Jualan Murah Di Lazada 1111-1212

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera
Jualan Murah Di Lazada 1111-1212. Haha..rugi pula rasa tershopping awal hari tu. Bermula semalam 11-11 hingga 12-12 selama 30 hari Lazada Malaysia akan buat sale gempak. Nama sale ni MY Online Revolution Teaser. Memang menggoda betul..

Lazada Malaysia

Apa yang gempaknya. Pihak Lazada akan buat potongan harga sehingga 95%. Mana tak murah kan. Kalau beli barang berharga RM100 cuma kena bayar RM5 aje. Siapa tak nak kan. Murah banyak tu.

Lepas tu ada Voucher percuma lagi. Malam tadi pun ada perasan juga masa tengok TV3. Lazada bagi Voucher percuma dengan pembelian barang yang TV3 kongsikan malam tadi. Tak berapa perasan sangat masa tu. Tengok-tengok dah nak habis dia masa berita tu.

Tapi alhamdulillah yang bestnya, sempat juga semalam beli pempers anak dan almari baju. Dapat free shipping lagi. Biasanya dalam minggu ni atau awal minggu depan sampailah barang yang saya beli tersebut.

Jika tengok barang-barang dalam promosi lazada kali ni banyak yang menarik. Cuma saya biasa beli apa yang perlu aje. Lepas tu tengok juga kalau memang murah dalam lazada berbanding dengan barang yang saya selalu beli dikedai. Saya akan beli barang dalam lazada. Jimat masa, duit dan tak perlu angkut-angkut. Barang tersebut sampai ke alamat yang kita letak tersebut sama ada di rumah atau dipejabat kita.

Jualan Murah Di Lazada 1111-1212
Jualan Murah Di Lazada 1111-1212
Banyak juga tengok tawaran yang menarik untuk barangan kanak-kanak. Bagi mak ayah atau suri rumah yang nak bershopping barang keperluan anak-anak boleh cuba dan buka lazada sementara stok masih ada. Dah habis stok tak dapat lagi nak murah-murah walaupun tak sampai 30 hari.

Jika rasa nak cari barangan komputer dan HP pun ada macam-macam pilihan. Lagi murah pada kedai pun boleh dapat. Memang menarik jika ada sale macam ni selalu. Tapi tak dapatlahkan. Mereka buat 30 hari aje. Jika nak cari barang nak buat bisnes aiskrim agak-agak ada juga rasanya.

Jika nak tengok dan bandingkan harga atau nak cari barang yang anda rasa suka. Boleh rujuk benner dibawah yea. Jika menarik boleh shopping sakan kali ni.

Lazada Malaysia

Boleh klik benner di atas untuk mendapatkan barang idaman anda. Jom shopping. Dah habis stok tak dapat murah macam ni dah.

8 Comments

  1. ayoooo sempat tuh nk jenguk sbb lama dia nyer promosi tuh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bagus beli cepat sebelum habis stok. Jika tengok harga tak sama dengan yang semalam dah. Siapa cepat dapat yang harga murah.

      Delete
  2. memang sakan betul jualan lazada kali ni..kat blog saya pun ada share voucher yang pembaca boleh guna untuk beli barang..tapi semalam je la..hari ni dah habis..hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hari ni nampak masih banyak barang yang harga masih menarik. Jom shopping sakan.

      Delete
  3. wah ada sale ke.. ok nak skodeng skrg

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada sale. Banyak yang murah daripada biasa. Bergantung kepada siapa cepat dia dapat juga rasanya ni. So kena cepat sebelum habis.

      Delete
  4. klau duit berkepuk kepuk, seronok shopping ni.. hehe

    ReplyDelete
  5. Sekarang nie sales bukan saja ada kat shopping complex, Online kat internet pun dah ada... Satu perkembangan yang positive...

    ReplyDelete

Terima kasih komen di sini.
PS: Diharap dapat menjaga tatasusila semasa memberi komen.
**Jangan tinggalkan link atau URL diruangan komen.