Mana Satu Pilihan Jari Kaki Anda

2016-05-11

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.
Wordless Wednesday- Mana Satu Pilihan Jari Kaki Anda. Wordless Wednesday, hari di mana blogger seluruh dunia membuat entri Wordless Wednesday. Apa itu Wordless Wednesday (WW) ini? Ia merupakan entri dari blogger tanpa sebarang ayat atau keterangan, hanya semata gambar, dan pengunjung boleh interprestasi dengan pandangan masing-masing di ruangan komen. Saya buat entri ni bolehlah mengurangkan aktiviti menulis dalam blog hari ni.

Mana Satu Pilihan Jari Kaki Anda, kaki,
Mana Satu Pilihan Jari Kaki Anda
Mana Satu Pilihan Jari Kaki Anda agaknya. Setia, Rajin, Bijaksana, Pemalu atau Serius? Rasa saya kebanyakkan kita punyai jari kaki no 2 dan 3 iaitu Rajin dan Bijaksana. Jika no 1,4, dan 5 pun. Kita tetap ada sifat dan ciri bagi jari kaki no dua dan tiga kan? Rajin dan bijaksana.

Oklah, ringkas aje. Saya ambil gambar ni dalam IG. Macam menarik jadi boleh kongsi dalam entri Wordless Wednesday hari ni sebagi rujukan mereka-mereka yang rajin dan bijak. Yea Instagram! Ramai antara kita yang ada IG sekarang. Yang tak ada jika nak adakan pun boleh juga. Boleh jadi bijak ker dengan ada IG?

Banyak manfaat IG zaman sekarang. Bagi yang nak buat duit dengan Instagram memang berbaloi jika anda ada. Macam mana tu nak buat duit dengan IG? Yang ni kena belajar, Nak dapat hasil tak salah belajar. Boleh belajar cara mudah buat duit dengan  Instagram Kaboom [klik sini].

Rajinkan diri anda untuk belajar!
Share

17 comments:

  1. betul la PMDR..acik siap tengok jari kaki he he.memang betul la no.3

    ReplyDelete
    Replies
    1. No 3 kira bijak Acik erna.Hebat tu.

      Delete
  2. Hihi... kakak siap buka setokin tengok kaki kakak tau (kelakarlah pulak)
    Kakak punya yg tengah tu dik. Tapi kakak tak pulak bijaksana. Tak betullah tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sama macam saya juga. Nak tengok mula-mula buka stokin. Kira bijak tu kakak. Boleh buat macam-macam.

      Delete
  3. saya pun suka lauyan IG ni..tapi tu la..ramai kawan2 yang setakat ada akaun je..nak update sebulan sekali pun macam susah..sebabtu banyak follow artis je..ahahhah

    ReplyDelete
    Replies
    1. IG jika nak buat untuk promosi perniagaan amat berkesan. Benda baru yang orang nak mula bisnes buat sekarang ni. Untung jika tahu cara nak dapatkan incoe dari IG. Boleh buat duit secara online dengan mudah. Jika Diana dah ada IG. Bagus belajar benda ni.Berhasil insyallah.

      Delete
  4. Replies
    1. Kira rajin Wahida ni. Tahniah yea jadi seorang yang rajin.

      Delete
  5. Makchaq setia orangnya...
    Padan la semenjak kawin ngan pakchaq langsung x pandang orang lain

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha..betul ker. Bagus tu, jaga pandangan. Kesetian isteri kepada suami. Semoga sentiasa kekal bahagia.

      Delete
  6. malas nak buka kasut tengok jari kaki, hahaha balik nati baru tengok

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha..mesti teruja nak tahu yang mana satu ni kan?

      Delete
  7. Hihi.... macm macm rupa dan bentuk rupanya ye PM.... Mak sama mcm Kanda Zakie....tapi tulah...tak pulak bijaksana mcm sengalllll je haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yea akak. Saya pun baru perasan bila tengok gambar ni mula-mula. Rupanya kaki ni ada macam-macam 'bentuk'. Akak bijaksana juga macam KakZakie. Blogger hebat.

      Delete
  8. Wordless ke... Heheheheh... Itulah indahnya makhluk ciptaan Allah... Semuanya unik belaka...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Less sikit dari biasa.hehe. Hebat Allah SWT ciptakan kita manusia dengan berbagai keadaan.

      Delete
  9. alamak pakai stokin..xnampak bentuk jari kaki..hehe

    ReplyDelete

Terima kasih komen di sini.
PS: Diharap dapat menjaga tatasusila semasa memberi komen.
**Jangan tinggalkan link atau URL diruangan komen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2017 Pokok Manggis Depan Rumah
Distributed By My Blogger Themes | Design By Herdiansyah Hamzah| Oh Panduan