Dapat Duit Raya Dengan 8Share

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.
Dapat Duit Raya Dengan 8Share. Alhamdulillah buka 8share tadi intai-intai mana tahu dapat duit raya jika ada dari 8share. Alhamdulillah yang terbaru ni masuk RM11.20. Banyak juga bagi sayalah. Boleh lepas isi minyak moto sehari dua macam ni. Siapa nak bagi duit mudah-mudah sekarang ni kan. Yang penting berusaha dan insyallah kita akan dapat hasilnya.

Dapat Duit Raya Dengan 8Share
Bagi anda yang berminat nak buat duit dengan 8share ni juga. Anda boleh daftar secara PERCUMA 8share disini-->> Daftar 8share PERCUMA (klik sini)

Seronok juga buat duit melaui 8share ni. Hanya kongsikan link yang mereka bagi dan setiap kali ada klik dari link yang dikongsikan 8share akan bagi RM0.20. Tak banyakkan. Tapi jika dapat 10 klik dapat RM2, jika dapat 50 klik dapat RM10. Macam yang saya dapat untuk perkongsian kedua saya tu. Dapat RM10 penuh.

Kepada yang belum tahu 8share ni. Bagi setiap perkongsian maksimum yang kita boleh jana duit sebanyak RM10. Jika dapat RM10 bagi setiap perkongsian memang seronok. Jika anda buat 10 perkongsian dan anda dapat kesemuanya penuh iaitu RM10 mesti dah dapat RM100 kan? Mudah sahaja nak buat kerja di rumah jika betul dengan caranya

Jadi perkara ni tak susah sebenarnya. Bila nak berkongsi tu kena pandai buat ayat agar perkongsian yang anda buat menarik minat rakan-rakan lain untuk mengetahuinya. jagan sesekali cuba klik sendiri atau minta kawan-kawan klik. Silap cara akaun anda boleh dihentikan dan peluang anda nak menjana pendapatan sampingan dengan 8share akan terhenti.

Perkongsian 8share ini biasanya boleh dibuat di dalam facebook, twitter, Google plus anda.  Daftarkan diri anda dengan 8share dan mula buat duit dengannya. Apabila akaun anda dan mencapai RM50 keatas anda dah boleh nak keluarkan duit hasil 8share tersebut. Saya dah cash out hasil 8share saya sebelum ini. Seronok dapat duit dari 8share.

Nak dapatkan link dari 8share mudah sahaja. Apabila anda membuat perkongsian, sistem 8share akan bagi satu link kepada anda seperti ini-->> http://pokok2u.sharethisstory.net/my-691784-7402 (baca sendiri yea)

Link perkongsian tersebut anda boleh masukkan ayat dan oleh ceritanya. Selepas ini letakkan link tersebut dan apabila kawan-kawan buka link tersebut. Setiap klik mereka anda akan dapat RM0.20.

Apa-apa bidang perniagaan memerlukan kesabaran. Jangan cepat putus asa dan berusaha untuk berjaya adalah kunci utama untuk berjaya.

Berminat nak buat kerja sampingan dengan 8share ini. Daftarlah segera disini dan dapatkan hasil pertama anda-->>Daftar PERCUMA 8Share (klik sini). Setelah mendaftar RM1 akan dimasukkan ke dalam akaun 8share anda sebagai hadiah. Mudah sahaja. Kongsikan link yang merka bagi untuk dapat RM49 dan lepas tu boleh cash out.

Selamat maju jaya kawan-kawan. Dapat duit 8share nanti belanjalah insan-insan tersayang yea.

6 Comments

  1. boleh tahan hasilnya...
    sblum ni slalu tgk kwn blog share link 8share ni..tp xfaham sblm ni..rupanya bla klik tu masuk hasil

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yea. Boleh daftar dan dapatkan hasilnya. Insyallah kejap aje boleh dapat rm50 jika rajin berusaha.

      Delete
  2. Betul-betul menjana duit dgn berblog ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleh jika rajin buat akak. Boleh cuba juga.

      Delete

Terima kasih komen di sini.
PS: Diharap dapat menjaga tatasusila semasa memberi komen.
**Jangan tinggalkan link atau URL diruangan komen.