2 Cara Buat Duit di Internet

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.
2 cara buat duit di Internet. Apa kaitan pula dengan gambar dibawah inikan? Sahaja nak berkongsi gambar. Bagus sekiranya ramai wanita di dunia bertudung. Cantik dipandang dan dapat pahala jika kita bertudung dengan cara yang dianjurkan oleh Islam. Lebih selamat kepada yang memakai tudung dan orang yang melihatnya.

gadis bertudung
gadis bertudung - saya pun nak buat juga macam ni.. 
Hari ini saya nak kongsi antara 2 cara buat duit di internet. Kedua-dua cara ini insyallah selamat. Kepada yang berminat boleh cuba. Rugi jika tak cuba, ianya boleh tambah duit poket kita.

1) Buat duit dengan 8Share- Caranya mudah sahaja. Anda daftar secara PERCUMA 8Share ni. Lepas daftar anda boleh kongsikan apa-apa iklan yang terdapat dalam 8share ni. Lepas tu daripada perkongsian yang anda buat. Jika ada yang membacanya. Anda akan diberikan komisen atas apa yang anda kongsikan. Mudah bukan? Pendaftarannya PERCUMA, setelah berdaftar anda akan diberikan RM1 terus di dalam akaun anda. Cuba buat 8share tersebut baru tahu.--> Daftar 8Share PERCUMA (klik sini)

2) Buat jobdirumah- Jobdirumah ini anda kena daftar dan dikenakan bayaran. Selepas pendaftaran anda akan diberikan setiap hari senarai kerja yang boleh dibuat menerusi email. Pihak jobdirumah akan bagi tutorial cara dan video untuk anda dapat kerja bagi bayaran tersebut. Yang ini pun dibayar dengan RM dan juga USD. Boleh cuba jobdirumah disini--> Pendaftaran Jobdirumah.
Jika nak baca dengan lebih lanjut. Anda boleh baca apa yang saya tulis tentang dapat duit poket dengan jobdirumah ini.

Selamat menjana pendapatan dan buat duit di internet yea. Sambil-sambil layan FB, blog dan tengok movie kat PC boleh juga menjana duit poket tambahan. Mana tahu boleh pergi tengok bola dengan hasil duit dari internet yang diusahakan tersebut.

7 Comments

Terima kasih komen di sini.
PS: Diharap dapat menjaga tatasusila semasa memberi komen.
**Jangan tinggalkan link atau URL diruangan komen.