Jemputan Makan Malam Bersama Blogger Terkenal

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera
Jemputan Makan Malam Bersama Blogger Terkenal. Tak sangka pula saya. Beberapa hari lepas saya dapat PM di facebook saya. Undangan majlis makan malam bersama blogger terkenal. Pada saya blogger ni memang terkenal. Nak bandingkan saya blogger yang suam-suam kuku ni tak ada tandingan dengan blog beliau. Bila ke blog beliau bacalah entri jemputan ni.

Sepetang Bersama Blogger Denaihati
Sepetang Bersama Blogger -Denaihati
Jemputan Makan Malam Bersama Team Denaihati
Yea, kenal tak dengan tuan punya admin blog denaihati? Cuba angkat tangan siapa tak kenal. Jika tak kenal saya boleh kenalkan Bro denaihati ini. Blogger denaihati ni pada saya antara blogger yang hebat dalam arena blogger Malaysia. Banyak acara yang beliau buat, antaranya perjumpaan bersama blogger atau lebih dikenali dengan nama SBB (Sepetang Bersama Blogger). Ada juga macam-macam kelas untuk blogger yang berminat nak majukan diri mereka lagi dalam dunia blog yang team denaihati telah buat dan akan buat. Tak sempat nak masukkan semua senarai tu. Hadiah berupa iphone, wang tunai dan macam-macam lagi blog denaihati pernah anjurkan untuk rakan-rakan blogger di negara kita. Blog ni juga pernah memenangi bermacam anugerah di dalam arena blogger di Malaysia. Jangan tak percaya, blog ini juga di kenali di negara lain juga.

Berbalik kepada jemputan makan malam tersebut. Saya sebenarnya agak terharu dengan jemputan tersebut. Tak sangka dapat jemputan makan malam tu. Bukan di restoren biasa-biasa tau. Malah jemputan makan malam tersebut akan di adakan di hotel terkenal di ibu kota. Tak nak cerita kat sini. Nanti tak suspen pula.hohoho. Biarlah nanti bro denaihati yang cerita sendiri dan bagi anda yang nak tahu. Nanti rajinkan diri melawat di blog denaihati.

Tak Dapat Hadirkan Diri
Rasa terkilan juga, tapi nak buat macam mana. Ada lagi urusan yang penting. Memang saya jika boleh nak hadirkan diri. Jika orang jemput kita, sebaiknya kena datang. Tapi oleh sebab yang tak dapat dielakkan dan agak sibuk dengan tugasan harian saya. Saya tak dapat nak menghadirkan diri. Jadi tak dapatlah nak makan-makan dan berkenal-kenalan dengan rakan-rakan blogger lain dan team denaihati. Doa saya, semoga dipermudahkan urusan team denaihati dan rakan-rakan blogger untuk menghadirkan diri semasa jamuan tersebut pada minggu hadapan.Ucapan kemaafan saya hulurkan, dan terima kasih atas jemputan yang dibuat.

Insyallah ada rezeki dan masa, kita berjumpa lagi.
Kepada rakan-rakan blogger yang nak dapat jemputan dan macam-macam hadiah yang blogger denaihati bagi. Rajin-rajinkan diri anda 'berkawan' dengan blogger denaihati dan teamnya.

Jadi blogger suam-suam kuku ni seronok juga. Di samping menulis akan datang macam-macam "bunga-bunga" dan "gula-gula" dari menulis ni. Apa yang penting kena rajin menulis dan sentiasa ada semangat untuk belajar di dalam dunia penulisan ni. Banyak kejayaan manis yang dah saya capai. Harapan saya semoga tahun ni akan lebih banyak lagi hasil yang akan saya dapat.

Semoga kawan-kawan pun banyak mendapat kebaikan dari menjadi penulis ni yea. Nak belajar boleh baca Panduan Menjadi Penulis Berjaya ni atau klik bener di bawah.


Selamat maju jaya!

22 Comments

  1. Wah seronok la dpt jemputan. Akk teringin nak kenal dgn kwn kwn blogger ni tp x de peluang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang seronok IL. Tapi tak dapat pergi. Ada kerja yang terpaksa di buat. Doa aje mampu, semoga majlis tersebut berjalan lancar.

      Delete
  2. Wah , sapa kta suam2 kuku...
    Di jemput tu kira air pnslh tu..hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak panas lagi akak. Sekejap suam, sekejap sejuk aje.

      Delete
  3. tahniah kerana mendapat jemputan.....semoga terus berjaya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih. Semoga berjaya juga untuk Arz.

      Delete
  4. Kalau Denaihati dah kenal tu bukan suam-suam kukulah
    Itulah ada kala bagaikan ada terapi bila menulis kan:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Masih suam lagi akak. Betul tu, kadang-kadang 'seronok' boleh datang bila menulis.

      Delete
  5. bestla dpt jemputan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Seronok dapat jemputan macam ni. Tapi sayang tak dapat pergi.

      Delete
  6. wah sygnya sis xdpt join dinner dgn denaihati..inshaAllah maybe lain kali...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itulah CT. Tak dapat nak pergi. Insyallah ada rezeki boleh jumpa dengan denaihati lain kali.

      Delete
  7. wah dapat ke? tahniah, sayang juga tak dapat hadir tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dapat. Hari bekerja susah sikit nak memenuhi mana-mana undangan jika jauh dari rumah. Doa aje semoga semuanya berjalan dengan lancar.

      Delete
  8. memang best kalau dijemput.. saya tak dijemput ..
    tapi tak kisahlah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak apa. Nanti akan ada lagi program yang denaihati buat. Nanti boleh sertai zool.

      Delete
  9. Huwaaaa... sama lah kita... saya pun dpt jemputan akan tetapi tak dapat nak join.... huhuhuuuu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak apa. Nanti lain kali ada jemputan lagi boleh join. SBB yang denaihati anjurkan nak buat bulan April. Nanti boleh join.

      Delete
  10. Kalau dapat jemputan tu maksudnya PM ni sebaris tau dengan blogger terkenal tu.... pergh!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak ada terkenal pun akak. Saya blogger biasa aje. MAsih belajar lagi dari mereka-mereka yang banyak ilmu blogger ni.

      Delete
  11. wah femesnye sampai denai hati pun leh pm ni ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Banyak lagi yang saya nak kena belajar dari rakan-rakan blogger. Rezeki yang datang tu dari Allah SWT.

      Delete

Terima kasih komen di sini.
PS: Diharap dapat menjaga tatasusila semasa memberi komen.
**Jangan tinggalkan link atau URL diruangan komen.