Bisnes Aiskrim Jana RM5K Sebulan Secara Part Time

2015-10-28

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.
Bisnes Aiskrim Jana RM5K Sebulan Secara Part Time. Mesti ramai yang tak percaya dengan bisnes aiskrim boleh jana RM5K sebulan secara part time. Saya sendiri rasa macam tak percaya. Tapi itulah hakikatnya kenapa hari ini kita lihat ramai warga pakistan, bangladesh yang jual aiskrim dan mampu hidup selesa di negara kita. Ada perasan tak?

Bisnes Aiskrim Jana RM5K Sebulan Secara Part Time
Aiskrim Pasu sedap..
Gaji Bawah RM4000 Sebulan Tak Cukup Hidup di Bandar
Saya mula percaya dengan kata-kata ini sekarang. Terutamanya bagi mereka-mereka yang hidup di kawasan bandar-bandar besar. Nak bayar rumah sama ada sewa mahupun beli sendiri, nak bayar bulanan kereta, belanja dapur, anak sekolah, tambang bas mereka, yuran sekolah dan kelas mengaji serta tuisyen dan macam-macam lagi. Tak perlu nak diperjelaskan satu-satu. Rasanya jika dihitung semua tu kadang-kadang kering duit gaji dibuatnya. Tetapi itulah hakikat kehidupan sekarang ini.

Semua ini rasanya dah menjadi masalah mejoriti orang kita sekarang ini. Dengan kehadiran GST, harga minyak yang tak menentu, ditambah dengan kenaikan harga tol dan barang-barang keperluan lain membuatkan merka yang bergaji besar pun rasa sesak nak sampaikan waktu gaji akan datang.

Cara selamat nak bebaskan bebanan kewangan kita hari ini adalah dengan menambahkan pendapatan sampingan kita. Kepada yang dah ada kerja, teruskan kerja harian anda dan dari situ buat kerja tambahan dengan buat bisnes.

Bisnes Aiskrim Jana RM5K Sebulan Secara Part Time
Bisnes Aiskrim Jana RM5K Sebulan Secara Part Time
Mulakan dengan Bisnes Aiskrim Yang Mudah
Ramai yang tak tahu sebenarnya mudah aje nak buat bisnes aiskrim. Tak perlu nak berhenti dari kerja tetap anda. Bisnes ini boleh dilakukan:-

1) Tanpa perlu modal yang besar
2) Tanpa perlu skill dan kepakaran yang hebat
3) Tanpa perlu berhenti dari kerja makan gaji pejabat anda
4) Haya perlu bunyikan loceng dan tanya nak aiskrim apa?-kadang-kadang orang asing tahu ini aje berniaga aiskrim

Kadang-kadang ramai antara kita yang nak majukan diri dengan melakukan perniagaan secara kecil-kecilan. Alhamdulilah ada yang berjaya dan ada juga yang tidak berjaya. Rata-rata mereka yang tak berjaya dan rugi  mengalami masalah tersebut:-

1) Tak tahu nak niaga apa?
2) Tak tahu macam mana nak mula?
3) Tak tahu nak kira kadar untung rugi dengan margin yang munasabah bagi sesuatu perniagaan yang diusahakan.

Mudah ker Nak Mulakan Bisnes Aiskrim
Haha..ini soalan cepu emas, mesti akan ada antara kita yang akan tanya mudah ker nak mulakan bisnes aiskrim?

Apa nanti orang akan kata ini bangla mana yang jual aiskrim. Malu nanti jiran, saudara mara nampak kita jual aiskrim.

Nak jual kat mana bagi dapat RM5000 sebulan? Banyak tu RM5K sebulan.

Nak kena ada ilmu dan timba pengalaman yang lama baru pandai buat bisnes aiskrim.

Nak dapat resepi dan cara-cara buat aiskrim dah jadi satu hal pula. Tak kan nak jual aiskrim yang dikedai tu. Mana ada untung nanti.

