Komisen Pendapatan ke-13 dari Ashadee dan Tipsnya

2014-09-15

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.
Komisen Pendapatan ke-13 dari Ashadee. Alhamdulillah masuk lagi semalam komisen dari Ashadee. Kali ini dari kenalan lama. Jika masuk hari-hari macam ini kan seronok. Kejap-kejap masuk, kejap-kejap masuk. Tapi yang keluar pun banyak juga.hehe. Sebelum ini ada dapat juga komisen ke-12.

Komisen Pendapatan ke-13 dari Ashadee dan Tipsnya
Komisen Pendapatan ke-13 dari Ashadee dan Tipsnya
Biasalah dunia hari ini, rasa macam lepas raya ni banyak barang harganya dah naik. Ada setengah barang yang biasa beli tu ada yang naik sampai 4-5 ringgit. Sebelum raya hari tu macam bukan harga tu. Tapi bila beli lepas raya ni, tengok harga dah naik pula.

Nak marah kat siapa? Tak boleh marah. Ini semua dari Allah SWT. Saya pernah dengar dari ustaz yang bagi ceramah. Setiap malam nisfu syaban. Allah akan tetapkan harga barang sepanjang tahun tersebut sehingga malam nisfu syaban seterusnya. Umur seseoran pun macam tu juga dan macam-macam lagi. Ada masa saya cerita lain pula. Semuanya ada pada malam tersebut.

Baiklah, berbalik cerita dapat komisen ke-13 dari Ashadee dalam rokod blog ini yang saya nak cerita. Yang tak sempat nak cerita saya simpan sebagai kenangan. Yang sempat cerita saya bagitahu.
 Hasl komisen kali ini datang dari seorang kawan lama. Dia berminat nak buat duit dari internet. Buat duit online. Saya cerita lebih kurang dan dia baca beberapa penulisan entri dari blog saya ni, beliau pun membuat pembelian produk tersebut dan saya dapat komesin. Mudah bukan?

Susah sebenarnya nak hasilkan jualan jika kita salah cara. Mudah dan senang jika kita tahu cara yang betul. Macam nana tu?

Susah jika kita hentam keromo sahaja dalam jual apa-apa benda dalam Ashadee. Anda rasa benda tu ok dan kita buat jualan. Tunggu punya tunggu tak dapat hasil kita pun mengalah dah tutup buku.babai.. Bukan begini caranya.

Sebenarnya mudah jika kita tahu cara dan belajar dari mereka yang pakar tentang benda ni. Insyallah dengan belajar tak mustahil kita akan dapat menghasilkan jualan. Percaya tak? Betul saya tak tipu.

Ashadee 
Baiklah, panjang pula ceritanya. Jika anda nak belajar cara buat duit dengan Ashadee ini. Ada boleh belajar sendiri secara online dengan pemilik Ashadee. Saudara Gobala dan team dia. Mereka ini yang bangunkan Ashadee. Dalam kelas online tu, anda akan diajar cara-cara naik buat duit dari Ashadee secara jelas. Semuanya melalui kelas online Webinar Percuma Ashadee (klik sini). Bagi menyertainya, anda boleh daftar dengan memasukkan tarikh, masa dan email anda. Kelas ini adalah PERCUMA. Jadi tempat adalah terhad. Ianya bergantung kepada kekosongan. Jadi nak selamat daftar cepat-cepat. Nanti email pendaftaran anda akan dibalas oleh mereke.
Berminat nak jana duit dari Ashadee. Anda boleh daftar disini secara PERCUMA--->>  Daftar webinar Percuma Ashadee (klik sini)

Bila anda dah daftar, selalu tengok email kerana pihak mereka juga akan membuat hebahan melalui email yang anda daftar tadi. Semasa kelas Webinar Percuma Ashadee nanti. Anda dinasihatkan membuat catatan yang mana penting. Nanti boleh aplikasikan untuk kegunaan anda bila kelas tersebut selesai.

Jika nak tahu lebih lanjut lagi cara nak jana duit dengan blog ini. Saya sarankan anda mendapatkan Panduan Asas Affiliate Untuk Blogger Baru (Newbie) [klik sini]. Bagus perkongsian yang diberikan oleh penulis sesuai untuk kita semua yang masih baru nak belajar cara-cara jana income dan buat kerja sampingan ini.

Bila dah mahir, bolehlah buat kerja dari rumah pula. Selamat maju jaya.
Ps: Jika tak di pecahkan ruyung, manakan dapat sagunya. Selamat Berusaha!
Share

12 comments:

  1. rezeki jangan di tolak usaha kena ada good job

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tua Akak Nor. Hasil belajar dari team ashadee juga saya ni. Percuma pun bagus webinar yang mereka ajar tu. Boleh sertai juga jika nak belajar.

      Delete
  2. hebat...tahniah...tima kasih kongsi info berharga ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih. Boleh belajar kelas Percuma ashadee jika nak tahu cara-cara nak buat komisen ini juga Ana.

      Delete
  3. hentam keromo? terasa lahhh T.T
    hahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mula-mula tak apa. Bila belajar nanti insyallah ok. Jom belajar dengan webiner PERCUMA ni HK ;-)

      Delete
  4. Good job, tahniah. masih berusaha untuk mendapatkan komisen dari ashadee...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terim kasih. Insyallah nanti dapat banyak lagi. Boleh belajar dari kelas seminar online yang pihak ashadee sediakan. Insyallah akan dapat hasil nanti.

      Delete
  5. tahniah.

    bukan sonang tu nak dapat tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih cikgu. :-) Senang jika kita belajar kan :-)

      Delete

Terima kasih komen di sini.
PS: Diharap dapat menjaga tatasusila semasa memberi komen.
**Jangan tinggalkan link atau URL diruangan komen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2017 Pokok Manggis Depan Rumah
Distributed By My Blogger Themes | Design By Herdiansyah Hamzah| Oh Panduan