Contest Menang Kereta Hyundai Akhir Tahun.

2013-12-27

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.
Hari ini saya nak berkongsi satu contes yang menarik. Contest menang kereta Hyundai akhir tahun, peluang untuk anda memenangi sebuah kereta Hyundai dan Smartphone Samsung. Bukan mudah sesebuah syarikat kereta nak bagi hadiah sebuah kereta. Bayangkan anda dapat sebuah kereta Hyundai secara percuma. Tak perlu bayar satu sen pun untuk mendapatkan kereta ini, hanya dengan memenangi contest yang dianjurkan oleh Syarikat Hyundai Malaysia sahaja. Memang seronok tak terkatakan jika anda menjadi pemenang tersebut.

Contest Menang Kereta Hyundai Akhir Tahun
Contest Menang Kereta Hyundai Akhir Tahun

Contes Hyundai ini dianjurkan bagi menghargai jasa peminat kereta Hyundai di Malaysia yang menyokong Syarikat Hyundai ini bertapak di Malaysia. Bukan senang Syarikat Hyundai  nak bersaing dengan jenama kereta-kereta yang terdapat banyak di Malaysia. Jadi sebagai menghargai jasa dan sokongan peminat serta pelanggan kereta Hyundai  ini. Syarikat Hyundai Malaysia menganjurkan contes tersebut.

Macam mana nak sertainya?
Caranya mudah sahaja. Ambil gambar yang peling kreatif anda bersama atau bermotifkan kereta Hyundai. Gambar yang paling kreatif akan menjadi pemenang pertandingan contest Hyundai Malaysia dan insyaallah akan memenangi hadiah sebuah kereta Hyundai, jika tak menang kereta pun, menang Smartphone Samsung pun dah berbaloi.

Bagi megetahui lebih lanjut tentang contest ini. Anda boleh lihat dengan lebih terperinci lagi mengenai syarat dan peraturan Contest Menang Kereta Hyundai ini. Selamat maju jaya kawan-kawan. Jangan lupa ajak saya juga jika dapat hadiah kereta Hyundai nanti yea.

Share

15 comments:

  1. huhhh..bestnya contest menang kete ni..sapa la pemenangnya nanti yer..bertuah sungguh la orang tu..

    ReplyDelete
  2. lumayannya contest ni..tapi xkreatiff laa pula nak ambil gambar

    ReplyDelete
  3. Best ni...tapi sayangnya tak pakai keta hyundai plak.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak ada kereta hyundai pun tak apa. Yang penting ikut arahan yang di minta untuk menang sebuah kereta :-)

      Delete
  4. semoga berjaya dalam kontes ini..

    ReplyDelete
  5. Teringin...tapi tk rajin...hehe

    ReplyDelete
  6. perg... dpt keta eh.. sap anak bg nih... kena ambik gmbr nih

    ReplyDelete
  7. jom... pasnih kejar kete hyundai.

    ReplyDelete
  8. good luck k...bertuahnyer kalo dapat keta ...

    ReplyDelete
  9. wahhh! besttnya..lumayan kalau menang ni...
    good luck :)

    ReplyDelete
  10. wah bestnya dapat menang hyundai

    ReplyDelete
  11. kak ni pun tang ambil gambar, "kayu" habis..hee
    btw..good luck pada sesiapa yang mencuba

    ReplyDelete
  12. all d bez
    syok la klo mennag hadiah tu..terpikir cara kreatif gambar ni...hihihi

    ReplyDelete
  13. Assalamualaikum, Wah memang menarik contest ini. Ambil gambar je lepas itu boleh menang kereta. Kreatif susah juga

    ReplyDelete
  14. nak kena usaha lebih nih, nak jadi kreatif skit

    ReplyDelete

Terima kasih komen di sini.
PS: Diharap dapat menjaga tatasusila semasa memberi komen.
**Jangan tinggalkan link atau URL diruangan komen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2017 Pokok Manggis Depan Rumah
Distributed By My Blogger Themes | Design By Herdiansyah Hamzah| Oh Panduan