Terima Komisen Dari Affiliate dan Tiga Tips Berguna

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.
Terima Komisen Dari Affiliate dan Tiga Tips Berguna. Alhamdulillah ada rezeki lagi hasil daripada buat duit dengan Affiliate. Walaupun tak banyak, dapat juga buat bekal bayar apa-apa yang patut pada bulan ni.

Terima Komisen Dari Affiliate dan Tiga Tips Berguna
Terima Komisen Dari Affiliate dan Tiga Tips Berguna
Mudah tak mudah, susah pun tak ada susah sangat,cuma perlu belajar mana yang patut dan dapatkan hasil jika ada rezeki dari Allah SWT. Kata orang, jika rezeki kita, Allah SWT akan bagi kepada kita juga. Tapi jika bukan rezeki kita, buat macam mana sekali pun tak akan dapat. Semuanya dari Allah SWT. Betul tak?

Baiklah, jika kawan-kawan nak belajar cara-cara buat duit dari Affiliate ini. Anda boleh belajar dari beberapa cara yang boleh saya kongsikan disini. Boleh ambil mana satu yang rasa sesuai dengan anda. Dan mulakan dengan belajar dari mereka yang pandai. Insyallah jika belajar akan ada hasilnya. Jika tak belajar agak sukar juga nak dapat komisen dari Affiliate ini.

Yang ni baru dapat masa tulis entri ni..Alhamdulillah.

Cara pertama:
Belajar dengan " Panduan Asas Affiliate " (klik sini). Panduan asas ini walaupun nampak asas tapi penerangan yang diberikan sudah cukup meliputi bagi anda yang masih baru nak belajar buat duit dengan Affiliate. Pada saya tak ada orang baru dan lama dalam belajar ini. Cuma bergantung kepada diri kita. Jika kita rasa kita baru, kita barulah. Tapi jika kita rasa kita lama. Maka lamalah. Tak perlu nak mendabik dada yang kita tahu segalanya. Ilmu kita jika nak di bandingkan dengan ilmu yang Allah SWT ada. Ilmu kita tak kemana. Cuma belajar ni kita kena teruskan.Berusaha lagi dan lagi sampai kita berjaya. Jika kita rasa kita dah pandai. Allah SWT akan tutup pintu hati kita untuk menerima ilmu baru. Rugikan macam tu. Jadi nasihat saya, dalam belajar ini kena rasa kita tak tahu, baru kita akan jadi lebih baik. Jadi untuk permulaan dan asas nak belajar ini saya sarankan anda boleh belajar dengan " Panduan Asas Affiliate " (klik sini).

Cara kedua:
Belajar dengan "Mesin Komisen " (klik sini). Yang ni seronok belajar sebab dia ajar secara terperinci. Step by step kata orang putih. Penulisnya merupakan orang lama dalam bidang Affiliate ini. Cara pengajarannya mestilah first class kata orang, sebab ianya diajar oleh sifu dalam bidang Affiliate  dan lagi yang membuatkannya lebih istimewa dari yang lain. Ianya diajar beserta panduan video sekali. Jadi kiranya kita tak perlu sangat nak cuba-cuba. Sebab semuanya ditunjukkan secara jelas dalam panduan video tersebut. "Mesin Komisen" (klik sini) ini saya syorkan anda dapatkannya jika anda nak berjaya dalam bidang Affiliate ini. Pengajaran dan panduan yang diberikan saya boleh bagi 5/5. Tak rugi jika anda dapatkan panduan macam ni untuk pulangan empat angka setiap bulan. Jangan kata saya tak bagi tips yea.. Jika nak merasa hasil 4 angka, inilah caranya.

Cara Ketiga:
Belajar secara PERCUMA. Betul ker? Betul saya tak tipu. Caranya anda kena sediakan sendirilah bahan-bahan untuk menuntut ilmu tu. Masa kelas berlangsung anda kena tulis apa yang taiko Affiliate  tu ajar. Jangan dengar saje-saja dan biar macam tu sahaja ilmu yang diberi masa kelas berlansung. Kelas ini dibuat secara online. Anda boleh belajar dan dengar kelas ini sambil-sambil lipat kain atau pun sambil minum teh di rumah. Cuma masa kelas tu pastikan ' sound speaker ' anda jelaslah. Jangan nanti kelas berjalan anda tengok "penceramah" tu cakap tanpa dengar suara pula.

