Kenapa Ramai Suka Jobdirumah Versi 3

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera.
Kenapa Ramai Suka Jobdirumah Versi 3. Bagi penggemar peluang kerja online, pasti ada yang perasan dengan perubahan portal kerja online jobdirumah. Beberapa minggu lepas, Portal Jobdirumah telah dibuat penambahbaikan oleh team Jobdirumah. Banyak perubahan yang telah dibuat, terutamanya untuk keselesaan ahlinya bagi memudahkan mereka nak buat kerja dari rumah dengan lebih selesa dan mudah.

Jobdirumah Versi 3
Jobdirumah Versi 3
Bila masuk dalam Portal Jobdirumah, benda baru memang susah sikit rasa. Tapi oleh kerana ianya mesra pengguna dan disediakan panduan yang sempurna. Jadi nak guna portal ni jadi lebih mudah.
Walaupun yang masuk ke portal ni bukan dikalangan orang yang mahir IT, insyallah ianya pasti tak jadi masalah sangat untuk memahaminya.

Kenapa Kerja Dari Portal Jobdirumah Makin Popular?
Yea persoalan  yang bagus saya rasa. Sebenarnya peluang nak buat kerja online ni semakin hari semakin banyak. Banyak syarikat-syarikat di Malaysia, Singapura, Thailand , Indonesia, Amerika Syarikat, UK dan seluruh dunia mula menjaga periuk nasi mereka.

Maksudnya kat sini, mereka nak jaga dan kecilkan kos pengeluaran serta nak memaksimumkan keuntungan. Mereka lebih suka memberi kerja-kerja yang mampu di buat oleh ribuan orang dari luar syarikat mereka tanpa perlu pihak syarikat menyediakan dan membayar wang untuk sewa pejabat, meja, komputer dan peralatan lain, apabila mereka boleh mengambil 'pekerja jarak jauh'.

Buat masa ini terdapat puluhan ribu 'kerja di rumah' yang ada setiap bulan yang mana upah untuk kerja-kerja ini dibayar mengikut jam, kerja sekali siap atau lumsum.

Kenapa Ramai Yang Suka Jobdirumah Versi 3
Oleh kerana hari ini kos hidup semakin meningkat, jadi ramai diantara kita yang mula mencari kerja sambilan untuk menambahkan pendapatan sampingan mereka. Kerja-kerja ini membolehkan setiap daripada kita buat kerja dari rumah mengunakan kemahiran yang ada untuk menjana pendapatan dengan cara yang lebih selesa di rumah atau dimana-mana sahaja yang disukai.

Berikut adalah antara peluang kerja dari rumah yang terdapat di dalam Portal Jobdirumah:-
  • Data Entry
  • Translator
  • Virtual Assistant
  • Social Media
  • Transcription
  • Blogging
  • Email Support
  • Proof Reading
  • Market Surveys
  • Graphic Design
  • Typing
  • Article Writing
  • Content Writing
  • Web Research
  • Copywriter
  • SEO
  • Video Creation
  • Dan banyak lagi!
Di dalam Portal Jobdirumah Versi 3 ini juga turut menyediakan eGuide komprehensif iaitu " Panduan Mencari Online Job" dan juga siri tutorial video, yang akan membolehkan anda, mengetahui latihan langkah demi langkah dari pakar mengenai cara untuk mendapatkan pekerjaan yang anda suka, dan mendapat pendapatan tetap sebagai pekerja dari rumah.

7 Sebab Untuk Sertai Jobdirumah Versi 3
Berikut merupakan 7 sebab kenapa anda perlu join Portal Jobdirumah Versi 3 yang ohsem ini:-
1) Anda dapat mengetahui di mana untuk pergi dan mencari beribu-ribu peluang pekerjaan dalam talian, dikemaskini setiap hari.
2) Anda akan menerima latihan pakar mengenai bagaimana untuk menjamin apa-apa pekerjaan yang anda mahu (eGuide + tutorial video langkah demi langkah)
3) Dapat duit dari keselesaan rumah anda sendiri, atau dari mana sahaja anda berada. Apa yang anda perlukan adalah sebuah komputer dan sambungan internet, anda benar-benar boleh bekerja dari mana-mana sahaja (cybercafé, Starbuck, McDonald, d
4) Pilih masa bekerja anda sendiri (majoriti kerja dapat diselesaikan mengikut masa anda sendiri, anda boleh bekerja pada waktu pagi, petang atau pada waktu malam - bila-bila masa yang terbaik untuk ANDA).
5) Atur jadual bekerja, dan atur masa bersama keluarga/komitmen sosial.
6) Timba pengalaman dan bina portfolio anda dengan setiap projek yang selesai, supaya lebih banyak syarikat akan mahu mengupah anda pada masa akan datang.
7) Dapatkan bayaran dengan cepat dan selamat selepas setiap projek, atau setiap bulan jika anda mencari pekerjaan sepenuh masa.

