Dapat RM500 Idea Sains yang Kreatif Bersama Dr Fadzlin

Bagaimanakah cuti sekolah pelajar-pelajar setakat ini? Baik? Hebat! Untuk membuat percutian anda lebih baik, Dr Fadzlin mempunyai sesuatu yang penuh dengan keseronokan dan mencabar kali ini.

Ingat yang merupakan pemenang pertama Utarid Zon saya Scientist, Get Me Daripada Di sini, Malaysia? Ya, Dr Nurul Fadzlin Hasbullah ! Sebagai pemenang Utarid Zone, beliau menerima RM5000 dan dia kini akan menjalankan projek. Tetapi tunggu, sebelum dia boleh memulakan projek itu, Dr Fadzlin memerlukan anda memberi  idea-idea kreatif anda.

Saya nak jadi Saintis
Saya nak jadi Saintis..
Bagi pelajar, jika pelajar dan ibu bapa pelajar mempunyai idea-idea mengenai apa-apa eksperimen sains , aktiviti atau projek-projek yang anda ingin lakukan bersama-sama dengan Dr Fadzlin , anda boleh memberikan idea kreatif anda kepada Dr Fadzlin dan berpeluang memenagi RM500.

Cabarannya adalah - aktiviti atau projek-projek anda dicadangkan perlu bertemakan Sains 4uth , yang menonjolkan sains sebagai cara untuk membawa kebaikan kepada dunia. Untuk maklumat anda, Sains 4uth adalah salah satu program yang dianjurkan oleh Persatuan Saintis Muslim Malaysia ( Perintis ) untuk menyediakan pendedahan umum mengenai sains dan teknologi kepada semua pelajar sekolah rendah dan menengah.

Jika idea anda dipilih, anda akan diberi ganjaran dengan RM500 ! Dr Fadzlin kemudiannya akan menjalankan projek ini bersama anda dan rakan-rakan pada bulan Mac atau April 2014.

Pelajar yang dihormati, apa yang anda fikirkan? Mari berikan idea kreatif anda dan menang RM500 serta berpeluang menjalankan projek ini bersama Dr Fadzlin pada bulan Mac atau April 2014. Jangan lepaskan peluang keemasan ini. RM500 menanti anda untuk perkongsian idea yang bernas tersebut.

8 Comments

  1. Satu aktiviti yg sangat baik dan menarik buat pelajar kita.
    Idea Dr Fadzlin ini sangat baiklah..

    ReplyDelete
  2. Anonymous26.12.13

    eksperiment emm.... kalau ikut sejarah dulu2, terror gak aku sains nih... hoho

    ReplyDelete
  3. lumayan juga hadiahnya..

    ReplyDelete
  4. wah lumayan dan menarik tuuu..

    ReplyDelete
  5. Nk kena perah otak sikit bbdk tu..bgus2

    ReplyDelete
  6. nak kena kreatiff le

    ReplyDelete
  7. Anonymous31.12.13

    idea kreatif kdg2 je dtg nih

    ReplyDelete

Terima kasih komen di sini.
PS: Diharap dapat menjaga tatasusila semasa memberi komen.
**Jangan tinggalkan link atau URL diruangan komen.