Dedah 6 Masalah Utama Buat Bisnes Burger dan Cara Mengatasinya

2014-11-04

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera
Dedah 6 Masalah Utama Buat Bisnes Burger dan Cara Mengatasinya. Macam menarik aje tajuk tentang Bisnes Burger. Bagi seorang ahli perniagaan yang berjaya. Jika perniagaan tak ada masalah itulah yang diinginkan. Namun kata orang, jika buat bisnes tak ada masalah macam tak logikkan?

Dedah 6 Masalah Utama Buat Bisnes Burger dan Cara Mengatasinya
Dedah 6 Masalah Utama Buat Bisnes Burger dan Cara Mengatasinya..
Tetapi bukanlah kita disini ingin mengundang masalah. Namun jika masalah yang datang, dapat diselesaikan itulah pilihan yang paling terbaikkan?

Saya nak kogsikan sedikit sebanyak masalah yang mungkin akan dihadapi oleh seorang pengusaha bisnes burger dan cara-cara untuk mengatasi masalah tersebut berpandukan panduan dari pakar.

Masalah Bisnes Burger Yang Sering Dihadapi Pengusaha Bisnes Burger.
Sememangnya bukanlah sesuatu yang mudah untuk memulakan perniagaan bisnes burger terutamanya bagi yang pertama ingin memulakan bisnes burger. Rata-ratanya mereka yang baru ingin bermula buat bisnes burger barangkali akan menghadapi masalah seperti berikut.

1. Macam mana nak bermula dan apakah LANGKAH PERTAMA yang perlu anda lakukan untuk memulakan bisnes burger dengan CARA yang betul dan lumayan?

2. Kebanyakan kita sebelum ni takde pun ILMU untuk berniaga terutama sekali berniaga burger. Anda sendiri sedar bukan? apa-apa sahaja mesti dimulakan dengan ilmu terlebih dahulu jika ingin memulakan sebarang perniagaan bagi menjamin kejayaan.

3. Berapa MODAL yang perlu dilaburkan untuk permulaan bisnes burger? Apakah terdapat cara dan teknik untuk mengurangkan kos pelaburan pertama ini?

4. Apakah persediaan-persediaan dari segi pengurusan, alatan, pemasaran dan operasi sesebuah bisnes burger yang boleh menjana pendapatan sampingan sekurang-kurangnya 4-5 angka sebulan? Tak tahu caranya tapi ingin sangat mempelajarinya bukan?

5. Macam mana nak pilih lokasi yang ‘HOT’ dan strategik untuk meletakkan stall burger bagi mendapatkan prospek dengan mudah tanpa susah-susah keluarkan modal besar untuk buka restoran burger?

6. Bagaimana cara serta teknik untuk mencari dan mengurus pekerja bisnes burger anda dengan mudah tanpa anda perlu sendiri jadi ‘pekerja’ perniagaan burger anda. Anda pun tak ada banyak masa, kalau boleh nak labur dan minta orang lain yang boleh dipercayai untuk uruskan perniagaan burger anda dengan lancar...

Adakah ini permasalahan dan kemusykilan yang menghantui fikiran anda untuk memulakan perniagaan burger ... ? Jika YA jawapan anda.

Usah risau lagi, kini bagi yang ingin membuka bisnes burger dah tak perlu lagi pening-pening hendak memikirkan permasalahan-permasalahan tersebut.

Panduan Bisnes Burger
Panduan Bisnes Burger
Pastinya anda boleh ucapkan Selamat Tinggal kepada segala masalah tersebut! Semuanya bakal terjawab dalam ebook Bisnes Burger oleh Tuan Aifq Dato’ Rusly anak kepada pengusaha syarikat burger yang berjaya di Malaysia.

Dapatkan rujukan yang berguna " Panduan Bisnes Burger " ini. Realisasikan impian anda untuk menjana pendapatan 5 angka setiap bulan dengan Perniagaan Bisnes Burger ini.

Selamat Maju Jaya!!

Share

14 comments:

  1. Entry yang sangat berguna... perniagaan seumpama berada di medan perang... pengusaha pula seumpama komander angkatan tentera... Untuk berniaga kita perlukan ilmu. Yang penting, kita mahu belajar dan berani mengharungi cabaran...

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu Izni.kena rajin belajar bila nak buat bisnes burger ni.

      Delete
  2. Apa perkara pun mesti dengan ilmu baru boleh berjaya kan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu Hamdi. Ada ilmu insyallah tak tersasar jauh bila nak buat bisnes burger ni.

      Delete
  3. Taman kakak dah ada penjual burger yg bijak siap boleh hantar ke rumah. Dia buat bunting besar tulis no. hp dia. Jadi 10 minit gitu dah ting-ting loceng rumah bunyi, burger sampai. Makin maju sebab ramai student yg sewa apartment lebih suka makan burger dia... mewah dah sampai isteri dia berhenti kerja duduk rumah just prepare utk buat burger dari petang sampai malam..

    Nak kata ada strategi tempat tak juga sebab buat depan rumah aje tapi taste dia memang sedap/mantop..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bagus juga tips penghantaran macm tu. Tapi kena tengok tempat juga. Bukan semua sesuai dengan cara tu kan Kakak.

      Delete
  4. Wow...kalau saya buat bisnes burger kat sini pun bagus kan...hehehe
    lum ada org niaga burger lg di tmn ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cantik juga bila tak ada lagi tu tuan Shaiful. bole rujuk panduan yang saya bagi tu kiranya dapat membantu.

      Delete
  5. Burger bakar sekalipun kalau tak sedap dan tak ikut teknik masakan yang betul, customer pun boleh kurang..

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu. Boleh dapatkan panduan buat burger sedap dalam perkongsian panduan bisnes burger di atas juga.

      Delete
  6. yummy2!! suke burger bakar......patty yg garing tapi juicy...slurpppp!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Burger bakar pun sedap. Antara burger pilihan saya juga.

      Delete
  7. Buat bisnes burger ni kalau kena caranya memang untung cuma banyak juga tu ilmu yang nak kena belajar supaya berjaya. Bukan sekadar tahu buat burger yang sedap jer

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu. Dalam panduan di atas ada diterangkan semuanya. Insyallah ramai yang dah berjaya dengan bisnes burger ni. Walaupun kecilan, hasilnya luar biasa.

      Delete

Terima kasih komen di sini.
PS: Diharap dapat menjaga tatasusila semasa memberi komen.
**Jangan tinggalkan link atau URL diruangan komen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2017 Pokok Manggis Depan Rumah
Distributed By My Blogger Themes | Design By Herdiansyah Hamzah| Oh Panduan