Belajar Buat Cupcake Di Rumah

2014-03-25

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.
Belajar Buat Cupcake Di Rumah. Memang seronok makan makanan yang dimasak atau dibuat sendiri. Kita tahu bahan-bahan yang kita masukkan dalam makanan tersebut dan tahap kebersihan makanan tersebut. Mesti seronok bila masakan tersebut sedap dan memenuhi selera ahli keluaraga kita. Saya nak berkogsi cara belajar buat cupcake di rumah. Sebelum ini saya ada buat entri berkenaan Panduan Buat Bisnes Cupcake Dari Rumah. Jika anda ikutinya dan dah buat bisnes cupcake Alhamdulillah.

Belajar Buat Cupcake Di Rumah, Panduan Buat Bisnes Cupcake Dari Rumah,
Belajar Buat Cupcake Di Rumah
Bukan susah sekiranya anda tahu cara nak buat cupcake. Jika anda sudah memiliki "Panduan buat bisnes cupcake dari rumah" <<-- (klik disini) semuanya boleh jadi mudah. Didalamnya  terdapat cara macam mana nak buat cupcake dengan cara yang betul dan apa yang penting sedap. Jika sebelum ini anda ikut sahaja cara buat cupcake dari buku atau resepi dari internet mungkin hasilnya tidak seperti yang diinginkan. Boleh jadi cupcake yang dibuat lembik atau pun keras. Kenapa jadi begini? Ini kerana nak buat capcake kena tahu cara yang betul. Insyallah di dalam ebook cara nak buat cupcake ini terdapat video cara nak buat cupcake yang betul. Jika tahu cara yang betul insyallah mudah sahaja nak buat cupcake. Boleh belajar buat cupcake di rumah.

Seronok sekiranya cupcake yang dibuat bukan sahaja boleh dinikmati oleh ahli keluarga malahan boleh dijadikan hasil perniagaan sampingan di rumah. Ramai antara kita yang ingin menjadi ahli perniagaan yang berjaya dengan hanya berniaga cupcake sahaja. Boleh buat macam-macam jenis cupcake sama ada untuk tempahan majlis hari jadi, perkahwinan mahupun untuk majlis doa selamat dan akikah. Di dalam ebook yang ringkas dan padat dengan tips ini menceritakan semua cara dari mula nak buat cupcake sehingga anda boleh memasarkan perniagan cupcake ini sendiri dan berjaya menjadi ahli perniagan cupcake. Jika anda berminat, boleh dapatkan disini--->> "Panduan buat bisnes cupcake dari rumah". Anda boleh belajar dan lihat berulang kali video yang diberikan. Tak salah keluarkan sedikit modal untuk belajar menjadi usahawan cupcake yang berjaya. Salam usahawan dan selamat maju jaya.

Share

22 comments:

  1. Ilmukn tk habis...tq ..mensrik sgt

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sama-sama. Semoga ianya berguna untuk belajar buat cupcake di rumah.

      Delete
  2. encikarman24.3.14

    cup cake ni sekali sekala makan best gak, cicah air blh ke

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sedap makan cupcake. Kena belajar buat cupcake sendiri baru puas hati.

      Delete
  3. Sekarang ni banyak hal boleh belajar. Yg penting kena ada usaha dan kerajinan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu Kakak. Kena belajar untuk majukan diri sendiri jika nak buat cupcake sedap.

      Delete
  4. sedang belajar ngan adik...tp banyak yg x jadi dari menjadi...hehehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baguslah macam tu Akak. Selamat belajar. Nak tahu lebih terperici. boleh lihat panduan buat cupcake yang saya bagi di atas. Banyak ilmu yang boleh di pelajarinya.

      Delete
  5. panduan guna video macam ni nampak lebih mudah nak belajar.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu. Mudah, Boleh lihat berulang kali sampai faham dan betul cara buat cupcake tersebut DH.

      Delete
  6. buat sendiri lagi bestkan...puas hati.

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu. Puas hati makan cupcake buatan tangan sendiri.

      Delete
  7. akak tak berapa suka mkn cupcake..tapi suka tengok cara dia di hias..comel semuanya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cupcake biasanya anak-anak yang suka makan akak. Nampak menarik dari kek-kek biasa yang kita lihat jika nak bandingkan cupcake dengan kek-kek lain.

      Delete
  8. wahhhh bestnyaa... betul tu bila kita buat sendiri, kita lebih tahu bahan apa yang digunakan dan tahap kebersihan semasa buat cupcake tersebut.. heee da boleh bukak bisnes cupcake ni kak.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu. Yang penting dapat belajar buat dengan betul dan bersih. Buat bisnes cupcake memang menjadi sekarang ni. Jangan lepaskan peluang untuk belajar bisnes cupcake.

      Delete
  9. Angah mmg minatlah bab2 cupcake ni !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Biasanya orang perempuan aje yang minat cupcake. Tapi sebenarnya ada juga orang lelaki yang berjaya buat bisnes cupcake kerana minat juga.:-)

      Delete
  10. Bab cup cake ni...saya memang kurang layan...yang suka adalah isteri. Isteri nak makan, dia ajak cari je...so far cari2 macam tu la..tak pernah order atau buat sendiri.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buat sendiri pun sedap juga. Lagi puas hati kata orang. ;-)

      Delete
  11. ramai yang minat cupcake sekarang ni :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu puteri. ramai yang nak buat sendiri bila tahu tentang cupcake ini.

      Delete

Terima kasih komen di sini.
PS: Diharap dapat menjaga tatasusila semasa memberi komen.
**Jangan tinggalkan link atau URL diruangan komen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2017 Pokok Manggis Depan Rumah
Distributed By My Blogger Themes | Design By Herdiansyah Hamzah| Oh Panduan