Nak mula dari mana dulu, cari bahan ker, cari tempat ker dan macam-macam perkara yang boleh mengusutkan fikiran bagi anda yang mula-mula nak buat bisnes aiskrim.

Saya ada jawapanya.....

Ebook Panduan Jana RM5k Sebulan Secara Part-time Dengan Bisnes Aiskrim
Tak perlu nak peningkan kepada dengan masalah di atas. Semuanya akan terjawap dengan ebook panduan bisnes aiskrim ini. Ianya akan menerangkan langkah demi langkah macam mana nak buat bisnes aiskrim dan menjana pendapatan RM5K sebulan.

Perincian ringkas tentang ebook Bisnes Aiskrim:-
1) Pendahuluan- Penerangan tentang potensi bisnes aiskrim agar anda nampak misi dan visi serta peluang disebalik bisnes ini.

2) Jom Bisnes Aiskrim- Tak perlu jadi macam mat bangla, pakistan. 5 keajaiban bisnes ais krim, margin untung, modal mula bisnes, perlu belajar tinggi tak nak buat aiskrim. Bab yang akan membuatkan anda tersenyum dengan bisnes ini.

3) Bagaimana Nak Jana RM5K Sebulan Secara Part Time dengan Bisnes Aiskrim? - Cara bisnes berkesan tanpa perlu tebalkan muka jual asikrim naik moto. Lubuk bisnes aiskrim, rahsia 1000kon dalam masa 2-3jam. Kerja sikit tapi lumayan.

4) Persiapan Memulakan Bisnes Aiskrim?- Nak elak jadi cair, peralatan, proses sebelum, semasa dan bisnes aiskrim. Tak akan jadi kelang kabut bila tahu semua ini.

5) Rahsia Pemprosesan Aiskrim- bahan-bahan, cara buat aiskrim dari rumah. Anda boleh jimat bila anda tahu semua ini. Jangan ambil dari pembekal. Semuanya akan diajar dalam bab ini.

6) Carta Alir mana dulu perlu dan kemudian- Ini penting nak elak anda pening nak mula mana satu.

7) Info Asas Tentang Aiskrim- Jenis aiskrim di Malaysia, perbezaan antara mereka, aiskrim yang orang suka- mesra pengguna dan macam-macam lagi.

Bisnes Aiskrim - Jutawan Senyap
Rasanya dengan panduan yang terperinci dari ebook di atas. Nak jadi jutawan aiskrim dan bebas bebanan kewangan akan jadi mudah. Apa yang perlu dapatkan panduan tersebut dan buat seperti yang diajar.  Dengan mendapatkan ebook panduan bisnes aiskrim ini juga. Anda akan diberi ebook bonus '5 Jenis Aiskrim! Mana Yang Paling Untung'. Banyak rahsia yang dikongsikan oleh anak kepada Dato’ Rusly atau Chef Li yang merupakan penulis buku Bestseller “Jutawan Senyap". Dapatkan panduan ini dan mulakan bisnes aiskrim anda.

Dapatkan ebook tersebut di sini Bisnes Aiskrim RM5K Sebulan atau klik pada banner dibawah.


Salam bisnes aiskrim dan Selamat maju jaya!
Share

30 comments:

  1. Bgusssnya....
    Skrg ni ada produk mlyu jual ais krim pop tk silap. perasa dr buah2an..viral dh...kayo2..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu. Menjadi kalau kena dengan caranya buat bisnes aiskrim akak.

      Delete
  2. tingat majalah 3 aritu...jual ais krim malaysia je pun dari umah... dah jana pendapatan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yea betul tu. tapi aiskrim malaysia banyak persaingannya juga. Sebab ramai yang tahu buat. Dapat buat asikrim unik sikit baru seronok nak buat bisnes aiskrim.

