftar ambil link baru dapat akak.

      Delete
  2. Alhamdulillah
    hujung jarii jer
    knor pun ada 8share tu...lma tk jenguk, enth apa jdi..20 sen jer kut....tk rajin..hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Insyallah. Boleh rajinkan buat promosi. Nanti bertambah knor.

      Delete
  3. Perkongsian yang baik akan memberi keuntungan kepada mereka yang berkongsi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Siapa yang nak dapat hasil dengan 8share boleh cuba. Insyallah boleh tambah duit poket.

      Delete
  4. admin pm saya =jafri.basar@gmail.com
    tq.

    ReplyDelete

Terima kasih komen di sini.
PS: Diharap dapat menjaga tatasusila semasa memberi komen.
**Jangan tinggalkan link atau URL diruangan komen.