Bongkar Hasil Buat Duit Dengan 8Share

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.
Bongkar hasil buat duit dengan 8Share. Alhamdulillah rasa nak cash out dah akaun 8share ini. Nak merasa hasil duit dari 8share. Jika diikutkan nak simpan sampai beranak pinak. Tapi bila fikir balik rasa nak ambil dulu. Nanti dah terima insyallah lagi rasa semangat nak buat duit dengan 8share, sebab dah dapat hasil dari usaha yang dibuat. Ada yang dah ambil duit dari 8share ker dalam masa terdekat ini? Best tak?

Bongkar Hasil Buat Duit Dengan 8Share, 8Share,
Bongkar Hasil Buat Duit Dengan 8Share
Bagi yang belum tahu dan cuba 8share ini. Buat permulaannya jika anda nak merasa hasil buat duit dengan 8share ini. Anda kena daftar dengan 8share. Jangan risau ianya PERCUMA. Anda tak perlu bayar apa-apa bayaran. Jika berminat anda boleh daftar di sini--->> Daftar 8share  PERCUMA. (klik sini)

Apa yang bagusnya berdaftar dengan 8share ini. Selepas pendaftaran akaun anda, pihak 8share akan memasukkan terus wang saguhati di dalam akaun anda sebanyak RM1.00. Wang ini diberikan bagi pelanggan yang berdaftar dengan mereka lebih semangat untuk meneruskan usaha buat duit dengan mereka. Menarik bukan? Rasanya jarang kita dengar apa-apa program buat duit macam ini bagi terus wang saguhati kepada kita bila masuk program mereka, tetapi berbeza dengan 8share. Pihak mereka bagi terus RM1.00 kepada anda yang berdaftar dengan mereka.

Senang Ke Susah Buat Duit Dengan 8share?
Bagi soalan ini saya jawap dua-dua betul. SENANG bila anda buat dan rajin. SUSAH bila anda MALAS buat dan tak nak berusaha. Jadi semuanya bergantung kepada diri sendiri. Nak senang dapat kena rajin buat, jika nak susah dapat jangan buat. Jika tak buat anda akan bagi peluang untuk orang lain lebih maju dari anda. Bila orang lain dapat kita akan kata macam-macam pula. Macam ini pun ada dalam masyarakat kita hari ini. Tak boleh tengok orang lain maju. Mula nak jadi busuk hati. Sebenarnya rezeki masing-masing. Nak kena usaha. Bukan dengan memburuk-burukan orang lain. Jom berusaha, usaha itu tangga kejayaan bukan.

Panduan Nak Buat Duit Dengan 8Share
Saya nak kongsikan sedikit cara macam mana anda nak buat duit dengan 8Share ini. Anda tak perlu ada blog macam saya pun tak apa. Anda boleh letakkan iklan share yang anda buat dan letakkan perkongsian tersebut di dalam facebook, twitter, Google Plus, dan macam-macam saluran media sosial. Jika ada blog boleh masukkan link iklan 8Share tersebut di dalam blog anda juga.

Bagi satu uniq klik yang dibuat atas iklan yang anda kongsi. Anda akan diberikan RM0.20. Maksimum untuk satu-satu iklan adalah RM10. Jika anda iklankan 5 iklan dan ramai yang klik iklan tersebut. Insyallah dalam masa 1 hari anda akan dapat maksimum RM50. Banyakan, dalam masa satu hari dah boleh cash out 8share sebab dah cukup RM50.00.

Sedikit penerangan gambar yang saya masukkan di atas. +RM2.00 itu dalah hasil yang saya perolehi hasil perkongsian yang dibuat. Lebih kurang sejam dapat RM2.00 dan yang +RM0.40, +RM0.20, +RM0.80, itu adalah hasil yang saya dapat setelah perkongsian 8share saya dibaca. Daripada jumlah tersebut saya dapat +RM2.00 dalam masa 1 jam yang lalu. Boleh faham? harap-harap faham, jika tak faham kena buat-buat faham.hehe..

Jika jumlah dalam akaun dah mencapai RM50.00 ke atas anda dah boleh cash out dan dapatkan hasilnya. Saya masih berkira-kira lagi bila nak cash out. Nak bagi beranak lagi duit dalam 8share ini.

Jika anda berminat nak buat duit dengan 8share ini. Anda boleh daftar dan mula berkongsi iklan melalui blog, media sosial dan sebagainya. Dah cukup jumlahnya anda boleh cash out. Sambil-sambil berblog dan main facebook dapat juga pendapatan sampingan dengan 8share pun ada baiknya juga.

Berminat boleh daftar secara PERCUMA disini--->  Pandaftran 8share PERCUMA.(klik sini)
Selepas daftar RM1.00 akan dikreditkan terus kedalam akaun anda. Selamat berusaha kawan-kawan.
Buat duit dengan 8share memang best.

18 Comments

  1. Seronok dapat buat duit dengan 8share macam ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu. Buat jagan tak buat yea. Nanti kongsi juga..haha.

      Delete
  2. kaya kita..udah daftar..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baguslah Knor. Nanti cuba buat share dia. Insyallah nanti dapat hasilnya.

      Delete
  3. 8Share ni mcm churp2 dulu tu gak eh...banyaknye ketinggalan ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yea lebih kurang macam tu juga. Boleh daftar dan cuba. Percuma sahaja pendaftarannya. Lepas daftar dapat RM1 mereka bagi terus. Seronok.

      Delete
  4. Saya dah buat. Tapi separuh jalan sbb kat office ni dah blocked 8share...huhuhu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak apa. Nanti siapkan pendaftaran bila balik rumah pula.huhu.

      Delete
  5. kena siapkan cepat daftar tuh, jangan hangat2 ayam jer akak.

    ReplyDelete
  6. satu informasi baru utk saya ni...akan cuba mendalaminya dgn lebih dekat...:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Insyallah boleh tambah pendapatan sampingan dengan 8shera ini Mai.

      Delete
  7. ohh..macam gittu la plak ye.

    ReplyDelete
  8. akak dah merasa banyak kali juga..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah. Tak rugi buat 8share ini kan.. Nanti boleh dapat lagi akak.

      Delete
  9. Mudah sebenarnya nak buat duit dengan 8Share ni, tapi kenalah tahu teknik yang betul..:)

    ReplyDelete
  10. Dan yg penting had pengeluaran maksimum ialah RM500 setiap kali cash out..slmt mencuba..:)

    ReplyDelete

Terima kasih komen di sini.
PS: Diharap dapat menjaga tatasusila semasa memberi komen.
**Jangan tinggalkan link atau URL diruangan komen.