Tips Beratur CPUV Earning Nuffnang Ogos

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera
Tips Beratur CPUV Earning Nuffnang Ogos.Alhamdulillah masih menjadi Nuffnang saya. Ini adalah hasil berblog bulan ogos ni. Setakat ini semuanya masih berjalan. Terima kasih kepada Nuffnang dan pihak pengiklan yang sudi meletakan iklan mereka dalam blog saya.

Tips Beratur CPUV Earning Nuffnang Ogos
Tips Beratur CPUV Earning Nuffnang Ogos
Kepada kawan-kawan yang dapat, saya ucapkan syabas dan tahniah juga. Bagi yang tak dapat usaha lagi jangan mudah putus asa. Bagi yang belum sertai Nuffnang boleh daftar secara percuma dan dapatkan hasil buat duit dengan blog ini.

Kepada anda yang sertai Nuffnang dan tak dapat CPUV Earning Nuffnang anda boleh rujuk dan dapatkan tips macam mana nak dapatkan  CPUV Earning Nuffnang yang beratur macam ni. Saya ada kongsikan tips tersebut disini Tips Nak Dapatkan CPUV Earning Nuffnang.

Suka saya nak kongsikan cara nak banyakkan trafik masuk ke blog adalah dengan cara memantapkan elemen SEO blog. Mudah cerita SEO ini akan bantu entri blog anda berada dalam tangga teratas dalam carian google dan enjin carian lain.

Banyak cara yang boleh dipraktikkan bagi meningkatkan kehebatan SEO sesebuah blog. Cuma apa yang saya nak kongsi disini, cuba tulis satu-satu entri anda sekurang-kurangnya 300 patah perkataan keatas. Masukkan kata kunci yang berulang disetiap perenggan yang ditulis. Linkkan juga dengan entri blog anda dengan entri lain yang berkaitan. Bagi mengetahui dengan lebih mendalam lagi. Anda boleh rujuk Panduan SEO ini.

Kebanyakkan blogger hari ini terlepas pandang dengan peranan media sosil dalam menjana trafik masuk mencurah-curah ke dalam blog. Sayang sekiranya kita tidak menggunakan media sosial seperti facebook dalam menjana trafik masuk ke blog. Benda sudah ada cuma tidak perasan dan tidak tahu cara penggunaannya. Ada yang ada facebook sekadar suka-suka sahaja. Cuba dapatkan tips menjana trafik masuk ke dalam blog melalui facebook ini. Insyallah setelah anda melakukan cara jana trafik dari facebook ini, nak dapat CPUV Earning Nuffnang senang-senang aje. Boleh dapatkanya di sini-->> FB Jana Trafik Blog 

Baiklah. Ini sahaja bantuan yang saya boleh bagi bagi mendapatkan Tips Beratur CPUV Earning Nuffnang Ogos. Orang yang berjaya biasanya mereka-mereka yang pantas bertindak. Orang yang gagal mereka-mereka yang hanya suka dengan cara kita tengok dulu. Terpulang kepada anda. Seronok dari blog dapat jana pendapatan sampingan.

Dapatkan panduan yang saya kongsikan diatas bagi meningkatkan trafik dan CPUV Earning Nuffnang yang masyuk setiap bulan. Tak salah laburkan modal untuk pulangan berganda-ganda.

18 Comments

  1. Alhamdulillah...
    Tq kak share tips nie.. :D

    ReplyDelete
  2. fuhh banyak tu ,I is jeles pulak sebab bulan ni kak ana dapat empat je cpuv ,good info PMDR:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah. Insyallah nanti akan ada yang muncul lagi. Boleh cuba tips nak tambahkan trafik ini akak.

      Delete
  3. Tips yg baik ni.
    Kakak perhati ramai juga yg dpt berderet utk minggu ini

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih. Harap yang yang dapat juga kakak.

      Delete
  4. Tips yang berguna... Nak belajar SEO jugak la...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Belajar. Insyallah boleh tingkatkan trafik masuk dalam blog.

      Delete
  5. Alhamdulillah, tahniah..")

    Tq sharing tips..")

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih. Boleh rujuk panduan tersebut PW.

      Delete
  6. Alhamdulillah
    nti sng2 bleh bca tip tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleh cuba akak. Insyallah boleh tingkatkan prestasi baik blog.

      Delete
  7. good tips.. thanks for sharing.. ^_^

    ReplyDelete
  8. Tahniah...byknya CPUV. Saya dah makin kurang..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah. Terima kasih Tuan. Boleh cuba tips di atas. Insyallah boleh dapat banyak CPUV dari nuffnang.

      Delete

Terima kasih komen di sini.
PS: Diharap dapat menjaga tatasusila semasa memberi komen.
**Jangan tinggalkan link atau URL diruangan komen.