Tergoda Tawaran Separuh Harga Lazada!!

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.
Tergoda Tawaran Separuh Harga Lazada!!. Rasa teruja tengok tawaran separuh harga lazada ni. Jadi saya rasa nak kongsi dengan kawan-kawan kali ni. Portal beli belah online Lazada sedang membuat tawaran beli belah online dengan tawaran harga separuh daripada harga asal. Tawaran ini bermula sejak 8 Oktober hingga 22 Oktober ini.

Lazada Malaysia

Katalah harga untuk smartphone ni. Lazada bagi potongan sehingga 68%. Banyakkan daripada harga RM 3,999.00 boleh turun 68% menjadi RM 1,299.00. Memang berbaloi jika nak dapatkan satu ni kan.

Smartphone Idaman pun ada. Menarik ni..
Ada macam-macam tawaran yang di tawarkan dengan potongan harga 50% ke atas ni. Boleh cari dan pilih yang mana berkenan. Bagi anda yang rasa berminat nak dapatkan barangan koleksi peribadi anda. Tak perlu nak habiskan masa dan juga kos minyak kenderaan nak pergi membeli belahdi kedai-kedai biasa. Beli online dengan Lazada pun boleh. Jimat masa dan kos anda.

Antara barang yang boleh anda dapatkan dengan harga potongan sehingga seperuh kali ini seperti telefon, barangan komputer, camera, barangan kesihatan dan kecantikan, barangan nak pergi melancong dan macam-macam lagi. Anda boleh pilih dan bandingkan harga tersebut di kedai-kedai yang anda biasa lihat. Rasanya berbaloi sangat jika nak kira kos dan masa yang perlu digunakan untuk pergi membeli belah cara biasa.

Macam-macam ada. Beli dah tunggu..
Rasanya anda boleh cuba tengok-tengok mana yang rasa berkenan jika nk beli dan cari barang. Sementara peluang masih terbuka untuk anda beli dengan tawaran separuh harga dan dengan penghantaran PERCUMA terus ke alamat anda.

Pilih yang mana berkenan. Pengalaman saya, dalam beberapa hari bekerja sampailah pesanan ni. Biasanya mereka akan call kita nanti bila nak sampai dan jika mereka rasa susah nak masuk rumah atau kawasan pejabat anda. Selamat membeli belah secara online yea. Beli belah dengan Lazada insyallah terjamin dan selamat.

10 Comments

  1. Lazada ni makin femes amos dah. Tengok ajelah iklan kat tv tu. Siapalah tak tergoda. Tapi kakak belum berkeperluan lagi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu. Lagi pun tawaran yang di buat pun menarik. Memang berbaloi jika nak shopping online kat sini.

      Delete
  2. nak membeli la..:P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Belilah. Macam-macam ada. Tawaran separuh harga aje.

      Delete
  3. klo time gaji mmg best ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu. Gaji nanti takut dah habis masa offer pula.

      Delete
  4. Hahaha... teman pun dah tergoda... tetiba terbeli power bank pineng

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang ramai yang beli time murah macam ni. Selagi stok masih ada.. Beli jangan tak beli.

      Delete
  5. wahh teringin jugak lah :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleh beli sekarang masa ada tawaran separuh harga ni Akak.

      Delete

Terima kasih komen di sini.
PS: Diharap dapat menjaga tatasusila semasa memberi komen.
**Jangan tinggalkan link atau URL diruangan komen.