Dapat 2 CPUV Earning Nuffnang dan Bajet 2015

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.
Dapat 2 CPUV Earning Nuffnang dan Bajet 2015. Semalam dan hari ni dapat lagi 2 CPUV Earning Nuffnang. Alhamdulillah masih ada rezeki lagi dengan nuffnang ni. Walaupun yang dapat 12 CPUV sebelum ni macam ada masalah sikit. Harap-harap tak menjejaskan reputasi nuffnang di mata blogger.  Nanti mungkin pihak nuffnang akan bagi tahu selepas semua masalah ni selesai. Biasalah kan. Mesti ada sikit-sikit masalah dalam berniaga.

Dapat 2 CPUV Earning Nuffnang dan Bajet 2015
Dapat 2 CPUV Earning Nuffnang dan Bajet 2015
Apa pun, kali ni saya dapat dua lagi CPUV Earning Nuffnang. Kali ni daripada LAMIDO Digital Campaign dan Zurich Insurance Contest. Jika kawan-kawan nak tahu apa benda semua tu. Bolehlah lihat pada ruangan iklan nuffnang dalam blog ni. Bagi yang minat contest tu boleh join yea. Insyallah mana tahu ada rezeki yang bakal menanti ada.

Berbalik kepada CPUV Earning Nuffnang ni. Rasanya banyak juga yang saya dapat. Boleh tengok entri-entri saya yang lain. Hasilnya nak kata banyak tu tak lah. Nak kata sikit pun tak juga. Berpada dengan usaha yang dibuat. Bagi kawan-kawan yang belum pernah merasa CPUV Earning Nuffnang ni. Anda boleh lihat dan gunakan cara saya ni. Insyallah anda pun akan dapat CPUV Earning Nuffnang juga nanti jika ikut panduan tersebut. Anda boleh baca tips ini yea " Tips Nak Dapatkan CPUV Earning Nuffnang "

Bajet 2015 dan cerita GST dah bentang. Macam mana anda rasa. Rasanya ada juga yang boleh membantu kita kan. Bersyukur lah dengan apa yang kita dapat. Di samping tu teruskan usaha untuk menjana pendapatan dengan blog. Insyallah anda akan dapat rezeki juga jika betul dengan gayanya dengan mempunyai blog peribadi ni.

Jika anda berminat. Anda boleh join Advertorial.my ni. Insyallah jika anda sertainya Advertorial.my akan bantu anda untuk membolehkan anda dengan mudah mendapat peluang untuk menulis review produk dari pihak pengiklan. Setiap penulisan review anda akan dibayar. Bukan tulis buta aje. Mereka akan bayar anda.


Saya pun ada dapat tugasan hasil dari join Advertorial.my  ni. Anda boleh baca cerita saya ni "Dapat Tugasan Pertama Dengan Advertorial.my ". Tak rugi join benda ni. Dapat tulis satu entri review dah balik modal masa pendaftaran. Jika sebulan dapat 3-4 penulisan review. Boleh buat bekal isi minyak kereta dan bayar tol dah.

Berminat?? Anda boleh sertai dengan mendaftarkan blog anda disini--->> Daftar Advertorial.my.

Selamat berusaha kawan-kawan. Jangan mengharapkan bantuan yang tak pasti. Sebaiknya kita berusaha memajukan diri sendiri. Saya dalam proses nak siapkan kerja kedua dari Advertorial.my. Insyallah nanti dah ok semua saya update lagi. Seronok buat duit dengan Advertorial.my ni. Jika anda berminat, cepat-cepat daftar yea-->> Daftar Advertorial.my.

15 Comments

  1. Assalammualaikum... bro,

    tahniah yer dapat 2 lagi cpuv daripada nuffnang... moga earning sentiasa ada uk blog nie. Nuffnang semakin sayang dengan blog nie...

    mselim3

    ReplyDelete
  2. tahniah...banyak dapat cpuv kan...kekadang berganda2...

    ReplyDelete
  3. Kakcik pun ada dapat iklan dari Nuffnang tu, tapi rasanya 'iklan mandul' je untuk blog kakcik tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Insyallah nanti akan dapat lagi tu KakCik.

      Delete
  4. Bermurah hati sungguh NN sejak akhir2 ni dan agak luar biasa! Rezeki utk semua..

    ReplyDelete
  5. Wah... rezeki... tu la kan saya pun tgh cari side income guna internet ni... dah lama x update blog... alhamdulllillah... nuffnang selalu bagi iklan... heheh... kena rajinla pas ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu. Buat blog boleh tambah pendapatan macam ni.

      Delete
  6. mesti banyak ni iklan cpuv. semua berjalan tak earning dia ni?

    ReplyDelete
  7. Lately nie, memang ramai blogger dapat banyak CPUV...

    ReplyDelete

Terima kasih komen di sini.
PS: Diharap dapat menjaga tatasusila semasa memberi komen.
**Jangan tinggalkan link atau URL diruangan komen.