Cara Mudah Nak Mula Buat Kerja Dalam Portal Jobdirumah Versi 3
Pertama sekali anda kena daftar di dalam Portal Jobdirumah Versi 3 (klik sini)
Kedua, anda akan diberikan pasword dan ID anda. Bila dah dapat update dan isi maklumat dari anda.
Ketiga, baca panduan dan video tutorial yang mereka bagi. Kedua-dua sumber ini akan memberikan anda tip dan trik yang diperlukan untuk mencari pekerjaan yang anda mahu, cara mendapatkan pekerjaan tersebut, dan membina kerjaya anda sebagai pekerja dari rumah.
Keempat, pilih kerja yang sesuai dengan anda dan mohon kerja tersebut.
Kelima, bila dah dapat keja, buat kerja dengan sebaiknya. Jika tak tahu anda boleh jadikan pak cik google sebagai sumber rujukan anda.
Keenam, Dah siap kerja hantar dan anda akan menerima bayaran.

Bagi anda yang baru nak cuba, saya nasihatkan anda:-
- Buat kerja yang mudah dulu.
- Rajinkan diri anda untuk baca dan lihat panduan yang pihak jobdirumah sediakan kerana semuanya dah diajar dan diterangkan di dalam panduan tersebut.
- Asah skill dan kemahiran yang anda ada, dengan ini anda akan lebiih berpeluang untuk mendapatkan kerja-kerja yang lagi menarik bayaranya.

Jobdirumah tidak terlibat di dalam perkara-perkara berikut:-
  1. TIADA laman web perdagangan berisiko
  2. TIADA skim 'Cepat Kaya' yang meragukan
  3. TIADA penipuan piramid atau multi-level-marketing
  4. TIADA pekerjaan haram atau tidak bermoral dalam apa jua bentuk
Berikut saya sertakan testimoni mereka yang berjaya dengan Portal Kerja Online Jobdirumah ini:-
 "Buat kali pertama saya menceburkan diri dalam kerjaya di rumah. Jobdirumah merupakan cikgu pertama saya bagi mengenali dunia kerjaya di rumah. Saya banyak belajar perkara baru dan saya juga banyak mendapat iklan kerja yang sesuai dilakukan di rumah. Jobdirumah membuka mata saya tentang kerjaya dari rumah wujud kerana selama ini saya tidak yakin akan kerjaya seperti ini".
— Nur Athirah Hamdan
 
"Berjaya peroleh RM15,000 selama 2 bulan dan terima sebanyak 32 projek. Ianya sangat susah, susah, susah. Tetapi jika anda berusaha, dan profile anda sangat menakjubkan, pasti majikan terima anda untuk bekerja".
— Amirul Hakim

Baiklah, bagi anda yang nak menambahkan pendapatan diri dan keluarga, saya galakan anda buat kerja di dalam Portal Jobdirumah ini. Ramai dikalangan suri rumah, pelajar mahupun penganggur yang berjaya buat duit secara online melalui Jobdirumah.

Bagi yang berminat nak buat kerja dalam ni. Pendaftaran untuk menjadi ahli Portal Jobdirumah masih dibuka dan tempoh promosinya masih berjalan. Anda boleh buat pendaftaran dengan penuh kasing sayang disini sebelum terlambat--->> Daftar Jobdirumah Versi 3 (klik sini)

Stik Kambing Sedap, Jobdirumah
Jom Pekena Stik Kambing Sedap
Jom buat duit online!

6 Comments

  1. senyum2 sy bc feedback tu ;-)

    ReplyDelete
  2. semoga lebih ramai dapat manfaat

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amin. Bagi yang nak tambah pendapatan dari rumah. Boleh cuba buat kerja dari portal jobdirumah ni. Insyallah membantu.

      Delete
  3. Ada jugak dapat email kena upload perisian yg baru. Tapi setakat ni mcm belum berminat lah PM tu yang belum beriya tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yea ker. Semua dia email jika pernah jadi pelanggan atau langgan email dari mereka. Jika akak dah join sebelum ni. Boleh upgrade ke jobdirumah versi 3. Ianya percuma jika pernah jadi pelanggan Jobdirumah. Versi ni lagi mudah nak dapat kerja, sebab persaingan mereka dah hadkan. Boleh cuba bagi yang berminat.

      Delete

Terima kasih komen di sini.
PS: Diharap dapat menjaga tatasusila semasa memberi komen.
**Jangan tinggalkan link atau URL diruangan komen.