Cuma nak dapat cara-cara asas tu boleh lah. Jika anda berminat nak dapat ilmu PERCUMA ni, anda kena daftar kelas webinar PERCUMA tersebut. Masukkan email, masa, tarikh anda nak join kelas tersebut. Kelas PERCUMA mesti ramai yang nak join. Jadi kena daftar cepat-cepat selagi ada kekosongannya. Berminat boleh daftar secara PERCUMA di sini--->> " Kelas Online PERCUMA Ashadee ". (klik sini)

Baiklah ada tiga cara di atas yang telah saya kongsikan sedikit sebanyak ilmu dan cara nak dapat komisen dari Affiliate. Anda boleh pilih mana-mana cara yang anda rasa sesuai. Terpulang kepada anda. Nak belajar dengan cara no satu atau sifu cara no dua atau pun dengan cara no tiga percuma. Cuma yang saya recommendkan anda, belajar dengan panduan video ikut cara no dua tersebut amat BAIK. Caranya lebih mudah nak faham, dalam tu juga ada diterangkan cara-cara nak buat email marketing. hahaha... yang ini otai-otai selalu buat. Tak leh cerita lebih, tak sedap pula nak cerita. Nanti ada yang marah kat saya. Nak tahu kena dapatkan panduan tersebut. Cepat belajar cepatlah anda akan dapat hasilnya.

Oklah, selamat berusaha dan mulakan langkah anda untuk menerima komisen dari Affiliate hari ini. Selamat maju jaya kawan-kawan.

21 Comments

  1. Panduan affiliate yg baik, terima kasih admin..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sama-sama. Boleh cuba mana-mana cara di atas jika nak belajar juga SP.

      Delete
    2. Memang berminat sangat dengan affiliate ni sejak dulu tapi hangat-hangat tahi ayam. Insha-Allah ada masa dan kesempatan nak cuba dengan serius pula.

      Delete
  2. hebatnya.. mama terkial-kial lagi .. masih dalam proses pembelajaran

    ReplyDelete
    Replies
    1. Insyallah boleh cuba belajar mana-mana cara di atas. Dah cuba nanti insyallah akan dapat hasilnya Nor. Saya pun masih belajar juga.

      Delete
  3. as salam. sy pun berminat nak join gak...berjam2 dok dpn laptop kalau x dpt income pun x de gunanya kan? abe kie follow sini. no 341.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih follow Abe Kie. Betul tu, Jika tak belajar buat duit dari blog rugi juga, sebab bagi yang aktif dengan blog boleh buat duit sambil-sambl tulis blog.

      Delete
  4. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih datang komen. Nanti boleh komen guna Comment As "Name/URL" Rose yea.

      Delete
  5. alhamdulillah..jana duit masuk sini

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah. Boleh cuba juga Knor nak dapat hasil dari affiliate ini. Boleh gunakan cara yang saya cerita dalam entri di atas.

      Delete
  6. wahhhh.. sy tumpang happy ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih. Boleh cuba belajar juga Rin..

      Delete
  7. Fuyoo..otai affiliate sedang memberi ilmu. Terima kasih kerana berkongsi. Tak ramai rasanya blogger yang ikhlas berkongsi ilmu macam ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak ada otai pun. Saya pun masih belajar tuan. Berkongsi ilmu untuk kebaikan bersama. Boleh cuba cara mana-mana yang dirasakan berguna. Harap dapat membantu kawan-kawan juga.

      Delete
  8. ok steady, nanti buat kelas pulak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak ada kelasnya.Saya pun suka masuk kelas orang lagi..:-) Berkogsi tips mana yang tahu untuk sama-sama belajar.

      Delete
  9. tahniah dapat duit. semoga dapatkan gunakannya ke arah yang lebih baik.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih. Alhamdulillah dapat sikit-sikit buat tambah belanja. Boleh cuba juga.

      Delete
  10. affiliate marketing ni, kalau ada ilmu asas pun dah cukup dah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu. Yang penting kena rajin untuk belajar. Insyallah tips di atas boleh membantu.

      Delete

Terima kasih komen di sini.
PS: Diharap dapat menjaga tatasusila semasa memberi komen.
**Jangan tinggalkan link atau URL diruangan komen.