Komisen Pendapatan ke-12 dari Ashadee dan Tipsnya

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.
Komisen Pendapatan ke-12 dari Ashadee dan Tipsnya.Alhamdulillah masuk lagi komisen dari ashadee pada 6 Sept 2014. Sebelum ini yang ke-11. Rezeki lepas raya yang ke-12 dengan ashadee. Awal september tu juga dapat bayaran komisen dari Ashadee.

Hasil belajar dengan sifu ashadee sendiri. Nampaknya tidak sia-sia. Boleh dipraktikkan dan hasilnya dapat lagi dan lagi. Alhamdulillah.

Komisen Pendapatan ke-12 dari Ashadee

Kenapa saya suka dengan Ashadee?
Kenapa yea, pada saya yang pertama mudah dan yang kedua cepat. Mudah nak buat duit dari Ashadee ni. Lepas belajar dan duduki kelas Webinar secara online masa mula-mula tu saya terus praktikkan cara yang diajar. Alhamdulillah lepas tu dapat jualan. Mudah kan?
Jika anda nak belajar juga boleh daftar disini--->  Daftar webinar Percuma Ashadee

Webinar Percuma Ashadee
-Webinar ini adalah terhad, siapa cepat dia dapat,Ianya PERCUMA

Cepat, semua kita nak cepatkan, dengan Ashadee ini bantuan "help&support" dia memang terbaik. Jika ada masalah dan kita tanya kat helpdesk bantuan dia, insyallah kita akan cepat terima jawapannya. Dari segi bayarannya juga cepat. Cukup hasil yang kita dapat. Mereka akan terus masukkan dalam akaun bank kita. Apa lagi yang kita nak jika bantuan dan bayarannya cepat. Yang lain-lain tak jadi masalah kan :-)

Nak tahu lebih lanjut lagi. Anda boleh join Webinar Percuma Ashadee dengan membuat pendaftaran disini-->>   Daftar webinar Percuma Ashadee

Macam mana saya buat duit dengan Affiliate?
Masa mula-mula kenal affiliate ini. Saya fikir ianya sangat mudah. Jual barang orang dan kita dapat komisen hasil dari jualan yang kita buat. Tapi sangkaan saya salah. Bila promosi yang saya buat tidak dapat hasil.

Saya habiskan masa saya, bahagikan masa untuk kerja dan keluarga. Ada yang lebih dari situ baru saya belajar affiliate.

Bila belajar saya mula nampak jalannya. Masa tu susah lagi nak dapat buku-buku panduan nak buat affiliate ni. Jadi terpaksa saya belajar dari mereka-mereka yang hebat yang tak cakap bahasa kita. Belajar dan belajar, akhirnya saya berjaya.

Bila ingat masa tu memang kenangan betul. Saya cuba untuk buktikan apa yang saya buat ini boleh mendatangkan hasil untuk saya. Alhamdulilah bila dah berjaya. Saya rasa syukur, usaha saya tak sia-sia.

Bagi anda yang nak belajar sekarang ni dah makin mudah. Ada banyak buku-buku dalam bahasa kita diterbitkan. Cuma bergantung kepada diri sendiri aje, Nak atau tak nak. Belajar dari mereka yang tahu lagi mudah dan berkesan.

Belajar Affiliate Mudah
Jika anda nak dapatkan panduan macam mana cara nak buat affiliate dengan cara yang mudah. Saya cadangkan anda belajar dari ebook Panduan Asas Affiliate Untuk Blogger Baru (Newbie). Di samping anda mempunyai blog, dari situ anda juga boleh jana pendapatan dengan Affiliate.

Di dalam panduan asas ini, dikongsikan tentang selok belok nak buat duit dengan affiliate dengan blog. Saya syorkan anda dapatkan ebook Panduan Asas Affiliate Untuk Blogger Baru (Newbie)

Kata orang lama-lama. Jika tak di pecahkan ruyung, manakan dapat sagunya. Jika kita tak belajar, mana boleh nak dapat hasil yang diinginkan.

Selamat berusaha!.

8 Comments

  1. Dah banyak dpt side income dari berblogging ye
    Tahniah dari kakak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada dapat sikit-sikit Kakak. Masih belajar-belajar lagi.

      Delete
  2. saya mmg masih kurang faham tentang program affiliate ni..masih banyak saya kena baca..TQ share di blog ini..pelan2 saya study..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sama-sama. Boleh ikuti kelas webinar percuma yang pihak ashadee anjurkan di atas. Nanti mereka akan jelaskan caranya. Bagus penerangannya. Senang faham.

      Delete
  3. encikarman10.9.14

    sgt bagus webinar tuh, sesuai utk yg mmg nak buat duit affiliatte.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu. Belajar percuma aje ni. Boleh join ramai-ramai. Sebelum tempat penuh.

      Delete
  4. Mmg terbaik la blogger yg mmpu jana pndptn melalui affiliate ni. Bknnya senang. Kena bnyk belajar dari sifu2 yg sdh pakar.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Insyallah belajar dari yang dah tahu lagi mudah SP. Untuk permualaan boleh sertai webinar PERCUMA di atas dulu. Jika nak tahu lagi baik dapatkan ebook di atas. Mana yang rasa selesa nak buat dulu. Insyallah nanti boleh dapat jalannya.

      Delete

Terima kasih komen di sini.
PS: Diharap dapat menjaga tatasusila semasa memberi komen.
**Jangan tinggalkan link atau URL diruangan komen.