Dapat Komisen Ashadee Disember 2014

2015-04-17

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.
Alhamdulillah sebenarnya dah lama buat entri ni. Sekarang baru sempat nak masukkan dalam entri blog. Kenapa? Atas sebab-sebab tertentu yang tak dapat dielakkan. Kata orang biasalah bila jadi blogger separuh masa ni. Jika sebok dengan urusan lain blog pun boleh jadi terabai juga. Baiklah hari ni nak kongsi serba sedikit tentang hasil komesin saya dengan ashadee ni. Yang ni saya ambil print screen hasil dari bulan Disember hari tu. Yang tahun 2015 ni biarlah rahsia dulu yea.

Dapat RM200-RM300 dengan Ashadee.
Tak banyak jika nak dibandingkan dengan orang lain yang lagi berjaya. Cuma pada saya ini dikira banyak jugalah. Dapat gunakan untuk bayar apa-apa yang patut. Hasil dari blog dan affiliate yang menguntungkan. Buat kerja sambilan dapat hasil yang lumayan. Memang puas hati kan?

Bagi anda yang berminat nak dapat hasil macam ni dan ingin merasa pendapatan hasil dari buat kerja part time dengan affiliate ni jangan duduk diam dan berharap sahaja. Yang paling penting kena belajar dan berusaha. Praktikkan ilmu yang ada dan jangan mudah putus asa. Insyallah anda juga berpeluang menjana pendapatan dengan affiliate macam saya.

Suka saya kongsikan bagi yang belum tahu lagi tantang Affiliate ni.Kira mudah cerita anda jual produk orang dan hasil dari jualan yang dibuat anda akan diberi komisen dari jualan tersebut. Contohnya satu produk bernilai RM50,komisen yang dijanjikan adalah 50%. Jika anda dapat membuat jualan hasil dari promosi yang dibuat. Anda akan dapat RM25 hasil dari jualan tersebut. Jika dapat 10 jualan anda akan dapat RM250. Jika 20 jualan anda boleh kira sendirikan? Ini untuk satu produk. Jika banyak produk boleh darap sendiri yea.

Ianya boleh jadi mudah jika anda buat dengan cara yang betul. Kadang-kadang ramai antara kita yang buat affiliate  tetapi tidak mendapat hasil seperti yang dikehendaki. Kira mudah buat kerja tak dapat hasil. Macam buat kerja sia-sia sahaja. Rugi masa dan juga tenaga. Bil elektrik, internet dan macam-macam lagi.

Sebenarnya buat duit dengan affiliate ni boleh jadi mudah jika anda rajin dan berusaha. Rajin belajar adalah perkara yang paling utama. Dah belajar kena rajin praktikkan ilmu yang anda dapat tersebut. Jika anda tak belajar dan main buat sahaja anda akan rugi dalam banyak perkara.

Saya nak kongsikan panduan yang boleh anda gunakan untuk belajar dan jana pendapatan dari affiliate ni. Hasilnya memang memuaskan. Saya sendiri masih menggunakan ilmu-ilmu tersebut dalam menjana pendapatan tambahan dengan affiliate  ni. Jika anda nak dapatkan ilmu yang berguna bergurulah dengan mereka yang pakar. Anda juga berpeluang untuk mendapatkan pendapatan yang lumayan dengan affiliate ni. Belajar sendiri dengan pakar dan anda juga boleh jadi anak murid kepada mereka yang pakar. Boleh rujuk panduan " Mesin Komisen " dengan segera bagi menghasilkan pendapatan daripada affiliate anda.

Banyak ilmu yang diberikankan. Di dalam ni juga diceritakan langkah demi langkah bagaimana nak berjaya dalam buat duit dengan Affiliate ni.

Berubah untuk menjadi lebih baik
Lakukan sedikit pelaburan untuk mendapatkan hasil yang berterusan. Ingat dah dapat Mesin Komisen ini. Jangan lupa praktikknya. Jangan bazirkan masa dan tenaga anda. Baca, cuba fahami dan praktikannya. Selamat maju jaya kawan-kawan.
Share

10 comments:

  1. Alhamdulillah, tahniah rezeki tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah dapat guna untuk bayar apa-apa yang petut.

      Delete
  2. tahniah dan terima kasih berkongsi info :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih. Boleh buat juga Ana jika nak tambah pendapatan sampingan.

      Delete
  3. Assalamualaikum
    lma tk muncul ye..

    tup2 bt duit ye...
    Alhamdulillah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sebok dengan kerja lain juga Akak. Buat blog dan Affiliate sebagai pendapatan tambahan.

      Delete
  4. Alhamdulillah... rezeki berkat rajin inilah ganjarannya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah.. Terima kasih. Harap lepas ni akan dapat lagi insyallah.

      Delete
  5. dalam sibuk sibuk pun duit masyuk juga...tu yang best:-))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah harap lepas ini akan ada lagi. Terima kasih akak

      Delete

Terima kasih komen di sini.
PS: Diharap dapat menjaga tatasusila semasa memberi komen.
**Jangan tinggalkan link atau URL diruangan komen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2017 Pokok Manggis Depan Rumah
Distributed By My Blogger Themes | Design By Herdiansyah Hamzah| Oh Panduan