Dunia Perniagaan Yang Pantas-Cari Kelainan Produk Anda

2016-07-27

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.
Wordless Wednesday- Dunia Perniagaan Yang Pantas-Cari Kelainan Produk Anda. Wordless Wednesday, hari di mana blogger seluruh dunia membuat entri Wordless Wednesday. Apa itu Wordless Wednesday (WW) ini? Ia merupakan entri dari blogger tanpa sebarang ayat atau keterangan, hanya semata gambar, dan pengunjung boleh interprestasi dengan pandangan masing-masing di ruangan komen. Saya buat entri ni bolehlah mengurangkan aktiviti menulis dalam blog hari ini.

Dunia Perniagaan Yang Pantas-Cari Kelainan Produk Anda
Dunia Perniagaan Yang Pantas-Cari Kelainan Produk Anda


Hanya orang buat bisnes aje yang tahu benda ni. Memang pantas, ada macam-macam cara pesaing buat hari ni. Rasanya perniagaan yang anda usahakan juga harus seiring dengan cara dan kaedah pemasaran sekarang.

Peningkatan kadar promosi dan kadar jualan produk meningkat dengan kaedah promosi melalui Instagram. Ianya mudah dan berkesan. Sesuai dengan pengguna sekarang yang suka dan memiliki akaun instagram.

Nak belajar guna kaedah promosi melalui instagram ni. Boleh belajar dari Panduan Promosi Meletup Instagram (klik sini) ini.

p/s:Sesuai untuk mereka yang nak maju dalam dunia perniagaan atau pun bisnes sahaja. Yang tak nak jangan tengok!
Share

4 comments:

  1. orang berbisnes memang kena ada idea yang kreatif dan produk yang unik

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu. Nak maju dalam bisnes kena rajin belajar cara nak majukan diri kita. Jika tidak, akan ketinggalan. Sekarang ramai yang guna instagram. Boleh cuba juga medium media sosial yang tengah naik sekarang ni instagram.

      Delete
  2. Belum lagi terbukak hati nak berbisnes bila memikirkan risikonya.Walaupun kita tahu kelebihannya. Simpanan dahlah tak seberapa hihi....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak apa dah ada income ok. Bagi yang berniaga. Nak bersaing secara sihat dalam bisnes dan mencari kelebihan dalam pasaran yang semakin mancabar ni kena ada kelainan. Guna instagram adlaah salah satu kaedah promosi yang bagus sekarang ni.

      Delete

Terima kasih komen di sini.
PS: Diharap dapat menjaga tatasusila semasa memberi komen.
**Jangan tinggalkan link atau URL diruangan komen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2017 Pokok Manggis Depan Rumah
Distributed By My Blogger Themes | Design By Herdiansyah Hamzah| Oh Panduan