Dapat Lapan CPUV Earning Nuffnang Dan Tipsnya

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.
Dapat Lapan CPUV Earning Nuffnang Dan Tipsnya. Alhamdulillah masih ada rezeki lagi bersama Nuffnang. Setakat bulan Mac 2015 ni dapat banyak CPUV Earning Nuffnang. CPUV Earning ini yang sempat saya print screen dan kongsikan bersama rakan-rakan yang berminat nak dapat CPUV Earning Nuffnang. Mesti ramai yang dapat jugakan? Terima kasih kepada pihak nuffnang yang masih lagi sudi beriklan di blog saya.

Dapat Lapan CPUV Earning Nuffnang Dan Tipsnya
Dapat Lapan CPUV Earning Nuffnang Dan Tipsnya
Alhamdulillah dan tahniah saya ucapkan jika anda pun dapat. Bagi yang tak dapat jangan putus asa. Boleh cuba lagi dan lagi sampai berjaya. Bagi anda yang tak dapat. Anda boleh rujuk entri yang saya kongsikan bagi memudahkan anda nak dapat CPUV Earning Nuffnang. Anda boleh rujuk disini-->> " Tips Nak Dapatkan CPUV Earning Nuffnang "

Sedikit penekanan yang saya nak ceritakan kali ni. Apa yang saya nampak dari pengalaman saya yang tak seberapa ni. Yang penting sekali nak dapat CPUV Earning Nuffnang ni trafik blog kena mantap dan berterusan. Cara nak mantapkan trafik ni rasanya tak ada cara yang mudah. Yang penting sekali anda kena rajin buat kerja dan belajar.

Rajin buat kerja mudah cerita anda kena rajin update blog. Kalau boleh bagi blog baru yang anda buat, paling kurang satu entri satu hari. Paling kurang pun dua hari kena anda entri baru. Jika ini tak dapat buat pastinya sukar sedikit nak dapat CPUV Earning Nuffnang. Tapi bagi blog yang dah lama, abaikan pun tak apa panduan ini. Sebab blog lama banyak entri mereka dah berada dalam enjin carian google dan yahoo dan yang sama waktu dengannya. Tapi macam mana jika blog dah lama masih kurang juga trafik blognya. Ini dah dikira masalah besar. Rasanya ada yang tak kena jika keadaan jadi macam ni.

Rasanya ianya tak akan jadi masalah jika penulisan entri yang anda buat bagus dan seperti yang enjin carian suka. Jika tak bagus mesti enjin carian tak suka blog anda. Nak bagi enjin carian suka kena buat sesuatu kan.

Jika tak ada idea nak update blog. Anda boleh belajar dengan guru saya Aqif Azizan merangkap sifu untuk saya belajar teknik-teknik menulis dan dapat duit dengan blog. Memang berkesan apa yang diajarkan oleh beliau. Jangan lepas pandang macam tu aje jika anda bercita-cita nak berjaya dalam dunia blog. Dapat ilmu yang diajarkan oleh beliau insyallah untuk update entri blog anda akan jadi lebih mudah. Bukan satu blog aje tau. Malah blog-blog anda yang lain-lain pun boleh rujuk dan jadikan panduan untuk bagi menulis blog dan menjana pendapatan sampingan walaupun anda hanya bekerja dari rumah.

Nak tahu lebih lagi apa yang beliau ajar. Anda boleh rujuk panduannya dengan belajar sendiri dari beliau disini--> Rahsia Penulis Blog (klik sini)

Memang seronok dapat duit dari blog. Walaupun dengan hanya menulis blog peribadi. Anda masih mampu buat duit dengan blog ni. Selamat maju jaya kawan-kawan. Nanti ada masa saya kongsikan tips lain pula yea. Dah dapatkan Panduan Rahsia Penulis ini. Jangan lupa baca dan buat apa yang diajarkan yea.

12 Comments

  1. huiyooo...dah bagi tips skrg.hihihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bagi tips mana yang tahu aje. Nak tahu lebh kena tengok rahsia penulis blog di atas ni.

      Delete
  2. Murah rezeki, banyak tu iklan on-going :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah setakat ni dapat lagi. Boleh cuba tips yang saya kongsikan di atas.

      Delete
  3. wah banyak nya... tahniah.. tahniah... entah bila akak leh jadi cam awak ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih. Insyallah akak cuba dulu. Nanti insyallah akan dapat juga.

      Delete
  4. Oooo.. Qaif Azizan gurunya memanglah menjadi:)
    Respect betul kakak dgn blogger begini.

    ReplyDelete
  5. akak mai singgah klik mr nuff2 yer

    ReplyDelete
  6. Huii yooo... banyak tu... hehehehe... bila nak cash out? Meh le belanja teman nie... :d

    ReplyDelete
  7. tulah kan..kalau entry asyik tenggelam timbul macam kak ni...
    malulah iklan nak singgah kan..hihi
    tahniah..pmdr...

    ReplyDelete
  8. nuffnang makin murah hati dan bagus skg kan

    ReplyDelete
  9. alhamdhulillah..murah rezeki tu..banyak iklan singgah..

    ReplyDelete

Terima kasih komen di sini.
PS: Diharap dapat menjaga tatasusila semasa memberi komen.
**Jangan tinggalkan link atau URL diruangan komen.