Komisen Pendapatan Kesembilan dari Ashadee

2014-07-08

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.
Komisen Pendapatan Kesembilan dari Ashadee. Alhamdulillah hari sabtu masuk satu lagi komisen pendapatan kesembilan dari Ashadee. Saya pun tak perasan sebenarnya. Hari cuti, ada masa boleh buka internet. Tak ada masa kena buat kerja-kerja lain juga. Biasalah bila dah ada keluarga. Kata orang banyak komitmen yang harus diberikan dan masa yang ada pun kena manfaatkan betul-betul. Bak kata orang bijak padai, masa itu emas. Jika sebelum ini dapat komisen kelapan duit dari Ashadee. Kali ini dapat yang kesembilan pula. Alhamdulillah rezeki bulan puasa. Nampaknya ada rezeki nanti boleh pergi buka puasa di Buffet Ramadhan Casa Ombak juga. Ramai dah yang pergi berbuka di sana.

Komisen Pendapatan Kesembilan dari Ashadee, Ashadee,
Komisen Pendapatan Kesembilan dari Ashadee
Puasa dah masuk fasa 10 kedua. Fasa KEAMPUNAN. Alhamdulillah setakat ini Allah S.W.T bagi kekuatan lagi untuk berpuasa. Syukur alhamdulillah ada rezeki dari Allah dengan hasil berblog ini. Satu-satu komisen yang masuk. Nak kata banyak tak adalah. Cuma sedikit-sedikit. Harap-harap lama-lama jadi bukit.

Bagi anda yang berminat nak buat duit dengan Ashadee ini juga. Pihak Ashadee ada menyediakan kelas online secara PERCUMA. Anda cuma perlu mendaftarkan diri secara online. Pilih masa dan tarikh yang sesuai dan mereka akan bantu dan ajar anda. Mudah sahaja dan ianya PERCUMA. Anda boleh membuat pendaftaran disini --->>  "Webiner PERCUMA Ashadee".
Saya pun belajar dari kelas PERCUMA ini juga masa mula-mula join Ashadee.

Komisen Pendapatan dari Ashadee
Komisen Pendapatan dari Ashadee- sikit sahaja
Bagi anda yang dah lama join Ashadee. Namun masih belum dapat hasil yang diinginkan berkemungkinan ada kesilapan yang dibuat. Mungkin salah cara dan pelaksanaannya. Tak berguru dengan mereka yang pakar dan macam-macam lagi. Hendak ilmu yang berguna pastinya dengan berguru. Tanpa guru kita akan hanyut dan akan salah haluan. Mungkin nampak betul tetapi lama-lama kita akan "bosan" dan akan putus asa bila tak dapat HASIL. Sebenarnya peluang buat duit dengan Ashadee ini terbuka luas. Jika anda buat dengan cara yang betul, anda akan dapat hasil yang diinginkan. Mungkin lebih banyak daripada saya. Jadi hendak selamat dan untuk mengelakkan usaha yang dibuat terkubur begitu sahaja. Saya sarankan anda belajar. Dengan belajar usaha yang anda curahkan tidak akan sia-sia. Ilmu dah ada, insyallah usaha yang anda buat akan berhasil. Nanti boleh tambah pendapatan sampingan anda.

Mudah ceritanya. Ilmu yang betul akan membawa anda ke jalan yang BETUL. Sebaliknya ilmu yang salah akan menyebabkan anda akan tersasar dan melencong jauh dijalan yang SALAH. Saya nak sarankan kepada anda yag berminat nak buat duit dengan Ashadee ini untuk belajar ilmu buat duit dengan Mesin Komisen . Ianya dihasikan oleh seorang pakar pemasaran Affiliate yang berjaya. Banyak panduan yang TERHIDANG di dalam ebook Mesin Komisen  tersebut. Baca dan aplikasikan di dalam cara buat duit dengan Ashadee, insyallah anda akan dapat hasil yang diinginkan. Selamat berusaha. Nak buat duit raya dengan Ashadee memang berbaloi. Dapatkan tips yang berguna dengan Mesin Komisen ini. Salam Ramadhan.
Share

8 comments:

  1. power teknik2 promosi aff tuan nih

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak ada lah EA. Saya baru dapat sikit. Masih belajar juga tentang Affiliate ini. Tuan EA pun hebat juga.

      Delete
  2. Tahniah tuan. Dah jadi pendapatan tetap ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih. Nazet pun boleh cuba. Ada kelas PERCUMA. DAftar nanti mereka akan ajar. Boleh lihat link yang saya bagi diatas.

      Delete
  3. tahniah. Boleh dapat lagi banyak ni nanti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baru dapat sikit-sikit. Bro titan dapat banyak lagi.

      Delete
  4. tahniah bro.. nk cuba jgk la..susah x nk apply?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak susah. daftar secara percuma dalam link yang saya bagi kat atas ini. Nanti mereka akan ajar Aisyah. Lepas tu boleh start jana pendapatan dengan Ashadee. Cubalah yea.

      Delete

Terima kasih komen di sini.
PS: Diharap dapat menjaga tatasusila semasa memberi komen.
**Jangan tinggalkan link atau URL diruangan komen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2017 Pokok Manggis Depan Rumah
Distributed By My Blogger Themes | Design By Herdiansyah Hamzah| Oh Panduan