Peluang Jana Pendapatan Kepada Pelajar Universiti

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.
Peluang Jana Pendapatan Kepada Pelajar Universiti. Memang seronok bila teringat kenangan masa belajar di universiti dulu. Walaupun dalam masa beberapa tahun aje. Namun banyak kenangan yang boleh dipelajari semasa belajar di universiti. Terutamnya bab mencari peluang menjana pendapatan kepada pelajar universiti macam saya.

Sekarang ni lagi mudah bagi pelajar-pelajar universiti yang rajin dan ingin berdikari mencari duit poket tambahan nak menjana pendapatan sampingan di universiti. Dengan kemudahan ekses internet, kini peluang nak buat duit tambahan menjadi lebih mudah. Bagi pelajar universiti yang berminat nak buat duit secara online mereka boleh cuba Portal Kerja Online Jobdirumah.

Peluang Jana Pendapatan Kepada Pelajar Universiti
Peluang Jana Pendapatan Kepada Pelajar Universiti
Buat Duit Online Dengan Jobdirumah bagi Pelajar Universiti

Bagi yang belum tahu lagi tentang Portal Kerja Online Jobdirumah ni. Saya akan ceritakan serba ringkas tentangnya.

1)Program jobdirumah ni adalah berkongsepkan kerja yang boleh dibuat di rumah atau di bilik hostel anda.

2) Anda tidak akan terikat dengan masa kerja seperti kerja di pejabat. Anda bebas menentukan masa kerja anda. Kerja-kerja kosong yang terdapat di dalam Portal Jobdirumah boleh di buat pada bila-bila masa. Selepas habis kelas, pada waktu malam atau masa lapang cuti semester anda di rumah. Best kan?

3) Anda bebas memohon seberapa banyak kerja kosong  yang anda mahu. Tetapi nasihat saya cuba dahulu kerja yang MUDAH. Bila dan biasa dan mahir dengan cara kerja dalam jobdirumah ni baru boleh buat kerja-kerja yang agak SUKAR dan banyak. Jangan sampai tak ada masa pula nanti. Bahagikan masa dengan sebaiknya.

Bagaimana Nak Sertai Portal Kerja Jobdirumah bagi Pelajar Universiti

Caranya mudah sahaja.
1) Daftarkan diri anda dalam Portal Kerja Online Jobdirumah-->> Daftar Portal Jobdirumah (daftar sini)

2) Selepas membuat pendaftaran. Anda akan diberi panduan berupa video dan panduan bertulis cara-cara nak buat kerja dalam portal jobdirumah ni. Baca sampai faham sebelum memulakan kerja dalam portal jobdirumah ni. Ikut panduan dan video tutorial yang diberikan insyallah mudah sahaja.

3)Bila dah faham mulakan langkah dengan buat kerja dalam portal jobdirumah mengikut panduan yang pihak jobdirumah berikan.

4) Setiap hari pihak jobdirumah akan hantar email kekosongan kerja di dalam email pendaftaran anda tersebut. Buat kerja yang mudah dahulu. Bila dan mahir baru buat kerja yang susah. Biasanya kerja MUDAH bayarannya sedikit dan bagi kerja yang susah bayarannya agak LUMAYAN.

5) Selepas kerja dibuat hantar kerja  tersebut kepada majikan anda. Bila mereka berpuas hati dengan kerja anda. Mereka akan berikan bayaran atas kerja yang di buat. Biasanya bayaran mengikut persetujuan anda dengan pihak majikan dibuat terlebih dahulu bagi keselesan kedua-dua pihak. Jika mereka minta anda baiki tugasan tersebut. Baikilah dengan sebaiknya dan lepas tu anda akan diberikan bayaran atas tugasan kerja yang dibuat.

6) Bila dah dapat bayaran. Boleh mulakan balik untuk mendapatkan kerja baru bermula dari langkah no.4 di atas. Begitulah seterusnya.

7) Bayaran akan diberikan melalui bank tempatan jika majikan dari dalam negara. Namun jika dari luar negara mereka akan memberi bayaran kepada anda melalui akaun paypal anda.

Nasihat saya kepada anda:

1) Bila dah dapat panduan dan video yang pihak jobdirumah berikan. Baca dan lihat sampai faham panduan tersebut.Tak faham sekali baca dan lihat sekali lagi. Insyallah akan faham.

2) Buat kerja yang mudah dahulu walaupun bayarannya murah. Bila dah mahir baru buat kerja yang bayarannya MAHAL-MAHAL yang agak susah sedikit. Namun jika pandai mencari, anda akan jumpa kerja yang mudah tetapi bayarannya MAHAL. Kena pandai cari yea. Boleh lihat contoh kerja dalam jobdirumah yang saya kongsikan dalam entri ini ' Contoh kerja Jobdirumah '

3) Mohon kerja mengikut kemampuan anda. Jangan memohon terlalu banyak. Takut tak sempat nak buat.

Sekarang peluang terbuka kepada anda semua yang bergelar pelajar universiti. Ramai aje mereka yang terdiri dari pelajar kolej, suri rumahtangga mahupun mereka yang ada kerja tetap buat kerja part time dalam portal Jobdirumah ini. Semuanya hanya melalui online sahaja.

Bagi pelajar universiti yang nak ringankan beban ibu bapa mereka dari minta duit poket semasa belajar ataupun pada cuti semester nanti. Baik anda berusaha dan belajar berdikari mencari kerja yang terdapat dalam jobdirumah ini. Insyallah masa anda dapat dimanfaakan dengan sebaiknya.

Jika berminat, Anda boleh daftar dengan penuh kasih sayang disini--> Daftar Jobdirumah (daftar sini)

Selamat Maju jaya. Dapat banyak nanti jangan lupa belanja orang yang tersayang juga yea. Semoga panduan peluang jana pendapatan kepada pelajar universiti ini berguna kepada semua.

7 Comments

  1. Ermmm, nnt nk rekomen kt ank la, mana tau kan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleh cuba bagi student yang nak belajar cari sumber pendapatan akak.

      Delete
  2. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  3. Adibah nk cuti dh ni...blehlh kenen2kn...
    nti kita suruh dia bca info ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleh buat bagi pelajar yang bercuti atau masih belajar. Buat kerja online memang best.

      Delete
  4. Replies
    1. Boleh cuba juga Faiz buat jobdirumah untuk tambah pendapatan.

      Delete

Terima kasih komen di sini.
PS: Diharap dapat menjaga tatasusila semasa memberi komen.
**Jangan tinggalkan link atau URL diruangan komen.