      Delete
  3. zmn skrg nih mcm2 bolh jual nk dgn tak nk je kan...

    bak kata mak akak, kt kl tu apa je yg tak blh jual... semua jual laku hehehhe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu. Sama ada nak buat atau tak aje bisnes aiskrim ni. Luar KL pun laku akak.

      Delete
  4. teringin jugak ni PMDR..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleh cuba Acik. Mudah untuk belajar dan buat bisnes aiskrim dengan panduan ni.

      Delete
  5. Salam singgah hari ni. Doakan yang baik2 aje for u. Tq sudi ke blog KA jg. Info menarik yg penting ada usaha pasti jaya kan !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih KA. Semoga dimudahkan urusan KA juga. Nanti boleh buat bisnes aiskrim juga jika berkesempatan.

      Delete
  6. Baru awal minggu ni tak silap kakak ada tonton tv tentang org business aiskrim. Macam-macam jenis sampai kakak ngences tengok. Kalau tengok memang bagus kan. Cuma kena cekallah macam ada yg seorg tu ex-engineer boleh business aiskrim gulung. Bermakna income mesti baik kalau tak mana mungkin dia beralih arah kan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu akak. Memang menjadi buat bisnes aiskrim. Orang kita ramai yang suka makan aiskrim. Jadi pasarannya banyak. Boleh dapatkan panduan di atas jika berminat nak buat bisnes airkrim.

      Delete
  7. nak seribu daya...jual la apa pun asalkan yg HALAL insha Allah...bila semua dibuat dengan bersungguh pasti asa hasilnya.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu. Bagus buat bisnes aiskrim. Boleh cuba juga Cikecah.

      Delete
  8. jual aiskrim je pun dah boleh buat duit sekarang ni..

    ReplyDelete
  9. menarik juga untuk dicuba. dok fikir nak tambah pendapatan..huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleh dapatkan panduan bisnes aiskrim di atas anim. Boleh buat untuk tambah pendapatan.

      Delete
  10. Ada macam-macam jenis aiskrim yang boleh kita jual sekarang ni :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu. Buat buat bisnes aiskrim untuk tambah pendapatan.

      Delete
  11. Betul tu ......mengikut kajian, gaji bawah 3k hidup kat bandar ni mmg tak PM...... mmg kena buat part time untuk menampung. Tengok org kaya dengan bisness aiskrim ni jadi rasa semangat nak berbisnes tp modallah pulak tak de....huhuh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu. Boleh ikut panduan bisnes aiskrim kat atas hainom. Dia ada bagi cara-cara nak buat bisnes aiskrim yang mudah dengan cara yang jimat. Tak perlukan modal besar. Mudah aje nak buat bisnes aiskrim jika tahu cara yang betul. Semuanya diceritakan dalam panduan tersebut.

      Delete
  12. kawan saya jual aiskrim buatan sendiri, sedap sangat, macam aiskrim kat kedai!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buat bisnes aiskrim memang menjadi sekarang ni. Boleh cuba ikut panduan diatas.

      Delete
  13. hehehehe... memang best makan ais krim... lepas nie nak buat sendiri ais krim utk anak...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang sedap aiskrim. Disukai setiap masa. Boleh buat banyak-banyak dan jual. Buat bisnes aiskrim memang menjadi.

      Delete
  14. macam2 kaedah dah orang jual aiskrim

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu. Walaupun banyak kaedah. Tapi ia tetap laris dimana-mana. Sedap selalu aiskrim.

      Delete
  15. Sape2 suka mkn aiskrim..mmg peluang nk tmbah pdpatan dgn bisnes aiskrim..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ramai yang berjaya dengan bisnes aiskrim. Boleh cuba juga jie.

      Delete

Terima kasih komen di sini.
PS: Diharap dapat menjaga tatasusila semasa memberi komen.
**Jangan tinggalkan link atau URL diruangan komen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2017 Pokok Manggis Depan Rumah
Distributed By My Blogger Themes | Design By Herdiansyah Hamzah| Oh Panduan